Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5
    Guest

Talking اهمال واضح

*اولا انا مش بعمل بطل انا شوفت ان فيه تاخير من المشرفين بابلاغ الاعبين بميعاد الدورة الجديدة فا عملت الموضوع
    عشان اعرفهم الميعاد

* ثانيا انا مش بفتى الميعاد ده صح وروح اسأل حد من المشرفين الاجانب او روح بص ع اللعبة وشوف العد التناذلى ده غير ان جالى رسالة ع الاميل من الموقع بيمعاد الدورة الجاية وتغييراتها وانا لو مش متأكد من المعلومة دى مليون % مكنتش قولتها

* ثالثا ابقى اتاكد من معلوماتك كويس قبل ما تقول بطل وافتاء

*رابعا يا ريت تحسن اسلوبك فى الرد عشان يعنى بلاش سخرية زى ما كنت بتقول لفولكانو

*خامسا كان ممكن تسيب الموضوع اللى فات مفتوح وتقولى لا انتا كلامك غلط مش ده الميعاد ونتناقش زى البنى ادمين واعرفك انا عرفت منين

ياريت لو كلامى فيه حاجة غلط تقولى
    Last edited by IiIDesertFoxIiI; 12-08-2009 at 10:35 AM.

Guest

Saye3 Enta Walahy Ya Rayes we Kalamak Kolo Sa7

we 3ala Fekra ana lama radet 3ala Generozo we oltelo ana rdody mafhash ay sokhrya we hatly Kol rdody we wariny kda sokhrya wa7da maradesh msh 3aref ra7 fen Bsara7a

mate3rafsh enta hwa ra7 fen ??

Guest

مع احترامي المتبادل لي كريم ولي شادي المفروض ان لغة الحوار ما توصلشي لي الكلام دة ويا شادي انت مش مطلوب منك انك تعمل التوبيك انت عملتة اة كتر خيرك بس المفروض اللي بيعمل التوبيك كريم هتقولي اتأخر هقولك دي حاجة ترجعلة وشكرا يا جدعان بس ما يصحشي الكلام اللي اتقال وشكرا

Guest

3andak 7a2 ya shady fe ely 2olto da ...shokran 3al mawdo3

واحد واحد بس

@ IiIDesertFoxIiI

لما انت قلت الميعاد كان فعلا من تأليفك .. راجع موضوعك كويس .. وفعلا وقتها الميعاد بتاع بدء الدورة مكانش إتحدد

ثانيا الموضوع فى واحد إمبارح سبقنى و عمله .. و إبقى بص حضرتك عليه عشان تتأكد
    http://forum.thecrims.com/support-ar...-u-o-39-a.html

دا غير ان أى لاعب دلوقتى يقدر يعرف بردوا الدورة حتبدأ إمتى من خلال الموقع الرسمى للعبه .. يعنى قريب جدا .. مش محتاجين نعلن عن ميعاد الدورة اصلا فى المنتدى .. فا يا ريت متحبكهاش أوى .. و يا ريت تبقى زى ما انت فعلا قولت .. انك مش عايز تعمل فيها بطل

@ Volcano

انا مش من النوع اللى بفتح فى الحاجات القديمه

و مش حنفسن منك لأى سبب .. لكن مش حيبقى شغلتى انى ادورلك فى مواضيع قديمه يعنى .. مش دماغى دى والله

انا فى ملحوظه خدتها عليك و بعد كدا قلتهالك .. دا كل ما فى الموضوع .

انا موجود فى المنتدى مش فى حته بعيده يعنى فا متسألش عليا حد انا واخد بالى من الناس كلها كويس

معتقدش ان الموضوع محتاج يتساب خصوصا اننا فى حالة من الفوضى العارمه
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew