Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 22

Thread: talab sree3

Guest

Quote Originally Posted by Generozo View Post
    الموضوع بتاع طريقة فتح أكتر من يوزر دا حيفيد ناس كتير .. متعوده انها تلعب بيوزر واحد بس

انا عايزك يا أمبرو تعمل موضوع تحط فيه الطريقه دى بشكل مفصل و مشروح بالعربى

لأن أكيد فى لاعيبه كتير متعرفش تستخدم أكتر من يوزرين او تلاته

بازن الله هيتم

Guest

good sh3'al ya m3lem

Guest

Quote Originally Posted by MrBakR View Post
    good sh3'al ya m3lem
    دة موضوع كامل بالطريقة والصور وكل حاجة

http://forum.thecrims.com/support-ar...u-o-u-u-o.html

Guest

gr8 work Mr.Umbro .. Miss yOu Kteeer Bakr ;*

Guest

مرسي جدا ليك لاني برده كان نفسي اعرف ازاي

Default كلام جميل

افيونة انت كنت قايل قبل كدة ان ممنوع حد يكلم فى طريقة فتح اكترمن يوزر على الفير فوكس ولا حد حتى يشاور لان اللعبة بتدعم الاكسبلور انا مش معترض على ان حد يقدملحد معلومة ولا معرفة باى شكل منالاشكال التعارض هنا على الكلام بتاعك ولاانت كنت مستخسر تقولها لينا سعتها على الرغم من انك كنت عارفها

Quote Originally Posted by xzoro View Post
    افيونة انت كنت قايل قبل كدة ان ممنوع حد يكلم فى طريقة فتح اكترمن يوزر على الفير فوكس ولا حد حتى يشاور لان اللعبة بتدعم الاكسبلور انا مش معترض على ان حد يقدملحد معلومة ولا معرفة باى شكل منالاشكال التعارض هنا على الكلام بتاعك ولاانت كنت مستخسر تقولها لينا سعتها على الرغم من انك كنت عارفها

لا حول ولا قوة إلا بالله .. و الله انا احتارت معاكم

يعنى لما مشيناها بالمظبوط .. الناس زعلت .. و دلوقتى علشان نعرف كل الناس المعلومه دى .. بقى أفيونه وحش انه كان عارفها من زمان و مش عايز يقولها

انا مش فاهم .. هو انت دماغك دى مريحااك على الوضع دا كدا ؟

ننشر موضوع او مننشرهوش دا شئ يخصنا احنا بس .. طالما واضح انك الشاب اللى واخد باله من حاجات مش كل الناس تعرفها .. انت الناصح بقى

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

عليا الطلاق حاجه تعل مفيش كل سنه وانتو طيبين
    Failure is something we can avoid only by saying nothing,doing nothing,and being NOTHING !

Default اقولك اية

اقولك اية ياجنروزو بس اة ياعم انا دماغى مريحانى اوى كدة ومبسوط على الاخر ا هو الحمد لله مش بقول حاجة غلط انت بس الى مش فاهم دماغك كويس عندك انفصال فى الشخصية تقريبا لما تقول حاجة ليكون ردك معقول لمتتكلمش احسن مش تقول حكى انهردة وتقول ميكى بكرة انت كتيرك فى المنتدى تقفل الباب يعنى بواب هو انا مش بحب اكلم علىحدوحش بس انت اساسا غلط فى كل كلمة انت بتقولها وردى عليك موجود فى المشاركة الاساسية الى انت سبتها لامبرو الشوى

Quote Originally Posted by xzoro View Post
    اقولك اية ياجنروزو بس اة ياعم انا دماغى مريحانى اوى كدة ومبسوط على الاخر ا هو الحمد لله مش بقول حاجة غلط انت بس الى مش فاهم دماغك كويس عندك انفصال فى الشخصية تقريبا لما تقول حاجة ليكون ردك معقول لمتتكلمش احسن مش تقول حكى انهردة وتقول ميكى بكرة انت كتيرك فى المنتدى تقفل الباب يعنى بواب هو انا مش بحب اكلم علىحدوحش بس انت اساسا غلط فى كل كلمة انت بتقولها وردى عليك موجود فى المشاركة الاساسية الى انت سبتها لامبرو الشوى
    حتوحشنا و الله 10 أيام حظر من دخول المنتدى علشان تبقى تعرف تغلط فيا بعد كدا أو فى أى مشرف بعد كدا

دنتا حتى يا راجل أفيونه قبل كدا مديلك بردوا إنذار بسبب طريقتك فى الكلام فى المنتدى .. عشان كدا مش ينفع انى أسمى عليك .. لأزم بان على طووووول

Last edited by Generozo; 01-02-2010 at 01:07 AM.
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew