Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 63
    Guest

Quote Originally Posted by ZzZoZzZ View Post
    انا من رأى يا مرمر يعنى هو انت كده اكلت حق صحابك ومقدرتش الصحبيه دى رأى متزعلش منى انت عارف انا بنسبالى ايه
    walahy ya Zoz ana msh 3ayez 7ad yez3al bas bardo mayenfa3sh nekteb asamy nas mala3abetsh wala enta shayef gher kda wana oltelhom fel game 7aga we fel 7a2i2a 7aga tanya

Guest

حتى لو ملعبوش ولا لعبووو برده متكسرهمش وتوجع قبلهم علشان لعبه بدره هما تعبو علشان يوصلو مثيلا حتى لو ده
    بطئ وده بيدلع الخ يعنى برده سبهم فى الاخر منخدش جهد ناس نحطه فى يوزر تانى ونقول احنا كسبنا واحنا فرحنين
    ووممكن واحد من التيم ده يحسبن فى الله ودى وحشه اوى يا مرمر

Guest

Quote Originally Posted by zamalk2 View Post
    انا عايز اقولك حاجه يا مروان انت جيت وقعدت معانا صح وانت قاعد معانا ليه ما قولتش الكلام الي انتي قولته ده لما كنا مع بعض غير كده ات واحد فيكو انتو 3 سرق معانا وطلع يوزر واحد من الصفر حتي والي بيقول ان احنا ما بنعرفش نحلب في اخر الروند 100 واحد جه وقالي انا واسكريم تعالي احلبلي وحلبنا ليه من غير ما ناخد مليم حتي ليه عشان انا بلعب العبه دي من جانب التسليه مش باخدها عمليه ماديه زي ناس تانيه وانا اقول بصراحه الراجل الي انا اه زعلان منه بس هوا تعب معانا وهوا سنيبر وانا اقول بعلو صوتي سنيبر الوحيد فيكو الي يستحق يتكتب اسمه لانه تعب معانا كلنا وغير كده يا مروان مش انت بتقول بطئ ومش بطئ من غير البطئ ده كنت عتوصل للوصلتله بدون جهد زينا وفي الاخر انت تعز عليا مش عايزك تزعل MRpepo
    yehemeny fel awel enak matez3alsh ya pepo ... 3ayez a2olak 7aga oltaha melion mara lek enta we scream we dado el cash elly 3amalto awel 40 day 7aga we ga 7aga tanya 5ales we bardo ya pepo mn gher el ga elly e7na 3amlnaha mn awel el round l7ad akhro makansh fe user 7ayetrafa3 building wala kan el user 7ayezhar fel top20 asasan we 3ala fekra ma3lesh fel kelma ana aktar wa7ed a3raf a2ol men ta3ab we men mat3absh we men sare3 we men bate2 3ashan ana 7ader kol el milkat

Guest

Quote Originally Posted by ZzZoZzZ View Post
    حتى لو ملعبوش ولا لعبووو برده متكسرهمش وتوجع قبلهم علشان لعبه بدره هما تعبو علشان يوصلو مثيلا حتى لو ده
    بطئ وده بيدلع الخ يعنى برده سبهم فى الاخر منخدش جهد ناس نحطه فى يوزر تانى ونقول احنا كسبنا واحنا فرحنين
    ووممكن واحد من التيم ده يحسبن فى الله ودى وحشه اوى يا مرمر
    ok yabasha 7a2ak 3alaya enta we team alex Kolo

Guest

Thumbs up

يلا نبدا صفحه جديده وخلاص وكل واحد غلط يعتذر ..والناس المظلومه تسامح علشان اللعبه دى تجمعنا مش تفرقنا

Guest

بص ياعمنا يا لى حريف علينا قولو مين الى رافع 70 يوزر سرقة ومين الى حول البور من 70 يوزر القدام الى 70 يوزر الجداد ومين الى سرقة بى 140 يوزر ولاة هوا الى بيضرب يبقا هوا كدا صاحب البور انتة حسبتها غلط يا مروان يا لعيب علين وانتة كنت اعد معانا مش قولت لية الكلام دا ولاة انتة كدا بيتقول من وراء الشيوى
    ومن ورينا احنا بتقول كلام لى الشيوى علينا صدق الى قال مفيش صاحب يتصاحب والصاحب فى اجازة
    الى مش لعيب خالص ومش بيعرف ينلة ELsHaBa7

سلامو عليكو يا رجالة
    اولا الف الف الف مبروووووك للتيم اللي جاب التوب
    ثانيا يا رجالة لو انت بتفكرو شوية كدة انتو بتلعبو عشان تتسلو في المقام الاول
    ثالثا شرفتو مصر و ميهمكوش من اللي بيقول سرقة و نصب وكلام البتنجان دة
    رابعا انا بقول للشيوي يا ندل خليتك تضرب عصابة بيرو المزيفة و مدخلتنيش عصابة التوب جانج
    خامسا اللعيب الصح مش اللي يجيب احترام في اللعبة بس اللي يجيب احترام مع اصحابو ويعمل علاقات كويسة مع رجالة زي رجالة مصر الي محدش يقدر يقول عنها حاجة وحشة
    سادسا التيم دة كسب عشان كل واحد فيهم لعب بطريقتو و ساعد زميلو مش اكتر يعني حوار الفلوس عايز واحد يلعب كتير و بسرعة و حوار الميلك عايز واحد بيفهم و حوار الاستمرار و حوار التوب و حوار السرقة و كدة كل واحد فيهم عمل حاجة يبقى نقولهم شرفتونا و شكرا يا رجالة و انشاء الله الروند الجاي التوب 1 انشاء الله
    و خلص الكلام و السلام ختام
    M.SoUrOuR <TheCrimener>

Guest

يا جدعان انا عايز اقول حاجة والله والله اصيلا ده و امبرو و سنيبر و الاخ فولكانو لعيبه محترمه جدا جدا جدا وانا بعزهم كلهم والله اعلم وكمان انا عايز اقول حاجة تيم الاسكندريه ده فيهم احسن لعيبه كريمز معلش ممكن المره الجايه تتعوض و ع العموم الف مبروك لمصر كلها

Guest

Exclamation I Dun Care

Lolz i Dun Care To That Game . Congrat Ya 7ag Menak Loh And Keep Take The Others what The Get Tired To Get It Thx All and Good Game

Guest

msh kfaya keda ba2a ?? nelm wr2na ba2a wa nghz lel round aly gai aly sebko ba2a mn om al 7war wa est3do lel d5ool fy al 3alam al sofly mara tanya