Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 6 of 6
  1. #1

    Thumbs up tycker det borde finnas en ny lag på denna spel sajt

    hej jag har ett förslag om man att det borde finnas lag på att det är förbjudet att attakera te.x en som har från 500 respekt å uppåt få inte attakera dom som har lägre respekt är ganska trött på att bli attakerad av dom som har över 1000 i respekt

  2. #2
    Guest

    Default

    Precis så tycker jag, jag är lite över 900 och jag blir dödad av spelare i antingen 2000+ respekt eller till och med 5000+ respekt, och så tar det as lång tid innan man kommer ut från akuten!
    admins MÅSTE fan fixa det!!

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Det är fråga som varit uppe förr men tål att tas upp igen.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  4. #4
    Guest

    Default

    Men för att bli misshandlad så måste ni ha en relation med personen i fråga. Är det inte bättre att ni koncentrerar er på att lära er hur ni undviker relationer med dom medel som redan finns? Istället för att be admins att göra om spelet så det blir enklare för er? minns själv hur svårt det va i början, men tar man sig bara lite tid, lär känna lite folk och testar sig fram, så kommer man tillslut på dom små knepen för att hålla sig vid liv.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Quote Originally Posted by DoH6 View Post
    Men för att bli misshandlad så måste ni ha en relation med personen i fråga. Är det inte bättre att ni koncentrerar er på att lära er hur ni undviker relationer med dom medel som redan finns? Istället för att be admins att göra om spelet så det blir enklare för er? minns själv hur svårt det va i början, men tar man sig bara lite tid, lär känna lite folk och testar sig fram, så kommer man tillslut på dom små knepen för att hålla sig vid liv.
    Kom gärna med förslag på hur man skulle kunna göra det enklare för nybörjare. Det finns ju en gräns som skyddar spelarna upp till 200 i respekt men därefter finns inte detta skydd. Man kan ju öka skyddet men det får andra konsekvenser.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  6. #6
    Guest

    Default

    Vänder man på det, så är det ju rätt kul att låta nån med 2 k resp slå på en när man bara har 4-500 resp själv, när man har nomex, MM å bara tolle. :P

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •