Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
    Guest

Default انا اخدت طرد ممكن اعرف السبب

انا اخدت طرد لاخر الروند بس انا كل الى عايز اعرفه ايه السبب مكتوب ان طردى تم لمخالفه القاعدة رقم 8 وانا مش عملت اى حاجة ضد قواعد اللعبه وده الشخص الى طردنى Mazuma

تــم طرد هــذا المستخــدم لمخالفتــه القاعــدة رقم Rule 8 after being warned. Ban until the end of round

HTML Code:
    8. ممنوع ارسال اى روابط او لينكات او كتابة اى شىء قد يحتوى على مواد اباحية او جنسية او نازية او عنصرية او قد تجرح و تهين او تتحرش بأى مجموعات من البشر او الافراد او تسىء للدين او الدولة. جميع الحالات المخالفة لهذا القانون سيتم فحصها عن طريق المنظمين و لهم حرية تقرير العقوبة الملائمة حسب حجم المخالفة. ملحوظة : قد يتم التغاضى عن الاهانات البسيطة.

Guest

مشكور علي رد يا جوكر . هوة فعلا دة سبب الحظر

HTML Code:
    8. ممنوع ارسال اى روابط او لينكات او كتابة اى شىء قد يحتوى على مواد اباحية او جنسية او نازية او عنصرية او قد تجرح و تهين او تتحرش بأى مجموعات من البشر او الافراد او تسىء للدين او الدولة. جميع الحالات المخالفة لهذا القانون سيتم فحصها عن طريق المنظمين و لهم حرية تقرير العقوبة الملائمة حسب حجم المخالفة. ملحوظة : قد يتم التغاضى عن الاهانات البسيطة.

. بس احنا مش بناقش اسباب الحظر هنا

في مكانين الاول هوة مركز الدعم الفني وتتكلم بالانجليزي فقط جواة ودة لينك لية

Support Center » Submit a Ticket » Abuse - Complaints only

وتاني مكان انك تبعت رسالة سرية لي اللي ادالك البان في المنتدي وتسألة عملت اية
    وبالتوفيق