Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19
    Guest

Unhappy دة مش ينفع يكون من المشرفين

مش انت اللي تقول يصلح او مش يصلح وممنوع نقل الكلام من الاسكايبي لي هنا
    Last edited by UmBrO; 03-18-2010 at 11:10 PM.

Guest

ya ged3n 7ad yshof el ma3w3o da
    Last edited by 4EvErkiller; 03-18-2010 at 07:22 PM.

كل المطلوب اعرفه في الوقت الحالي لو انت معترض على البان يبقى البان جه من مين؟
    فريق التحقيقات وحده هو الفريق القادر على طرد اللاعبين. مين بقى طردك؟
    I should be banned!

Guest

Unhappy

Quote Originally Posted by afuna View Post
    كل المطلوب اعرفه في الوقت الحالي لو انت معترض على البان يبقى البان جه من مين؟
    فريق التحقيقات وحده هو الفريق القادر على طرد اللاعبين. مين بقى طردك؟
    واللة منور يا افيونة باشا
    ثوانى انا هعرف من خالد مين الى طردو علشان الشيوى

ادالو بان ومش خلاة يكتب فى المنتدى خالص علشان مش ينشر الحاجة الى معاة
    رح مديلو بان مش خلاة يعرف يكتب اى حاجة وطردو من اللعبة خالص

تم طردك لمدة 2010-03-20 12:50:53 لمخالفة القانون رقم
    #7 This is your first and last warning . Stop spamming and insulting in forum .
    مطرود من: Protectora_AC

اضغط هنا علشان تفرا اكتر عى الطرد
    Last edited by Magazins; 03-18-2010 at 08:07 PM.

Guest

كلامكو جميل اوي اوي اوي .. البان اللي خدو الوحش اللي اسمو خالد علشان بيشتم في المنتدي هنا ودة مش مكان شتيمة وبيخش باكونتات من الاي بي بتاعة وفضل يشتم .. واما خد بان في الاكونت دة عمل اكونت تاني وبردة دخل يشتم وخد جزائة هنا وفي كريمز واي حد هيشتم هنا هياخد جزائة دة مكان مخصص علشان نساعد الناس مش نشتمها ... وهوة خد بان من رئيسة الكرو اللي احنا فية ودة الجزاء اللي يستحقة .. ارجو عدم تكرير الكلام دة
    Last edited by UmBrO; 03-18-2010 at 11:09 PM.

Guest

Unhappy

Quote Originally Posted by umbro View Post
    كلامكو جميل اوي اوي اوي .. البان اللي خدو الوحش اللي اسمو خالد علشان بيشتم في المنتدي هنا ودة مش مكان شتيمة وبيخش باكونتات من الاي بي بتاعة وفضل يشتم .. واما خد بان في الاكونت دة عمل اكونت تاني وبردة دخل يشتم وخد جزائة هنا وفي كريمز واي حد هيشتم هنا هياخد جزائة دة مكان مخصص علشان نساعد الناس مش نشتمها ... وهوة خد بان من رئيسة الكرو اللي احنا فية ودة الجزاء اللي يستحقة .. ارجو عدم تكرير الكلام دة
    الى انا بتكلام علية ان مينفعش مشرف يشتم لعب فى اللعبة دة كدة مثال سيئ للمشرفين هتلاى مشرف فى اللعبة كلاها شتم لعب فى اللعبة مش حصلاة ولا هتحصل

يعنى مفروض المشرف بيكون كبير مش واحد صغيرا وعلشان هو مشرف ينزل شتيمة فى الناس وانت مش عجبنى وانا ممكن اديك بان

الحكاية مش مشية كوسة معلاشى فى الكلام
    Last edited by Magazins; 03-19-2010 at 03:10 AM.

Guest

Quote Originally Posted by magazins View Post
    الى انا بتكلام علية ان مينفعش مشرف يشتم لعب فى اللعبة دة كدة مثال سيئ للمشرفين هتلاى مشرف فى اللعبة كلاها شتم لعب فى اللعبة مش حصلاة ولا هتحصل

يعنى مفروض المشرف بيكون كبير مش واحد صغيرا وعلشان هو مشرف ينزل شتيمة فى الناس وانت مش عجبنى وانا ممكن اديك بان

الحكاية مش مشية كوسة معلاشى فى الكلام

والله هو مش عشان مشرف في كريمز يبقة مثلا لو قابلك في الشارع وشتمك تيجي تشتكي في المنتدي
    الكلام ده ليه حدود وهي المنتدي و اللعبة نفسها غير كدة مالكش حق انك تشتكيه هنا
    هو لو كان كلمك علي اسكايبي ولا ياهو ولاحتي في الموبايل يبقة دي حاجة بينك وبينو
    وكلامك ده كلو مالوش لزمة ولا لية فايدة

Guest

اخر مر همسح كلامك ولو حطيت كلام من الاسكايبي تاني هتاخد تحذير
    Last edited by UmBrO; 03-19-2010 at 08:35 AM.

Guest

عملت مشكلة في الاسكايبي .. روح حلها في الاسكايبي .. مش تجي هنا وتقول دة عملي ودة سوالي .. لآ يا ريس الكلام دة مش هنا .. هنا مكان لو في حاجة مش فاهمها في اللعبة او في سوأل عنها .. نجاوبك علية انما مش مكان نحل مشاكل اللعيبة الشخصية ودة اخر كلام ليا هنا .. ارجو عدم التكرار

Guest

Quote Originally Posted by UmBrO View Post
    عملت مشكلة في الاسكايبي .. روح حلها في الاسكايبي .. مش تجي هنا وتقول دة عملي ودة سوالي .. لآ يا ريس الكلام دة مش هنا .. هنا مكان لو في حاجة مش فاهمها في اللعبة او في سوأل عنها .. نجاوبك علية انما مش مكان نحل مشاكل اللعيبة الشخصية ودة اخر كلام ليا هنا .. ارجو عدم التكرار

مكنشى العشة