موضوع التوب جانج و الكلام ده مصدره ناس واحده بس اللي هى بتشتكي كل روند من إنها أخدت المتين في الخرم الواسع! يعني اللي بيخلي بيرو جوجو أو غيرهم يعملوا توب جانج هو إن نفس الناس اللي بتقولها والنبي دخلوني حتى لو هقلع بنطلوني هى هى نفس الناس اللي بترجع تعيط انها مدخلتش الروند اللي بعده وبسم الله ما شاء الله الناس دي كتير يعني يعملوا يجي بتاع 3 عصابات مش عصابة واحدة فا جوجو وغيره بيقسموا عليكم كل شوية.

أكبروا شوية بقى!! ولا انتوا مبتعرفوش تتعاملوا في الدنيا لوحدكم فا بتيجوا المنتدى ناويين تجرسوا للناس عن طريق ان ناس تانية تقعد تعيط معاكم؟؟
وده بيديني احتمالين يا اما اغلب الموجود عقليات أطفال بين سن 12 و 14 سنة وده أصلاً مخالف للعبة عشان هى للبالغين فقط!
يا إما فعلاً انتوا ناس كبيرة في السن بس و لسه لحد دلوقتي لو حد بصلكم في الشارع بصة وحشة ترجعوا تعيطوا لبابي ومامي في البيت!
إكبرواااااااااااااااااااا

لا أنا فعلاً فخوووووووور باللي حصل ده في خلال وقت قصير جداً
يعني الكلام ده بدأ امبارح الساعة 10 وتلت مساءاً و خلص و الحمدلله على ايدي دلوقتي 12 وتلت ظهراً
15 صفحة في اقل من 14 ساعة - يا ولاد الإيييييييه! عملتوها إزاى دي؟؟

ومش عارف ليه عندي إحساس كده إن بدام سكت على المهازل اللي بتحصل في المنتدى العربي الناس أخدتها على إنها ضعف - قلة حيلة!! حاجة زي كده
المشكلة انها مش كده خالص والله
طيب نتفق على إتفاق جديد؟؟ حبة تعسف بقى بحق الوقت اللي ضيعته عشان أقرا اللـ 15 صفحة دول - أى واحد شارك في الموضوع ده هشوفلو موضوع تاني من نفس النوع طرد على طول هيقاوح الطرد هيوصل للعبة نفسها... و أه انا أقدر أعمل كده!

ويلا أدي الكلمة اللي بجد بحس ان في ناس بينكم هنا مبتتكيفش غير ما تقراها

مغلق

دوسوا بنزين يا عسلية