Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 42
    Guest

الحسابات الموثوقه و الحسابات الثانوية تم إلغائها

يعنى مفيش ترست كدة عاوز حد يفهمنى
    انا مش عارف بصراحة اية التغيرات الغريبة دى المفروض تبقى لاحسن مش للاوحش
    كدة محدش يلعبها تانى خالص من التجديدات دى

وكمان لو عايز تلعب بورصه لازم تشوف واحد تانى معاك علشان تلعب بورصه
    الميزة فعلا ان التمارين زاد فيها البورات بشكل خرافى على حسب بيتا ممكن دى تعوض اللعب بس مش عارف هنلعب ازاى بردو بدون يوزرات كتير مع العلم ان اللعبه من اول ما اتعملت هيكون التغير بتاع عدد اليوزرات لكل واحد واللى هيكون يوزر واحد بس اول مرة فى تاريخها ارجو انها متكونشى ممله مع التغيرات دى

طيب يا شباب .. كلمتنين أبرك من عشره زى ما بيتقال .

كريمز أساسا طول عمرها و من قديم الأذل حتى الدورة رقم 12 تقريبا عباره عن لعبه فردية .. يعنى كل واحد عنده حساب واحد بس .
    اللعب بطريقة جماعيه أحسن بكتير من اللعب بطريقه فردية مع حساباتك الثانوية اللى عمال تعلى فيها و تحلبها و مواااااااااال مش بيخلص .. لحد ما بقت اللعبه ممله .
    الهجوم الحاد على التغييرات دى أساسا هجوم غير مبرر .. لأن اى إنسان عاقل لازم يجرب الأول و بعد كده يقول رأيه .
    عملنا تغييرات كتيره أوى على طربقة اللعب عشان تتناسب مع كل الناس .. و عشان محدش يزهق من اللعب .. ده إحنا حتى عملنا إجراءات زياده تسهل علينا عملية البحث عن أى غشاش فى اللعبه و ده عشان نضمن نزاهة اللعب .

يعنى مثلا موضوع التمرين ده .. إقترحت إننا نحبب الناس فيه عن طريق إننا لازم نزود المهارات اللى حيكسبها الاعب من خلال التمرين بنسبه معينه حنسيبهالك إنت تعرفها بنفسك .. و فعلا التغيير ده تم و أظن لقيت رد إيجابى بخصوص موضوع التمرين ده .

موضوع التذاكر و تم تعديل فيه عشان يبقى كل لاعب عنده رصيد كبير من التذاكر يقدر يلعب بيهم فى الوقت اللى يدخل فيه اون لاين عشان ساوينا بين الاعب اللى موجود على طول فى موقع اللعبه و بين الاعب اللى بيفتح اللعبه كل كام ساعه .

بلاش ردود سلبيه لو سمحتم .. إحنا غيرنا بما فيه الكفايه و كل ده لمصلحة اللعب .. اللى مش عايز يلعب كريمز تانى أكيد يعمل اللى هو عايزه .. لكن ملهوش لازمه إنه يسيح لنفسه هنا و يقول للناس كلها إنه مش حيلعبها تانى و كأننا ممكن نغير حاجه جذرية عشان خاطرة .

الدورة اللى جايه حتكون غير أى دورة .. نصيحتى لأى لاعب .. يظبط من دلوقتى صحاب بجد عشان يدخلو مع بعض فى عصابه واحده و يكبرو مع بعض .

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

ها يا جدعاااااااان عصابة في الانجاز مين جاهز؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ده الاسكاي بي بتاعي اللي ها يعمل عصابة يضيفني phantomknight44

Guest

يا جينروزو الدورة الساعة كام بالظبط بتوقيت مصر

Guest

الدورة هتبدأ يوم الخميس الساعة 7 بتوقيت مصر

Guest

دلوقتى مشكلة الاي بي دي هتعمل مشاكل كتير يعنى احنا هنا عشرة قرايب في بيت عيلة وعندنا خط واحد مين هيلعب ومين لا وازاي يعنى لو سيبر وحد عاوز يلعب هيكون واحد بس والباقي لا ولا تقصد اي بي الجهاز

Guest

ماهو فى تقارير او لوجز بمعني اصح بتظهر لكل يوزر ويهتعرف منها مين بيستخدم اكتر من حساب ومين بيخالف القوانين اظن انى المشكلة هتبقي لو نفس الاي بي وفى مشاركة
    فى الحساب فى تبادل بور او دروجس بنفس الاي بي !

Guest

بس كده مفهمناش بردو الفكرة يعنى احنا مين فينا هيلعب ومين لا ولا ازاي يعنى احنا زي ما نكون سيبر

Guest

كده في حاجه كمان البيتا مش بيبعت رسايل للايميل ايه يا جدعان في ايه