Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3

Thread: لية كدة

Unhappy لية كدة

هو لية الخيانة فى دم الناس

انا عاوز اعرف حاجة واحدة بس هو لية الناس طبعها الخيانة وبيخونو لية وعلشان اية – ولية المصرين مش بيحبو المصرين الى زيهم يفضلو الاجنبى عن المصرى بى مليون مرى ورغم من اختلاف الجنسية واختلاف الديانة يعنى يفضل الياهودى على المسلام – وحتة لما بتساعد واحد دة الى بيخونك فى الاخر يعنى تسعدو ويخونك برضو . هو اية الى حصل فى الدنيا علشان تبقة كدة انا من اول ما بدقة اللعبة من بتاعة 4 سنين وربنا شهد على كدة بقالى اكتر من 4 سنين مشفتة رجالة بجد مفيش غير بتاع 4 او 5 بلاكتير

- وديما الى بسعدهم دة الى تخاف منه علشان هيغدر بيك فى اى وقت وانا من اول ما بدقة اللعبة كل حاجة فيها مصلاحة وناس بتجامل ناس وهما اصلاا عالم مش ينفع يكون صاحب فى الحقيقة
    - ممكن لو سمحت حد يقلى لية كل دة

1- لية الخيانة فى طبع الناس وبيخونة لية وعلشان اية

2- لية المصرين
    بيفضلو الاجانب عن المصرين الى زيهم رغم اختلاف الجنسية

3- لية الى انت بتسعدو بيخونك برضو دة من امنك لان تخونة وان كونت خاين

4-لية الناس بتجامل واحد او 2 مش ينفع يكون اصاحب فى الحقيقة

5- لية الظلم منتشر فى الحقيقة وفى اللعبة

ممكن حد يرد علية ويقلى لية كل دة

Last edited by WeReWoLFs; 04-07-2010 at 01:48 PM.

Guest

يا باشا الرجاله كتير بس دور انا امبارح كنت في عصابه كابون كانت سرقه فيها زي الفل راح واد داخل العصابه وهو من طرف حد من الناس الاحترامهم ف كبير في اللعبه راج ضارب العصابه خاد من كل واحد 1000 بور بس العصابه كانت كبيره وكانت مليانه رجاله

بس نلاقي واحد كلمه خيانه بتجري في دمه الناس الكبار دول اكيد عرضو عليه عرض حلو راح باع كل حاجه عندو في ساعتها
    ISheriFManBackI

DeathComing
    الاتنين دول اللي عرفتهم من الهجوم شريف ده بكلمه علي الياهو الاقيه عادي وبيشتم والاخ التاني كان هو زعيم العصابه اللي هجمت علينا وكان معايا
    موديز والبركاني اجدع صحاب بجد في الجيم عمنا بركاني بقي ادوي بعد ما كان قصر
    Last edited by bobest18; 04-07-2010 at 03:01 PM.

كلامك مش جديد .. دا موجود للأسف الشديد و ملهوش سبب عندنا

سؤالى بقى .. ليه حضرتك بتحط الموضوع دا هنا .. حد قالك ان دا المنتدى الأجتماعى !! لبحث مشاكل الخيانة فى اللعبه

مع إحترامى ليك و لكلامك .. موضوعك مغلق .. يا ريت متعملش موضوعات من النوع دا مره تانيه

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew