Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 8 of 8

Thread: Öka fort!

  1. #1
    Guest

    Exclamation Öka fort!

    Tjena tjena!

    Läste just en tråd där Mossan? och någon mer snackade om att många snackar om att öka fort och ligga högt upp i toppen, men ingen gör det.
    Kände igen mig själv ganska hårt, eller iaf på ett ungefär.

    Det jag vill komma till egentligen är att, hur fan ökar ni så fort vissa av er?
    Jag har försökt köra med stilen "Sell the drugs":P men den verkar seg eller är det bara nöta den?

    Jag kör Spec K byggnader till max, sparar ett tag, sen säljer.
    Köper intelligense för pengarna för att få snabba resurser för nya byggnader.
    Och om igen.


    Men funkar den verkligen? eller är det dockor som gäller?
    Vill veta detta för att kunna bli en av topp-spelarna och göra nått innan sveriges undergång!

    Ty
    ~Iquu
    Last edited by Iquu; 07-29-2010 at 04:11 AM.

  2. #2
    Guest

    Default

    testa köra gäng med lite polare eller gör eget gäng med fler av dina egna acc vilket ger dig mer pengar och lite mer stats !

  3. #3
    Guest

    Default

    Menar du gängstötar i detta läge?
    Isåfall ska man komma upp i bra stötar, ingen svensk man kan lita på längre vill göra något sådant och är för lat för att dra upp gubbarna sj.

  4. #4

    Default Dagens sanning...?

    Hej Iquu!

    Till största delen består de gigantiska konton du ser på topplistorna av stats... Som du kanske märkt så får man mer respekt av stats. ((sty+tol+kar+intel)/4)=respekt från stats.

    Vad folk gör för att nå toppen är att dom samlar ihop sig (lag om 10-15 spelare är inte ovanligt) och sedan startar dom upp ett antal hundra "rabbit mode"-konton (!) och börjar råna gängstötar/köpa fabriker med dessa. Pengarna dessa konton får ihop köper dom stats för och låter sedan dessa konton gängmisshandlas tusentals gånger av andra rabbits och därefter flyttas över statsen till ett huvudkonto...

    Om du inte siktar på toppen utan nöjer dig med att tävla om sverigetoppen så kan du istället försöka råna till dig pengar genom att köra några av de större gängstötarna. Detta kombinerat med att sköta sina fabriker/droger och bordeller gör det inte omöjligt att nå 2-3 miljoner i respekt på en runda. (Och kanske en plats på topp20 i världen)

    Jag vet att jag låter jäkligt bitter, men du kommer att få väldiga problem att klara av denna strategi om du inte ser till att bygga upp dina egna dockgäng till att klara av att köra de fetaste gängstötarna själva... Om du försöker få en plats i nåt av de större gängen som kör fp/cr/fk kommer du att åka på gängmisshandel en massa gånger samt få svårt att göra slut på alla dina biljetter...

    Bottom line... skall man få någonting gjort i thecrims så får man fanimej se till att göra det själv Den mest asociala spelaren vinner!

    Lycka till

  5. #5
    Guest

    Default

    Tjena Loranga!

    Tack för hjälpen, får nog ta och dra upp några stycken nästa runda och göra gängstötar.
    Men med den andra metoden för sverigemetoden, hur menar du? är det med eller utan att misshandla eller är det exakt samma sak fast i mindre skala?

    "Bottom line... skall man få någonting gjort i thecrims så får man fanimej se till att göra det själv Den mest asociala spelaren vinner! "

    Hade nästan hajat det vid detta laget, lite tråkigt dock att inga svenskar går ihop igen, för dem spelade som gudar innan!

    Iquu Out!

  6. #6
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Loranga View Post
    Hej Iquu!

    Till största delen består de gigantiska konton du ser på topplistorna av stats... Som du kanske märkt så får man mer respekt av stats. ((sty+tol+kar+intel)/4)=respekt från stats.

    Vad folk gör för att nå toppen är att dom samlar ihop sig (lag om 10-15 spelare är inte ovanligt) och sedan startar dom upp ett antal hundra "rabbit mode"-konton (!) och börjar råna gängstötar/köpa fabriker med dessa. Pengarna dessa konton får ihop köper dom stats för och låter sedan dessa konton gängmisshandlas tusentals gånger av andra rabbits och därefter flyttas över statsen till ett huvudkonto...

    Om du inte siktar på toppen utan nöjer dig med att tävla om sverigetoppen så kan du istället försöka råna till dig pengar genom att köra några av de större gängstötarna. Detta kombinerat med att sköta sina fabriker/droger och bordeller gör det inte omöjligt att nå 2-3 miljoner i respekt på en runda. (Och kanske en plats på topp20 i världen)

    Jag vet att jag låter jäkligt bitter, men du kommer att få väldiga problem att klara av denna strategi om du inte ser till att bygga upp dina egna dockgäng till att klara av att köra de fetaste gängstötarna själva... Om du försöker få en plats i nåt av de större gängen som kör fp/cr/fk kommer du att åka på gängmisshandel en massa gånger samt få svårt att göra slut på alla dina biljetter...

    Bottom line... skall man få någonting gjort i thecrims så får man fanimej se till att göra det själv Den mest asociala spelaren vinner!

    Lycka till
    Mr. Positiv ! haha, men tyvärr har du rätt

  7. #7
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Iquu View Post
    Tjena Loranga!

    Tack för hjälpen, får nog ta och dra upp några stycken nästa runda och göra gängstötar.
    Men med den andra metoden för sverigemetoden, hur menar du? är det med eller utan att misshandla eller är det exakt samma sak fast i mindre skala?

    "Bottom line... skall man få någonting gjort i thecrims så får man fanimej se till att göra det själv Den mest asociala spelaren vinner! "

    Hade nästan hajat det vid detta laget, lite tråkigt dock att inga svenskar går ihop igen, för dem spelade som gudar innan!

    Iquu Out!
    Blir svenskt gäng nästa runda så bara kör på : )

  8. #8
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by thejordgubb View Post
    Blir svenskt gäng nästa runda så bara kör på : )
    I det gänget passar inte jag, jag är inte kunnig så inom thecrims, gillar bara att spela det och försöker så gott och mkt jag kan att avancera

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •