Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 9 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 81
    Guest

Quote Originally Posted by sa3ek View Post

انا شايف ان كده احسن بكتير و برضه ال9 حتلعبوا متنساش موضوع الكوفر و كمان ان المهارات في السرقه الفرديه زادت يعني حتقدر تشتغل اسرع و تشيلوا بعض في السرقات الجماعيه اللي فلوسها زادت و عددها قل و صعوبتها نزلت و كمان الاسلحه و الدروع بالاسعار و القوه القديمه اصل اللعبة المفروض متبقاش نظام مكنه شغالا 100 يوزر و حلب و كمان بتوفر للناس تلاقي عصابات لان مش كل الناس قديمه و عارفه اللعبه ازاي و بما ان عددهم قل و معظم الناس جديده للاسف بتتجه لنظام الرابيتس و كده ابقي قابلني لو حد اتعلم من الناس الجديدة لان كله يدوب فاهم له كام حاجه من كتر ما الناس ما عملت فية
    انا عن نفسي ابتديت اللعبة روند 4 ايام ما ساينتس و رومانيان الايانس كان بيلعبوا و ايام ما كل واحد في اللعبة معه اصحاب شايلين بعض و اتعلموا اللعبة اسرع و بقا في عدد انا اتعلمت كده و لعبت كده و ناس كتيره من القدام و الاوائل دلوقتي كانوا ابتدوا كده بيخلي الناس تعرف بعض و يطورو مع بعض بدل ما الواحد شغال مع نفسه و لا في ثقه و لا فن للاسف اللي الحال بقي عليه دلوقتي انا كنت واحد من اسبابه لاني رجعت نظام الربيتس من كتر زن الناس ايامها بس دلوقتي قتل اللعبة

الروند الجديدة مش حتحل مشكله الرابيتس بس حتعلم ناس كتير بدل مالناس كلها في الميدان بيشحتوا ناس تلعب معهم و كل واحد مستوي مختلف و مقلقين منهم

معلش طولت بس كنت عايز اوضح اني متفأل و ايام زمان و الدورات الحلوه رجعت و ممكن نلاقي لعيبة كويسة تكمل العدد بدل ما كله بقي عامل زي المجموعات المختاره هههههههه

كلامك صح اانا ابتديت من الروند 9 بس كل دوره وتحديثاتها حسيت انها بوخت مره صلاحيه السلاح و مره المينيمم دامج الكلام ده مكانش موجود .. مع ان فى حاجات حلوه اتعملت بس برضه كريمز ىفى الاول كانت اجمل وفيها ذكريات جميله جدا

عامتا التحديثات ممكن تكون فى صاللح او ضد اللعبه زى ما حصل فى كونكر وكله بقى يلعب برايفت مع اختلاف نظام اللعبتين طبعا

بس برضه مفيش احسن من انى الم اصحابى لانى تعبت اوى من موضوع الالش والخيانات ده بيضيع على الواحد مجهوده كله

واحلى حاجه بقى حكايه الرصيد المخفض ده دلع يعنى الواحد يضربله فى اى بى فى الاول ونهيص

Guest

ما تعملوا صحيح التذاكر بكريديت

او بفلوس نظام تصاعدى

ال 10 ب 10000

وبعدين تبقى ب 20000 وهكذا

Guest

Talking

Quote Originally Posted by race25 View Post
    ما تعملوا صحيح التذاكر بكريديت

او بفلوس نظام تصاعدى

ال 10 ب 10000

وبعدين تبقى ب 20000 وهكذا
    هما مش عايزين يبقى فى تفضيل فى اللعبه

انت ممكن تشترى تذاكر غيرك مش هيقدر يشترى

على شان كدا اتمنع انك تشترى تذاكر

Quote Originally Posted by sa3ek View Post

انا شايف ان كده احسن بكتير و برضه ال9 حتلعبوا متنساش موضوع الكوفر و كمان ان المهارات في السرقه الفرديه زادت يعني حتقدر تشتغل اسرع و تشيلوا بعض في السرقات الجماعيه اللي فلوسها زادت و عددها قل و صعوبتها نزلت و كمان الاسلحه و الدروع بالاسعار و القوه القديمه اصل اللعبة المفروض متبقاش نظام مكنه شغالا 100 يوزر و حلب و كمان بتوفر للناس تلاقي عصابات لان مش كل الناس قديمه و عارفه اللعبه ازاي و بما ان عددهم قل و معظم الناس جديده للاسف بتتجه لنظام الرابيتس و كده ابقي قابلني لو حد اتعلم من الناس الجديدة لان كله يدوب فاهم له كام حاجه من كتر ما الناس ما عملت فية
    انا عن نفسي ابتديت اللعبة روند 4 ايام ما ساينتس و رومانيان الايانس كان بيلعبوا و ايام ما كل واحد في اللعبة معه اصحاب شايلين بعض و اتعلموا اللعبة اسرع و بقا في عدد انا اتعلمت كده و لعبت كده و ناس كتيره من القدام و الاوائل دلوقتي كانوا ابتدوا كده بيخلي الناس تعرف بعض و يطورو مع بعض بدل ما الواحد شغال مع نفسه و لا في ثقه و لا فن للاسف اللي الحال بقي عليه دلوقتي انا كنت واحد من اسبابه لاني رجعت نظام الربيتس من كتر زن الناس ايامها بس دلوقتي قتل اللعبة

الروند الجديدة مش حتحل مشكله الرابيتس بس حتعلم ناس كتير بدل مالناس كلها في الميدان بيشحتوا ناس تلعب معهم و كل واحد مستوي مختلف و مقلقين منهم

معلش طولت بس كنت عايز اوضح اني متفأل و ايام زمان و الدورات الحلوه رجعت و ممكن نلاقي لعيبة كويسة تكمل العدد بدل ما كله بقي عامل زي المجموعات المختاره هههههههه

والله انا متفائل يا باشا من ال روند ده ... والتعديلات الصراحة جامدة اوي ... كنت باقترح برده إن الهجوم الاسولت يعني ... مايخسرش بور كتير قوي كده .... يعني باقترح انه يقلل البور اللي بيخسر وبيكسب ... وفنفس الوقت يكسب اللي كسب فلوس تتخسم من اللي خسر ... مش بور وبس ... ويبقى في حدود المعقول ... :d

انا بلعب اللعبة ده من روند 3
    :d بس الصراحة سبتها بقالي كتير قوي ... عشان حوار الهجوم ده .. كان بيقفلني من الروند بدري بدري ...
    وكله شغال خيانة ,,, وبعدين لو مالكش ظَهر في اللعبة ده ... حتفضل تاكل على قفاك لحد مايحمر ... وبعد مايحمر ... حتاكل عليه تاني وتالت ...
    لحد مايزهر ... وفعلا عايزين نعمل نظام للحد من الخيانة ...!!
    Last edited by NoBeL; 05-31-2011 at 07:17 PM.
    http://forum.thecrims.com/image.php?type=sigpic&userid=4960658&dateline=1306  860967

Guest

Talking

Quote Originally Posted by nobel View Post
    والله انا متفائل يا باشا من ال روند ده ... والتعديلات الصراحة جامدة اوي ... كنت باقترح برده إن الهجوم الاسولت يعني ... مايخسرش بور كتير قوي كده .... يعني باقترح انه يقلل البور اللي بيخسر وبيكسب ... وفنفس الوقت يكسب اللي كسب فلوس تتخسم من اللي خسر ... مش بور وبس ... ويبقى في حدود المعقول ... :d

:d بس الصراحة سبتها بقالي كتير قوي ... عشان حوار الهجوم ده .. كان بيقفلني من الروند بدري بدري ...
    وكله شغال خيانة ,,, وبعدين لو مالكش ظَهر في اللعبة ده ... حتفضل تاكل على قفاك لحد مايحمر ... وبعد مايحمر ... حتاكل عليه تاني وتالت ...
    عايزك اقؤلك على حاجه الجيم من خيانه مش هيبقى حلو

لسبب ان الخيانه بتخليك تبقى عايز اقوى من ال خانك

وبالتالى بتشد حيلك فى اللعب وتتعلم اكتر واكتر وتبقى اجمد

Last edited by EgYpTiOnStriKe; 05-31-2011 at 06:29 PM.

Quote Originally Posted by NoBeL View Post

الرد هنا
    http://forum.thecrims.com/support-ar...o-u-o-o-u.html

Quote Originally Posted by egyptionstrike View Post
    عايزك اقؤلك على حاجه الجيم من خيانه مش هيبقى حلو

لسبب ان الخيانه بتخليك تبقى عايز اقوى من ال خانك

وبالتالى بتشد حيلك فى اللعب وتتعلم اكتر واكتر وتبقى اجمد

انا مش بقول نلغيها ... بس نقللها شوية .... أصل انا بجد مافيش ولا واحد قابلته في اللعبة إلا لما خانني .... يعني ممكن مثلا نخليها زي الترستد اكونتس ... ليك عدد معيَّن من الناس .. مثلا مثلا 3 .. والباقي إنت ونصيبك ... عشان الموضوع بهواء اوي وكله عمل يخون كله عشان البور .... وللأسف كله تقريبا بقى بيلعب لوحده ... ومعتمد على الرابتس ... طب ماهو كده اللعبة حيبقى دمها تقيل .. يافرحتي عمل اعلي البور وبلعب ب -12 اكونت لوحدي :s
    http://forum.thecrims.com/image.php?type=sigpic&userid=4960658&dateline=1306  860967

ده أنا والله بطلت أحاول اتعرف على ناس منكتر الخيانة اللي بتحصل .... واعتمدت على الرابتس أنا كمان ..... !! بس اللعبة كده دمها بقى تقيل حبتين ... غير زمان المجرمين كانوا محترمين ... والكلمة تطلع ب100 كلمة راجل هاهاهاها...

Guest

Talking

Quote Originally Posted by nobel View Post
    ده أنا والله بطلت أحاول اتعرف على ناس منكتر الخيانة اللي بتحصل .... واعتمدت على الرابتس أنا كمان ..... !! بس اللعبة كده دمها بقى تقيل حبتين ... غير زمان المجرمين كانوا محترمين ... والكلمة تطلع ب100 كلمة راجل هاهاهاها...
    يا باشا صوابعك مش زى بعضها زى ما فى

الوحشين في الكويسين انت بس دور عليهم وانت مش هتلاقيهم هههههههههههه

وبعدين يا عم زى ما بيقؤل المثل اعرف صحبك وعلم عليه

Exclamation

روند 50 حتكون 240 يوم