Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 12 of 16 FirstFirst ... 21011121314 ... LastLast
Results 111 to 120 of 151

Thread: اجوجو

امك حلوه يلا يا جوجو
    PLay4MasR؛

Guest

قلتلك ياض انى مش من مستواك علشان اشتم يا جوجو coment كسمين امك يا جوجو

Guest

3/3 للزمالك

Guest

Question

محدش يعرف الشوط التانى امتى ؟

Guest

لا والله جميل الكلام دة اوي . يا جدعان يا ريت نلم نفسينا شوية كدة علشان ما ينفعشي اللي بيتم دة . هوة اة عيب انة مش يدخل مصرين التوب جانج . بس بردة معلشي لية حق في اللي عملة دة . اما يجي يلائي واحد بيقولو انا هخش الجانج عافية وحوارات كدة . اظن ان دة مينفعشي . اما يلائي واحد بيشتمة . وواحد بيبيع الجانج لي الناس التانية . وحوارات كدة . اظن ان لية حق . هتقولي دة واحد ولا اتنين ولا تلاتة . هقولك السيئة بتعم والحسنة بتخص . فا ادينا جربنا ان المصرين مش يخشو التوب جانج . ومحدش استفاد حاجة بالعكس خسرتو ميدالية . فا نظبط الكلام مع بعضينا كدة علشان نبقي مع بعضنا كدة . وبالمناسبة يا استاذ لوذة اظن اننا مش اتكلمنا قبل كدة او لو اتكلمنا يبقي يدوب دردشنا كدة . ما ينفعشي تتكلم كدة عن بلدي . واظن ان خلافك مع جوجو تروح علي الاسكايبي وتكلمة دة احسن حل . وشكرا

Guest

يا ماو انا قلت طوخ كلها رجاله بس جوجو شوه الصوره يعنى اى حته فيها كده وكده وانا مغلطش انا شتمت علشان هوا شتم اول مره وقلتله مش هرد راح شاتم تانى فانا مش عويل وعلى اللعبه طز فى الجيم ولا ليها لزمه ولا تشغلنى على رايه

Quote Originally Posted by UmBrO View Post
    لا والله جميل الكلام دة اوي . يا جدعان يا ريت نلم نفسينا شوية كدة علشان ما ينفعشي اللي بيتم دة . هوة اة عيب انة مش يدخل مصرين التوب جانج . بس بردة معلشي لية حق في اللي عملة دة . اما يجي يلائي واحد بيقولو انا هخش الجانج عافية وحوارات كدة . اظن ان دة مينفعشي . اما يلائي واحد بيشتمة . وواحد بيبيع الجانج لي الناس التانية . وحوارات كدة . اظن ان لية حق . هتقولي دة واحد ولا اتنين ولا تلاتة . هقولك السيئة بتعم والحسنة بتخص . فا ادينا جربنا ان المصرين مش يخشو التوب جانج . ومحدش استفاد حاجة بالعكس خسرتو ميدالية . فا نظبط الكلام مع بعضينا كدة علشان نبقي مع بعضنا كدة . وبالمناسبة يا استاذ لوذة اظن اننا مش اتكلمنا قبل كدة او لو اتكلمنا يبقي يدوب دردشنا كدة . ما ينفعشي تتكلم كدة عن بلدي . واظن ان خلافك مع جوجو تروح علي الاسكايبي وتكلمة دة احسن حل . وشكرا
    3aa2el ;D
    PLay4MasR؛

salo 3la el naby ya ged3an ramdan kareem

Quote Originally Posted by MrNoMeRcI View Post
    salo 3la el naby ya ged3an ramdan kareem
    alaho akram ya 7ag
    PLay4MasR؛

Guest

بص يا معلم . انا بعترف ان في ناس كتيرة في مصر ساعدتني ودي حاجة مش وحشة . بس معلشي في سوء فهم كدة . هيا اة ديفل كلها بتساعدني . بس ثواني دلوقتي لو ديفيل حلبتها وخدت منها يا عم مليون . قول مليون ونص . انت فاكر مصر هيكون طالع منها كام !! مش هيعدي ال 300 الف بالكتير اوي .
    بس في ناس محترمة وانا بحترمها لحد دلوقتي . زي ميدو . السباعي . الواد كيكو900 حبيبي دة . وفي ناس تانية كتير منهم نيرفوس . هتيجي تقولي انت نسيت اصيلا وبيرو وجوجو والناس دي هقولك سوري في الكلمة انت عبيط ! دول اخواتي يا حج وخلص الكلام

وجوجو بردة اكيد معترف ان في ناس ساعدتو . بس في سوء فهم . ان اللي ساعد فاكر ان مساعدتة هيا اللي خلت جوجو يكسب ودة اكيد غلط . هقولك لية بالعقل كدة . دلوقتي يوزر جوجو 10 مليون قوة يا عم . واحد اداني 100 الف . ثواني كدة بقي دلوقتي لو واحد معاة 10 مليون ويوزر 100 الف . هيعرف يحلبو !! . اكيد ولا هيعرف ياخد منة 10 بواكي حتي . دة الحوار يا سيدي لو المساعدة وصلت 2 مليون حتي . هل هيعرف يحلبها ؟ اكيد مش هيعرف بس هوة عارف هوة بيعمل اية . وشغلة دة يا باشا اللي مخلية يكسب اول وكدة . يا سيدي اكيد متشكر علي المساعدة دي . وانك قدرت الراجل وكدة . بس متجيش تقول انا اللي كسبتك . ساعتها هتلائي الواحد نسي كل الكلام دة . ودخل فيك شمال وش . ونيجي لي نقطة تانية الباشا اللي بيقول ان لولا اولمبيك جوجو مكنشي هيكسب . اظن ان ميدو كان هيلبر في التيم دة . واسال ميدو بنفسو اهوة قولو مين جوجو ومين اصيلا ومين سنيبر ومين جاسر ومين الشيوي . وان ما قالكش يا سيدي ان جوجو ب 3 من اولمبيك . واصيلا ب 3 وسنيبر ب 3 وجاسر ب 3 ويجي عليا يقولك الشيوي في الرفع ب5 يبقي احنا مش لعبنا كريمز . الحوار وما فية ان فية فهم . يعني انا احب اما العب مع واحد يكون في مستوايا او اقل مني سنة علشان ولا اظلمة ولا اظلم نفسي . علشان حرام العب مع واحد انا مثلا برفع 75 يوزر في 5 دقايق والتاني بيرفعة في ساعة . اظن ان مفيش وجه مقارنة خالص . دة كل الحوار يا رجالة ويا ريت نهدي اللعب بس علشان الحوار تقريبا مات وخلص . وبالنسبة ليك يا لوزا . اسف اني فهمتك غلط بس بردة معلشي جوجو دة اخويا الصغير . فا ملهاش لزمة . يا سيدي احنا داخلين علي رمضان . وفي مثل بيقول مش مهم مين اللي اتخانق الاول . المهم مين اللي صالح التاني الاول . ولو فهمت المثل دة وانا متوقع انك هتفهمة والناس كلها هتفهمة . هنتصالح . وشكرا