Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 6 of 6
    Guest

Default اقتراح مفيييد .. وهاينفع ناس كتير اوى

اولا .. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ثانيا بقى ندخل فى المفيد .. انا كتير ببقى فى عصابة .. وبنكون بنتكلم على الصفحة بتاعة العصابة

وممكن انا وبتكلم اسرح او افتح موقع تانى .. وانسى ان انا كنت بتكلم مع العصابة بتاعتى ولما برجع للصفحة بتاعة اللعبة .. (دة على اساس ان انا كنت فاتحة الفيس بوك مثلا على صفحة تانية) مش بلاقى اى تنبيه ان حد كتب حاجة فى العصابة

.. اقتراحى بقى .. انا شايفة ان المفرووووووووووض .. (مش مفروض .. هو اللى انا شايفاه .. علشان انا ماليش ان انا اتدخل فى ادارة اللعبة) شايفة ان لما حد يكتب حاجة على الصفحة الرئيسية للعصابة ممكن تخلو مثلا الايقونة بتاعة العصابة تنور .. ايه رأيكم ؟؟

وعليكم السلام ..
    أختي أنا أنا أعتقد مينفعش تتعمل فكرتك
    لنفترض انه تم تطبيق فكرتك وانتي في عصابة كازنو متلا الكل بيكون بيتكلم في صفحة العصابة يعني الايقونة حتبقى دائم
    منورة يعني انتي مشحتخدي بالك من الكلام الي بيقولو متلا ازعيم بتاع العصابة + لن تتمكني من معرفة هل هناك من دخل للعصابة او لا
    هو الاقتراح ده ممكن بكون في عصابات صغيرة يعني بتاعت مباحت او ادوية
    لكن مستحيل يكون في سر قات كبيرة كمصنع او كازنو او هرم
    ارجو ان تفهمي قصدي
    هذا مجرد رأي شخصي لي

Guest

شكرا على اجابتك يا جوكر ..

بس ايه المشكلة انها تكون منورة على طول؟؟ على الاقل اعرف ان فى حاجة بتحصل فى العصابة .. لكن لما بتكون مضلمة على طول .. ماحدش هايفكر يدخل عليها

منا قلت لك
    يعني لما حتبقى تنور لما حيكتب أحد فهي حتبقى منورة على طوووول لان الناس بتكون بتتحدت
    بس انتي لما حتبقى كل سوية منورة مس حتبقى تدخلي ليها
    بس لو كنت سغالة كده في السرق ة وفجأة نورة حتدخلي عشان تشوفي ايه الي اتغير ومين الي دخل ومين الي خرج

Guest

انا معاك برده يا جوكر في كل كلمه قولتها واكيد برده هما مش هيعملوها في سرقات وسرقات لا هما مش هينقو الايكونه تنور علي اي سرقه يعني واكيد كلامك وصلنا يا جوكر

Guest

طيب ما اقولك حاجة مفيدة اوي وجميلة . علي العموم هيا فعلا الايقونة بتنور اما حد بيخش العصابة او بيخرج من العصابة انما حوار ان كل واحد يتكلم كدة تروح منورة مش هياكل خالص