Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 31
    Guest

Default تصويت : هل امبرو الشيوى يستحق الاشراف الرجاء من جميع الاعضاء الدخول

السلام عليكم

احنا عندنا مشرفين زى العسل افيونا و جينرزو و دربكا وبجد بجد بنحبهم لكن افيونا قال ان يتوجب شرط فى المشرف انه يكون محبوب وعنده صبر

الاخ امبرو الشيوى مش كده خالص
    غير كده وكده دايما عالى ع الناس وبيشتمها محدش يقلى خارج او داخل اللعبة ونصب على ناس كتير وخد منهم كروت شحن ومخدرات عن مان احترامهم يدخلهم عادى بس هنعمل ايه احنا غلاابة

نهاية الموضوع عشان مرغيش كتير واصدع دماغكم الشيوى مينفعش انه يبقى مشرف احنا مش حبينه على فكره انا مجتش من نفسى كده عملت الموضوع انا خدت راى بعض الناس الكل هنا يدخل ويقول رايه حاجة من دى

1- الشيوى يستحق انه يبقى مشرف ومحبوب
    2- الشيوى ميستحقش انه يكون مشرف ومش محبوب

الموضوع ده من حقنا احنا مش عبيد عشان نتشتم او نقلل من كرمتنا لما نعمل موضوع فى منطقة غلط او ابقى مش فاهم حاجة والناس يطريفوا عليه

السلام عليكم
    Last edited by EgyOne; 03-19-2010 at 11:45 PM.

بص ياباشا انا معاك فى رأيك
    وانا هقول رأيى بصراحه من غير ماحد يزعل
    انا اختار الاجابه رقم 2
    xD
    PLay4MasR؛

Guest

Thumbs down

وانا وبكل صراحه ومحدش يزعل

2

Guest

2- الشيوى ميستحقش انه يكون مشرف ومش محبوب

Guest

انا طبعا اتقالتلي الروند الي فات كلمة من الشيوي اني مش هلعبها تاني ومش هدخل جانجات تاني
    وكان ساعتها مشرف
    طبعا الاجابة رقم 2 متزعلش مني انا بقول الحقيقة

Guest

طبعا اختار رقم 2

Guest

Talking

Ana Ha5taR EL egaba #3

bs mosh motaked 5alas 2 a5her kalam

Guest

السلام عليكم اولا يا جماعه
    ثنايا انا بحب اقول للناس حاجة محدش ضربك على قيدك يلى بتقول ان الشيوى نصب عليك انك تديله كروت شحن ثالثا قبل ما نقول عايزين وله مش عايزينه مشرف مش بقيدنا اننا نوقفه عن انه يبقى مشرف ياعم الحج رابعا انا هقولك حاجة واحده لو هوه ضرك يعنى مثلا ادالك بان ظلم تقدر تعرض مشكلتك هنا خامسا انا مشفتش من ال راجل ده حاجة وحشه بجد الراجل ده جدع مع ال جدع معاه وانا بعزه جدا وبعدين ال ناس تاعبه نفسها ليه الراجل بطل لعب كريموز يعنى بلاش نحكى فى المحكى خلاص الراجل ده اتجه لل الاشراف بس سادسا ياريت ال كلام ده ميكونش زعل منى ناس سلاموزين

Guest

Quote Originally Posted by NeRv0uS View Post
    ثنايا انا بحب اقول للناس حاجة محدش ضربك على قيدك يلى بتقول ان الشيوى نصب عليك انك تديله كروت شحن ثالثا قبل ما نقول عايزين وله مش عايزينه مشرف مش بقيدنا اننا نوقفه عن انه يبقى مشرف ياعم الحج رابعا انا هقولك حاجة واحده لو هوه ضرك يعنى مثلا ادالك بان ظلم تقدر تعرض مشكلتك هنا خامسا انا مشفتش من ال راجل ده حاجة وحشه بجد الراجل ده جدع مع ال جدع معاه وانا بعزه جدا وبعدين ال ناس تاعبه نفسها ليه الراجل بطل لعب كريموز يعنى بلاش نحكى فى المحكى خلاص الراجل ده اتجه لل الاشراف بس سادسا ياريت ال كلام ده ميكونش زعل منى ناس سلاموزين

مع احترامى ل رايك الجميل ده
    اعتبرنى واحد لسه مبتدء ومعرفش حاجة المهم عملت رسبيكت 500 الف وروحت لقيت
    top GG Contact UMBRO
    قلت اتصل بيه ب الاسكايبى قالى الكلام ده ف الاول كنت خايف ضحك عليا بكلمتين وقلى المادلية بتعيش ومعرفش ايه وكذا كذا م الاخر كل بعقلى حلاوة تقلى محدش ضربك على ايدك ( انا قولت مثلا الكلام ده محصلش ) تمام

انت مشفتش من الراجل حاجة وحشة احنا شفنا بس العيب مش فى كده العيب انكوا خيفين تعملاو التصويت ضده عشان التوب جانج وهوه ده الى مخلينا عبيد ومرجعنا لوره

Guest

Thumbs down

Quote Originally Posted by nerv0us View Post
    سورى يا صاحبى انت بوشين لانك امبارح لما عرفت باللى حصل

كنت عمال تسب فيه على الميل مش تقعد بقى تعملى فيها مطيع وتمجد فيه علشان خايف منه وانت قولت اللى عندك

وخلاص اتعرفت مين معاك ومين عليك بيس يا مان