Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 22

Thread: Bannad...?

  1. #1
    Guest

    Default Bannad...?

    Du är permanent bannad för brott mot regel
    Credit fraud


    Hur går det till ? hur kan man fuska med crediter???

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Snacka med Lillen så får du nog en bra förklaring.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3
    Guest

    Default

    För att du som är online och admin e för lat för å svara? E det vi medlemar som plötsligt ska agera admins och banna varandra osv?...

  4. #4
    Guest

    Default

    Skojar du eller.....Du som admin tänker på riktigt inte svara på min post...Du avstår från att göra ditt jobb för att....Allt du har å komma med är att jag ska prata med Lillen...Och om jag inte har den blekaste hur jag ska få tag på han, ska jag bara fortsätta sväva i ovetande tills du släpper junior och ger mig ett riktigt svar?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Du har använt kredit-koder som varit en del av ett bedrägeri. Anledningen till att du blivit bannad är dels bedrägeri och dels att du inte rapporterat in en bugg som du kände till utan utnyttjade den istället vilket bryter mot regel 6.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  6. #6
    Guest

    Default

    Ere mitt fel att jag vill köpa krediter och tack vare ert piss system dras det inte rätt mängd pengar.....Hur ska jag kunna se hur mycket pengar som dras när det e Telia som betalar min mobil räkning. Jag får inte ens hem den så jag kunde inte bry mig mindre....Det är inte mitt fel att ni har en bugg som jag inte hade en aning om.....

  7. #7
    Guest

    Default

    Memox. vad menas exakt med Permban's när det gäller tc? bara en fråga

  8. #8
    Guest

    Default

    Permanent avstänging
    Permanenta avstängningar försvinner aldrig och används som bestraffning vid grova regelbrott.

    Upprepade regelbrott kan ge längre avstängning.

    /Lillen

  9. #9
    Guest

    Default

    tack Lillen!

    tänkte mera på ifall man åker på en permanent ban, är det bara på ett acc? då är det alltså helt lugnt ifall man gör ett nytt acc och kör igen?

    har frågat runt lite men det råder lite ovishet verkar det som. då vissa säger att det är OK att köra på ett nytt acc. Medans andra säger att det inte är OK och att det nya accountet troligen oxå åker på en ban. hur är det igentligen ?

    Mvh
    MixedSmoke.

  10. #10
    Guest

    Default

    Ja det borde väl vara helt ok att skaffa ett nytt account och köra på eftersom man inte är IP-Bannad

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •