Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Guest

    Default Blev attackerad 2x efter jag dog.

    Hejsan memox.... det har hänt något galet på mitt account. ( ingen har trust) Det är bara jag som spelar hemifrån och från skolan... har berättat det innan också...

    Jag samlade ihop all min stats på min main acc(stats som jag huntate lite)..blev ung 3k stats.. Jag blev först attackerad av mrspower Du har blivit överfallen av MrsPower
    (Dag 17 19:39)
    Nolla, du förlorade.
    Din intelligens minskade med 203.27.
    Din styrka minskade med 501.72.
    Din karisma minskade med 201.37.
    Din tolerans minskade med 496.71.
    Ditt vapen gjorde 169 skada.
    Inget konstigt med det. JAG DOG ! Men från dess huntade jag ej mer... och sen får jag meddelande från dag 19 att jag blev attackerad Du har blivit överfallen av vcmsmmo
    (Dag 21 05:40)
    Nolla, du förlorade.
    Din intelligens minskade med 161.73.
    Din styrka minskade med 352.31.
    Din karisma minskade med 160.22.
    Din tolerans minskade med 348.79.
    Ditt vapen gjorde 205 skada.

    Du har blivit överfallen av lolz4
    (Dag 19 06:27)
    Nolla, du förlorade.
    Din intelligens minskade med 167.61.
    Din styrka minskade med 387.61.
    Din karisma minskade med 166.04.
    Din tolerans minskade med 383.74.
    Ditt vapen gjorde 219 skada.
    Hur så? kan du checka in ... jag har ej spelat på mitt account och ej hunt från dag 17 som jag blev dödat.... Vill ha en förklaring!! id account
    ID: 7948972

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Det verkar finnas et problem med relationerna som jag ännu inte har kunnat hitta eller konstatera som gör att inte alla relationer försvinner när man dör eller gör surgery. Du var ju inte död längre dag 19 så den saken har sin förklaring men inte att du fortfarande hade relation till dessa spelare.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3
    Guest

    Default

    Hej igen... ok... men får jag statsen tillbaka??..... för det är ju inte mitt fel...men tänk om det händer så hela tiden.. då kommer nog de flesta sluta spela... men vi håller tummarna att du fixar problemet.
    En fråga till... varför kan jag inte logga in på min main account på forumet? det är den id- som ja skrev ovan. mvh david

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Jag har inte kunnat bekräfta vad felet beror på. Det händer inte hela tiden. Jag håller fortfarande på att försöka förstå varför det uppstår. Det är inget som har ändrats i den delen av koden så det är minst sagt märkligt.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  5. #5
    Guest

    Default

    ah jag skulle döda lite. men blev något fel precis när jag slog. fine, tänkte jag. det är väl bara att slå igen då. men då var dom redan döda? och inte fan fick jag någon kill på profilen heller

    tråkig bug

  6. #6
    Guest

    Default

    ok.... så jag får inte tbk statsen??

    men du svarade inte på den frågan jag ställde ... att jag inte kunde logga in på forum med det acc.. id nr ID: 7948972....detta är ung den 4:e rundan som ja försöker logga in på forumet men det går inte

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Jag har inte kunnat bekräfta att det är en bugg ännu och därför har jag inte gjort något med ditt konto.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  8. #8
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by RullzX1 View Post
    ok.... så jag får inte tbk statsen??

    men du svarade inte på den frågan jag ställde ... att jag inte kunde logga in på forum med det acc.. id nr ID: 7948972....detta är ung den 4:e rundan som ja försöker logga in på forumet men det går inte
    försök bytta pass i tc gaming.. så gåre i forum de har varit ibland för mig så att jag fick bytta nick och prövade i forumet efteråt de gick finemang TESTA de kompis

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •