Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 7 of 7

Default السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شرح طريقة الرصيد الجديدة

بعد اذن المشرفين طبعا

الطريقة دي بتاعة ال5 جنيه لو عايز ال10 جنيه هي هي بالظبط بس حيبعتلك رسالتين و بترد
    • ملحوظة
      يعني بدل ما تاخد رصيد ب15رصيد ب5 جنيه ولا 35 رصيد ب10 جنيه هات كارت موبينيل او فوداون
      فودافون دوس هنا
      موبينيل دوس هنا
      او هنا
      كل اللي عليك انك تبعت رقم الكارت و مسافه ميتأكدو ان الكارت صح و كدة حتلاقي الرصيد الضعف و الموضوع الاساسي بتاع عروض الرصيد هناااااا

Guest

كلامك جميل يا باشا بس انت لو تعرف هما عملو الحوار الجديد دة لية هتعرف ان الادمن دول بيفكرو

هشرحلك انا لية هوة يا سيدي اللي كان بيحصل زمان ان مثلا شحص عادي يروح واخد الكود اللي كان
    [CRED xxxxx]
    ورايح علي سنترال ويفضل يبعت يبعت يبعت لحد اما يبعت 500 رصيد وطبعا يروح مدي لي صاحب السنترال نص جنية حق الرسالة وهوة باعت باكتر من 400 جنية وطبعا مشاكل وقرف كتير والناس مش بترحم فا الي عملوة الادمن دة حل المشكلة دي
    Last edited by umbroELSHEWY; 12-16-2009 at 01:19 PM.

Guest

مش شرط يا محمد ممكن برده علشان فى ناس بتخلط كتير ومبستبش مسافه او بتخلط فى الايدى وفى الرساله عموما ووممكن الرساله متوصلش فهما عامله ده حاجه اضمن يعنى انك تكبت نمرتك وتتبعتلك رساله
    بلنسبه لاحوار السنترال على ما اظن ان الرساله ام نص جنيه دى اتشالت من زمان من السنترالات وبعدين صاحب السنترال مش مغفل اوى كده

Guest

ana 3'ltan ya 3m ana ele 2olto dh howa ele a3rfo eno s7

Red face UmbroELSHEWY :)

Quote Originally Posted by umbroelshewy View Post
    كلامك جميل يا باشا بس انت لو تعرف هما عملو الحوار الجديد دة لية هتعرف ان الادمن دول بيفكرو

هشرحلك انا لية هوة يا سيدي اللي كان بيحصل زمان ان مثلا شحص عادي يروح واخد الكود اللي كان
    [cred xxxxx]
    ورايح علي سنترال ويفضل يبعت يبعت يبعت لحد اما يبعت 500 رصيد وطبعا يروح مدي لي صاحب السنترال نص جنية حق الرسالة وهوة باعت باكتر من 400 جنية وطبعا مشاكل وقرف كتير والناس مش بترحم فا الي عملوة الادمن دة حل المشكلة دي
    قشطة ) و الله محترمين اوي و الله الادمن و ميرضوش الغش و الخداع حتى في اللعبة و بعدين هو عشان لعبة حد ممكن يفكر يسرق يجي10 جنيه بس حتى عشان لعبة و يبقى اسمو حرامي عشان لعبة دة اكيد يبقى مخبول معلش متزعلوش مني بس ام اللعبة اللي تخليني او تخلي اي حد يسرق او يعمل اي حاجة حرام او غلط ولا ايه يا جماعة

Smile (nod)

كل كلام الشيوى اللى قاله صح وانا شوفت ده بعينى فعلا لان فى ناس كتير بيخشو سنترالات ويفضلو دايسين على ابعت عند الرسايل يخرب بيت صاحب السنترال ويديله فى الاخر جنيه ولا نص جنيه وديه فعلا مشكله بس اظاهر الحوارا لجديد ده هيمنع المشاكل ديه كلها

Guest

الحمد لله واللي هيوضحلنا الكلام دة اكتر واكتر هما المشرفين المصرين