Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 6 of 6
    Guest

Arrow 280 رصيد للبيع بتمن مميز

للى عاوز 280 رصيد مقابل 35 جنيه كروت فودافون او الى عاوز كميه باسعار مميزه ويقول الكميه المطلوبه يكلمنى على
    Last edited by Sa3ek; 07-10-2011 at 11:06 PM. Reason: ممنوع بيع رصيد

طيب نحط حد للموضوع دا بقى علشان كدا شكلها مش ظريف خالص

1- موضوع بيع الرصيد دا ممنوع يتم الأعلان عنه فى المنتدى اللعبه او فى الموقع الخاص بيها

2- علشان مبقاش بقفل فى وشك السكك كلها .. انت لو عايز تبيع رصيد يبقى تعتمد على علاقتك بصحابك فى اللعبه اللى تقدر تبيعلهم او حتى يجيبولك ناس تبيع عن طريقهم .. لكن من خلال المنتدى ممنوع لأنك ممكن تعرض حسابك اللى فى العبه للأيقاق .. و بكدا الرصيد اللى انت عايز تبيعه دا حيتجمد و مش حتعرف تدخل على حسابك اساسا

انا حذرتك .. خلى بالك لو سمحت علشان مش عايزين مشاكل

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

يا شباب بلاش بيع رصيد في المنتدي لانه دي حاجه خاصه و الموقع ليس له علاقه باتمام الاتفاقات دي يعني مش عايزين نفتح سكه لناس ممكن متكونش امينه و مش بقول انك كده بس ده كلام عام

Guest

السلام عليكم
    --------
    اولا عروض الرصيد دي بتبقي بينك وبين زمايلك وليس ف المنتدي لان المنتدي والمشرفين لهم عروض لرصيد برضه وده بيعارضهم لو انت بعت بسعر ارخص وياريت محدش يعمل عروض ف المنتدي تجنبا للبان وتحديدا عروض للاسكليزات او المهارات والرصيد لانه يخالف قوانين اللعبه

TrIkA Never Back

Guest

Arrow اايه يا جدعااااااااان

ايييه يا جدعان هو انا قولتلكم انى كفرت فى ايه واحد بيحزروواحد بينبه وواحد بيلومنى فى ايه كل الحكايه انى عرفت ان صيد الجوائز رجعت وانا معتش بلعب ومعايا يوزرات مدكنه رصيد لما عفن من روند 35 فعاوز اتصرف فيه قبل ما يخلص الروند العجيب دا لأنى مش هستخدمه تانى وكده وقف عليا بخساره تقومو تعملو الموال دا كولو عموما خلاص مش هتحصل تانى

Quote Originally Posted by texoelsherbiny View Post
    ايييه يا جدعان هو انا قولتلكم انى كفرت فى ايه واحد بيحزروواحد بينبه وواحد بيلومنى فى ايه كل الحكايه انى عرفت ان صيد الجوائز رجعت وانا معتش بلعب ومعايا يوزرات مدكنه رصيد لما عفن من روند 35 فعاوز اتصرف فيه قبل ما يخلص الروند العجيب دا لأنى مش هستخدمه تانى وكده وقف عليا بخساره تقومو تعملو الموال دا كولو عموما خلاص مش هتحصل تانى
    لأ يا برنس ولا كفرت و لا اى حاجه خالص

الموضوع دا بس زاد شوية فى الفترة الأخيره و كان لازم يتعمله حد .. هى جت فيك انت بقى معلش .

انت لو عايز تبيع رصيدك يبقى عن طريق معارف شخصية و غير شخصية و كدا .. لكن ابعد عن القنوات الرئيسية للعبه سواء المنتدى او الموقع الرسمى للعبه نفسه

و بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew