Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 43
    Guest

معليش يا افيونا بس كريم مين اللى بتقول عليه
    ??

يا دربكا باشا انا بكلمك من الايميل اللى هو سرقه وده معناه انى عرفت اسنجفه وزى ما خده منى خاليته يرجعهولى تانى من غير ما يمس اى حاجه فيه بالعكس والله ده رصيدى على وفى اليومين دول كسبت اليانصيب كمان انا كل الموضوع بالنسبالى انا بوررى افيونا الحقيقى المحترم ايه اللى بيحصل باسمه بس لكن انا حقى رجعته خلاص ولو مرجعتوش فده هيكون عقاب ليا واللى انا منسختهوش كمان ان الراجل اللى كان بيكلمنى ده قالى انه بيعمل كده من سنين وعلى طول هو عايش بكده وهدفه من كده الرصيد ياخد الايميل والاكونت ويفاوض صاحبه عليه انه يبعتله رصيد على الموبايل علشان يديهوله او يبيعه لحد تانى وانا رجعته من غير ده ولا ده لكن غيرى هيستجيب ليه فعلى الاقل ياخد بان من اللعبه او يتعملوا اى حاجه علشان ميلاقيش الطريقه اللى يعمل بيها كده مهو بيعملها باسم افيونا وعن طريق كرايمز فهمتونى عموما الحوار واخد مساحه اكبر من حجمه وانتوا ليكو التصرف باللى شايفينه صح مع كل احترامى للادمنز وكل مشترك فى اللعبه اسف انى طولت عليكم

Guest

Quote Originally Posted by ama5555 View Post

معليش يا افيونا بس كريم مين اللى بتقول عليه
    ??

كريم دة اللي هوة
    Generozo

Guest

Quote Originally Posted by egyptionwolf View Post
    يا دربكا باشا انا بكلمك من الايميل اللى هو سرقه وده معناه انى عرفت اسنجفه وزى ما خده منى خاليته يرجعهولى تانى من غير ما يمس اى حاجه فيه بالعكس والله ده رصيدى على وفى اليومين دول كسبت اليانصيب كمان انا كل الموضوع بالنسبالى انا بوررى افيونا الحقيقى المحترم ايه اللى بيحصل باسمه بس لكن انا حقى رجعته خلاص ولو مرجعتوش فده هيكون عقاب ليا واللى انا منسختهوش كمان ان الراجل اللى كان بيكلمنى ده قالى انه بيعمل كده من سنين وعلى طول هو عايش بكده وهدفه من كده الرصيد ياخد الايميل والاكونت ويفاوض صاحبه عليه انه يبعتله رصيد على الموبايل علشان يديهوله او يبيعه لحد تانى وانا رجعته من غير ده ولا ده لكن غيرى هيستجيب ليه فعلى الاقل ياخد بان من اللعبه او يتعملوا اى حاجه علشان ميلاقيش الطريقه اللى يعمل بيها كده مهو بيعملها باسم افيونا وعن طريق كرايمز فهمتونى عموما الحوار واخد مساحه اكبر من حجمه وانتوا ليكو التصرف باللى شايفينه صح مع كل احترامى للادمنز وكل مشترك فى اللعبه اسف انى طولت عليكم

طيب هما يعملو اية اكتر من ان المشرفين العرب نزلو اعلان في الصفحة الرئيسية اللي بالغة العربية كاتبين فية وبالبونت العريض

مفيش ادمن هيجي يقولك هات باصوردك او اميلك واظن الكل شاف الكلام دة بعنية

شكرا علي الفهم

Guest

aaaaaaaaah y 2aaaaaaaaalby comeeeeeeedy awy wallahy

No Comment

Quote Originally Posted by umbroELSHEWY View Post

كريم دة اللي هوة
    Generozo
    Indeed
    Quote Originally Posted by BiroOoOo View Post
    aaaaaaaaah y 2aaaaaaaaalby comeeeeeeedy awy wallahy

No Comment
    ana mostmt3 fash5 aslan b el topic
    I should be banned!

Guest

Quote Originally Posted by AFUNA View Post
    Indeed

ana mostmt3 fash5 aslan b el topic
    mesh enta alone

Guest

ya reet nkbar el font shwya 3shan ana at3meeet
    hya fen el tools bta3et el posts ????

Guest

Quote Originally Posted by MrBakR View Post
    ya reet nkbar el font shwya 3shan ana at3meeet
    hya fen el tools bta3et el posts ????
    baaaaaaaaaaaaaaaaaaakr faink yabny !!! ana eftkrtk moot lol ana getlk al gam3a 3alafekra lazem ashofk

Guest

مبروك