Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 6 of 16 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 51 to 60 of 151

Thread: اجوجو

Guest

السرقه والتوب جنج مش بيفرقو كتير على فكره بس الدنيا مش بتمشي قفش ولا عافيه ولا عشان تحكم مين ليدر ومين كو والحاجات دي
    بس الحوار كلو انى ميلان كان بيلعب وعمل 30 مليون احترام لوحده وانا دخلت ميكولاس معاكو فا كده مش هتحتاجو ناس كتير
    وانا مش اول مره اشوف الدنيا ماشيه ازاى وانت عارف بي كده يااحمد وعموما التوب جنج زى ماقولتلكم مش دي اللى هتخليك مشهور
    او لعيب كبير وجامد ومقطع السمكه وديلها انت هتبقى لعيب بالبور اللى هتعملو والشكل اللى هتعملو لنفسك مش اكتر ولا اقل

Guest

اظن انك شايف الفرق بين الجانج الاولي والتانية وما تقولش انا دخلت ميكولاس لانو ميلان اللي مخليه يكسب اصلا ف فكك من الحوار ده ثانيا لو انت قريت كلامي كويس هتلاقيني كاتب انها حاجة مالهاش لزمة وهي في الاول وفي الاخر لعبة مالهاش لزمة ولا تعنيني في اي شئ بس الرجالة المصريين واخدين اللعبة علي صدرهم وبيستفذوني بصراحة فانا باخد حقي مش اكتر لاني مش بحب انا سكة القطط اللي تاكل وتنكر دي

وبعدين هو انت هتعمل مش عارفني مثلا ولا اية ؟؟؟ يعني مثلا هو انت شايف اني ماليش في كريمز ولا بعرف اعمل باور والافلام دي ؟

Guest

a7a

........

Guest

Default waleed

جوجو بجد انت ولا ليك لزمه ومسيرك تنتهى زى الى ابلك بس الى ابلك كان راجل تمام بس غدر الزمان ههههههه اذا كنت لسه منتهتش اصلا

بس يارب يكملو على كده و ميدخلوش مصريين ... ولا هيشوفو حاجه تانى
    هو كل واحد الراوند ده فيهم افتكر نفسه حاجه عشان عارفين ان اوليمبك لوحده 30 مليون لاكن غير كده كلنا عارفين انهم ولا حاجه
    PLay4MasR؛

Guest

Red face looooza

يا ميدو سيبك سيبك هو خلاص كده بعد كده هيروح يجمع جنج من الميدان ههههههههههههههه

Quote Originally Posted by LoOoOza View Post
    يا ميدو سيبك سيبك هو خلاص كده بعد كده هيروح يجمع جنج من الميدان ههههههههههههههه
    looool ^_^
    PLay4MasR؛

Guest

تقريبا كدة انا حاسس اني بتكلم مع اطفال او مع ناس مش بتفهم يا جماعة اللعبة دي بالنسبة لي ولا حاجة ومش معني اني بعرف العب يبقة انا خلاص ياما هنا ياما هناك دي في الاول وفي الاخر لعبة بس لو هتقولو اني ولا حاجة في اللعبة يبقة انتو غلطانين شوية لان ماحدش فيك عرف يعمل ولا هيعرف يعمل اللي انا عملتو لحد دلوقتي انا عمري ما حبيت اتكلم عن نفسي ولا الهبل ده بس انتو بقة اللي اضطريتوني لكدة واللي بيقول اني ماليش لزمة ده ياريت يعرفني بنفسو كدة ويقولي هو اية تاريخو في اللعبة دي مع انها مالهاش لزمة بس شكلها بالنسبة لكو مسالة حياة او موت ربنا يشفيكو يا رب ويحنن خلقو عليكو وبعدين هما رجالة مصر كلهم علي بعض كانو كام احترام الروند ده ما يجبيوش كلهم 10 مليون علي بعض انا كسبان بفارق 37 مليون تقريبا وانتو دخلتو كمان مع العصابة التانية يعني لو كنتو محايدين كنت هكسب بفرق 47 مليون عرفتو بقة ان بيكو من غيركو مش فارقة ؟؟؟

ياريت اللي بيتكلم علي عمااااااااااا ده يفكر في كلامو قبل ما يكتبو

Guest

يا ماو انت لعيب لانك بقالك كتير وعملت انجازات انا بلعب من روند 40 يعنى لسه نونو واظن انك بدات نونو بردو صح ولا وعلى العموم لو واحد زعل يا حبى من المصرين مكنتش تخدهم كلهم بزنب واحد بتاع ايه انت تتحكم فى الجيم ولا اى حد تانى كان اتحكم فينا كنا قطعناه وماشى بس عيب اوى اوى انها تيجى منك انت يا ماو وعلى العموم محدش يقدر يقول انك مش عملت انجازات فى الجيم بس تاكد ان بعديك ناس كتير هتعمل لان الى فاكر نفسه ذكى ميبقاش ذكى يبقى غبى

Guest

وقله عارف يا ماو انك يعنى اول ما لعبت محدش سمع عنك شئ بس المايسترو الكبير الى هيفضل كبير هو الى علاك وخلاك توب