Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26
  1. #21
    Guest

    Default

    Har redan vunnit...en gång räcker för mig.

  2. #22
    Guest

    Default Re: ...

    Quote Originally Posted by Loranga
    Det fanns en som handlade om BTTB innan men den tog jag bort... den här får vara öppen och kvar :P hehe ett tag till iaf om en tf4u-snubbe vinne snart
    bttb kommer alltid att äga alla andra gäng vi ligger bara o väntar på lite utmaning :P

  3. #23
    Guest

    Default Re: ...

    Quote Originally Posted by BigHA
    Quote Originally Posted by Loranga
    Det fanns en som handlade om BTTB innan men den tog jag bort... den här får vara öppen och kvar :P hehe ett tag till iaf om en tf4u-snubbe vinne snart
    bttb kommer alltid att äga alla andra gäng vi ligger bara o väntar på lite utmaning :P

    Inte för och va så men BTTB var ett jävla roligt gäng . . . då för massa rundor sedan men nu är dom inget ila mennat men WTF . Väx vidare kompis

  4. #24
    Guest

    Default Re: ...

    Quote Originally Posted by MaRcus
    Quote Originally Posted by BigHA
    Quote Originally Posted by Loranga
    Det fanns en som handlade om BTTB innan men den tog jag bort... den här får vara öppen och kvar :P hehe ett tag till iaf om en tf4u-snubbe vinne snart
    bttb kommer alltid att äga alla andra gäng vi ligger bara o väntar på lite utmaning :P

    Inte för och va så men BTTB var ett jävla roligt gäng . . . då för massa rundor sedan men nu är dom inget ila mennat men WTF . Väx vidare kompis
    hehe nä jag gilla dom gamla goa tc tiderna nu e mest skit alltihop

  5. #25
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    på dom gammla goa tiderna fanns inte änns bttb, då va de gäng som tf o ww som gällde kan kanske sträcka mig så långt som till angels of death, men efter det så har de gått neråt

  6. #26
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by DoH6
    på dom gammla goa tiderna fanns inte änns bttb, då va de gäng som tf o ww som gällde kan kanske sträcka mig så långt som till angels of death, men efter det så har de gått neråt
    jo men efter bttb tiden gick de ordentligt neråt :P hehe

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •