Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 43
    Guest

no comment m3 e7tramy leek y3ny ely enta bt2olo enta wa s7bk da habal..afuna lw eftrdna eno sar2 al user ( wa da tb3an habal wa most7eel ykon 7asl ) hy3mel beh eih ?? shaifo bynafes 3ala al mrkz al 2wal 3ala al 3alam msln ?! wa b3dan s7ee7 y3ny hoa low afuna 3aiz ysr2 al user kan sr2o bel tare2a al bda2ya deh ?? lamo5za keda ely enta bt2olo da bullshit.

ento bt2olo delwa2ty law afuna 3awez ye3'ayar pass. el user aw ya5od pass. el user hay5do mn 3'er 7aga da kalam sa7e7 bs law kan afuna sara2 el user mn 3'ere maya5do mno sa7eb el user kan hayraga3 el pass. tany mn el mail
    PLay4MasR؛

Guest

Default الحرامي الرئيسي هوه الشبح

الحرامي الحقيقي هوه الشبح لانه غير اسم الايكونت وسماه اسم وفضل شويه بيه ولمه اتأكد ان العيون راحت من على الايكونت سماه بأسمه وبدليل انه حط ايميله في البروفيل وعمل بريئ لمه جيه هنا ورد على الموضوع علشان يبعد التهمه من عليه ومرضيش يغير اسم الايكونت علشان المنظمين والمشرفين مايقولوش ده اول ما عرف ان الحوار اتكشف غير اسم الايكونت الحرامي الحقيقي يا جماعه الى المفروض يتعاقب هوه الشبح لان كل الاعيبه مكشوفه لينا كلنا وانا اثبتلكم انه هوه وانشاء الله هجبلكم دليل قاطع عليه لاني مش بحب اللعب ده هنا ومش بحب الى بيسرق مجهود حد
    ومع احترامي لافيونا الشبح هوه الى سوء سمعته لدرجاتي مع ان كلنا عارفين افيونا ده ايه بالنسبالنا وعمره ما هيطلع منه الغلط في لعبه هوه يعتبر بيحكمها

Guest

انا كنت شاكك في الاول في افيونا بس دلوقتي كل حاجه بانت وظهرت وكلامكم صح فعلا يا رجاله هوه الشبح وكل حاجه ثابته عليه الايكونت الى سرقه سماه بأسمه بعد ما سماه بأسم وهمي في الاول زي ما انته قولت يا بوب انا مش عارف الغباء ده والتخلف ده بقى في الناس ليه حرام عليك يا شبح تسرق مجهود حد تاني على كده بقى انته عامل الايكونت بتاعك الاساسي من السرقه والحلب

وعليه العوض فينا يارجاله

المفروض ادارة الموقع تشوف حل مع الشبح وتوقف المهزله ديه
    Last edited by dm3aat; 12-24-2009 at 05:44 PM.

أنا دماغى تعبت والله يا جماعة من الموضوع دا حد يشوف حل أزاى اللى سرق الشبح وأزاى أتكلم من نفس أميل افيونا أنا مبقتش عارف حاجة تعبت حد يشوف حل

المفروض بقى
    Generozo

يشوف انا كان اليوزر بيتفتح من نفس الأى بى بتاع الشبح يبقى هو الشبح وأنا مكنش يبقى مش هو

Guest

ما ممكن الشبح يفتح الايكونت من اي بي تاني اكيد عامل حسابه ممكن يكون سيبر عادي يعني بتحصل هوه اكبر دليل ان الايكونت بأسمه والبروفيل نسخه من البروفيل الاساسي بتاعه عاوزين ايه تاني ادله

لالالا دا مش دليل

Guest

يا جماعه ممكن الشبح يدخل بأميلين ايميل اسمه افيونا وايميل الاساسي بتاعه وبيشغل الاتنين في وقت واحد علشان يبعد عنه الشبوهات والكل عارف انه هوه الشبح الى بيعمل كده

نهدى بقى كدا و نبطل كلام شوية بعد إذنكم

الأى بى بتاع اللى سرق اليوزر حيتعرف من خلاله اذا كان الشبح ولا غيره

بس اللى لازم تبقى الناس كلها فاهمااه .. ان ممكن يكون اللى سرق الأكونت عامل ايميل جديد بنفس ايميل افيونه علشان يبقى فى تشابه زى كدا

[email protected]
    [email protected]

الأيميل الأول هو الأيميل القديم و الحقيقى لأفيونه

إنما الأيميل التانى دا انا شخصيا معرفهوش و دا مش بتاع افيونه و تقريبا الميل التانى دا هو اللى اتكلم مع الضحيه و سرق الباص بتاعه

عموما .. اللى عمل كدا ايا كان الشبح بقى أو الجن او حتى إبليس نفسه .. أكدلك انه حيترفع بشكل وحش

انا بس عايز الضحيه اللى اتسرق منه حسابه .. يعمل تقرير مفصل فى موضوع التقارير و لازم يعرفنا كل التفاصيل المطلوبة منه فى التقرير علشان نتعامل فيه و نجيبلك حقك

لازم تبقى عارف اننا مش حنرجعلك مهارات .. لأن انت انضحك عليك بمزاجك .. لكن أوعدك انى انتقملك من اللى عمل فيك كدا .. علشان يتعلم الأدب

يبقى أهم حاجه دلوقتى من غير كلام كتير .. التقرير المفصل بكل بند إحنا عايزينه .. و سيبونا نتعامل شوية و احنا حنعرفكم الرد فى خلال اياااام
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew