Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 4 of 7 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 63
    Guest

Quote Originally Posted by ELsHaBa7 View Post
    بص ياعمنا يا لى حريف علينا قولو مين الى رافع 70 يوزر سرقة ومين الى حول البور من 70 يوزر القدام الى 70 يوزر الجداد ومين الى سرقة بى 140 يوزر ولاة هوا الى بيضرب يبقا هوا كدا صاحب البور انتة حسبتها غلط يا مروان يا لعيب علين وانتة كنت اعد معانا مش قولت لية الكلام دا ولاة انتة كدا بيتقول من وراء الشيوى
    ومن ورينا احنا بتقول كلام لى الشيوى علينا صدق الى قال مفيش صاحب يتصاحب والصاحب فى اجازة
    الى مش لعيب خالص ومش بيعرف ينلة ELsHaBa7
    la ya3am 3arafny enta men elly 7wel el skills bto3 el 70 le gg tanya 3ashan ana ghaleban kont nayem el yom da we law 3andak printat lely 7awel el skills mn gg le gg hathaly plz wenta bet2ol eny ba2ol kalam mn warakom we mn wara el shewy walahy msh fahem el no2ta d khales we yaret ma3lesh ya3ny 7ad gherak yetkalem ya basha we law enta mfakar elly enta 3amalto da le3b yeb2a sorry ya3ny matel3abhash tany ...

Guest

Quote Originally Posted by TheCrimener View Post
    سلامو عليكو يا رجالة
    اولا الف الف الف مبروووووك للتيم اللي جاب التوب
    ثانيا يا رجالة لو انت بتفكرو شوية كدة انتو بتلعبو عشان تتسلو في المقام الاول
    ثالثا شرفتو مصر و ميهمكوش من اللي بيقول سرقة و نصب وكلام البتنجان دة
    رابعا انا بقول للشيوي يا ندل خليتك تضرب عصابة بيرو المزيفة و مدخلتنيش عصابة التوب جانج
    خامسا اللعيب الصح مش اللي يجيب احترام في اللعبة بس اللي يجيب احترام مع اصحابو ويعمل علاقات كويسة مع رجالة زي رجالة مصر الي محدش يقدر يقول عنها حاجة وحشة
    سادسا التيم دة كسب عشان كل واحد فيهم لعب بطريقتو و ساعد زميلو مش اكتر يعني حوار الفلوس عايز واحد يلعب كتير و بسرعة و حوار الميلك عايز واحد بيفهم و حوار الاستمرار و حوار التوب و حوار السرقة و كدة كل واحد فيهم عمل حاجة يبقى نقولهم شرفتونا و شكرا يا رجالة و انشاء الله الروند الجاي التوب 1 انشاء الله
    و خلص الكلام و السلام ختام
    M.SoUrOuR <TheCrimener>
    Thx ya basha

Guest

Quote Originally Posted by NeRv0uS View Post
    يا جدعان انا عايز اقول حاجة والله والله اصيلا ده و امبرو و سنيبر و الاخ فولكانو لعيبه محترمه جدا جدا جدا وانا بعزهم كلهم والله اعلم وكمان انا عايز اقول حاجة تيم الاسكندريه ده فيهم احسن لعيبه كريمز معلش ممكن المره الجايه تتعوض و ع العموم الف مبروك لمصر كلها
    rabena yekhalik ya basha danta ely mo7taram gedan begad we bgad enta 3amalt round gamed

Guest

طب يا فولك .. كدا الحوار خلص ودادو قال الحوار خلص خلاص وهناكو ع الفوز ., فل اوي كدا يا جدعان واللي عندو كلمه حلوه يقلها واي مشاكل تانيه بقا تتحل مع صاحبها ع الخاص بقا .
    نايس روند يا رجاله .
    Last edited by abodnya; 12-07-2009 at 12:14 AM.

Guest

تمام الله ينور يا ابو دونيا

Guest

Smile TEamALEax = scream = love all = congratulations

شكرا يا فولكانو وانت راجل تمام واهنيئكم على التوب ويارب تكونو كده علطول من الاوائل واى حد مصرى يستاهل انو يشرف مصر فى الاوائل يبقا شرفنا كلنا ويارب ميكونش حد زعلان منى او زعلت حد نيس فولكانو نيس امبرو نيس سنيبر nice all

Guest

Quote Originally Posted by abodnya View Post

طب يا فولك .. كدا الحوار خلص ودادو قال الحوار خلص خلاص وهناكو ع الفوز ., فل اوي كدا يا جدعان واللي عندو كلمه حلوه يقلها واي مشاكل تانيه بقا تتحل مع صاحبها ع الخاص بقا .
    نايس روند يا رجاله .
    allah yenawar 3alek ya dnya :*

Guest

Quote Originally Posted by SCREAM661 View Post

شكرا يا فولكانو وانت راجل تمام واهنيئكم على التوب ويارب تكونو كده علطول من الاوائل واى حد مصرى يستاهل انو يشرف مصر فى الاوائل يبقا شرفنا كلنا ويارب ميكونش حد زعلان منى او زعلت حد نيس فولكانو نيس امبرو نيس سنيبر nice all
    walahy ya basha enta elly ragel tamam awy walahy bgad msh ba2ol kda 3ashan odamak la bas fe3lan enta mn el nas el gad3a awy fel game d

Guest

Ne2ol kelmten 3lashan el 7ewar ye5las bas

awel 7aga ana ma7albtesh 7ad
    tany 7aga ana kol ele 3mlto 5at t3bi ana we sniper we volcano ama la2et team 9 players mafesh wa7ed fehom bey3mel 1 milk m3ana ...
    nehayet el kalam kol wa7ed 3arf 3ml eh we ana el 7amdo lelh ast7a2 el win dh ana we sniper we volcano ana 7atet fel user 5kk we ento be7tko fe 900k yaregala 3eb 2olo congrats we el 7ewar mat mesh 2ala2i wa7ed yetesel beya we ganbeh yege 10 we ye2o3d yeseb we yel3n feya bedon zekr asami la2 ya 3mi ana mesh ba5af don't worry

Guest

Share It