Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 42
    Guest

Default استفسار

السلام عليكم انا كان عندي استفسارين بس مش عارفلهم حل
    اولا . الرصيد مش عارف اشحن رصيد خالص كل ما ادخل علي صفحه الرصيد مش بلاقي ولا طريقه دفع معلش عاوز اعرف حلها ايه لاني عاوز اشحن رصيد
    تاني حاجه الحاره كل ما ادخل مهمه ولتكن مثلا ابن رئيس المافيا اضفط موافق وبعدين اعمل متطلبات الجزء الاول ويطلع دوس استكمال ادوس استكمال مش بيجي الجزء التاني من المهمه وترجع من الاول تاني كررت كذا مره مع كذا مهمه بيحصل نفس الموضوع برضه ده عيب عندي ولا في اللعبه ولا المشكله في ايه
    والف شكر ليك يا برنس واسف علي الاطاله وبالمناسبه التعديلات الجديده زي الفل وكل واحد ومجهوده وشكرا ليك

أولا .. موضوع الرصيد حيتم توفيره قريب جدا عن طريق خدمة الرسايل الخاصه فى مصر .. ممكن كحل بديل تبص على عروض المنظمين الأرخص لشراء الرصيد

ثانيا .. فى مشكلة فى الحارة تم الأبلاغ عنها و الناس شغاله فى تصليحها .. بس إتأكد من عندك إنك شايل الكوكيز و الأوف لاين بيج .

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

Quote Originally Posted by Generozo View Post
    بالنسبة لأخر سرقة اللى بتظهر معاك سرقة سيارات بس .. المطلوب منك عشان تشوف سرقات جديده يبقى تعدل و تطور مستواك الأجرامى
    thanks ya gameel

طيب يا كريم انا دلوقتى عايز اجيب رصيد عن طريق الموبيل بالرسائل القصيرة بخش على صفحة الرصيد ومش لاقى حاجة متعلقة بالموبيل كلة كود رصيد او بطاقة ائتمان فازاى اقدر اجيب رصيد عن طريق الموبيل ؟؟؟

حتى الأن لم يتم التوصل لأتفاق مع اى شركة عشان تستضيف موضوع زى ده

الطرق المتاحة دلوقتى هى الموجوده فى صفحة الرصيد

لما يتم التوصل لحل بخصوص الموضوع ده حيتم الأعلان عنها فى الصفحة الرئيسية فى اللعبه

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Exclamation

انا عندى اقتراح .. وهو اننا ممكن نعمل لكل اى بى 3 يوزر .. وبكدا نكون مسكنا العصايه من النص وبرضو محدش هيقدر يكمل ب 3 يوزرات لوحدهم طول الدورة الواحدة .. ولازم هيحتاج لناس تانيه معاه .. يعنى لو كل واحد بيلعب بـ 3 يوزرات وعايزين يسرقوا الاهرام يبقى لازم يدخل 4 اشخاص بالـ3 يوزرات بتاعتهم .. وبكدا يبقى الجيم شغاله وفى نفس الوقت الناس مرتاحة فى اول الراوند ..وكل واحد هيسرق لغايه تهريب الاثار .. وبعد كدا هو اللى هيدور على حد يدخل معاه العصابه علشان يقدروا يسرقوا حاجة اكبر من كدا وهكذا .....وشكرا ياريت الاقى رد منك ياكيمو...

DeM00
    Last edited by dem00s; 01-27-2012 at 10:59 PM.

إحنا عايزين نلغى موضوع اللعب بأكتر من حساب دى نهائى .. بالتالى مع احترامى لأقتراحك طبعا ,, لكن مش حيتنفذ

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

Guest

طيب انا دلوقتي حسابي اتوقف وحساب اخويا اتوقف والرساله اللي بتيجي انه باند نهائي
    بسبب فتح اكتر من حساب واحنا اتنين كل واحد شغال على جهاز بس على شبكه واحده يبقى ايه العمل دلوقتي

فيه حاجة صحيح كنت عاوز اعرفها .... ممكن تلاقى يوزرات جنبها نجمة .. النجمة دى معناها ايه؟؟؟

زى ما قلت قبل كده بخصوص موضوع إن ممنوع اللعب بأكتر من حساب من خلال أى بى واحد ده ممنوع ,, بالتالى البان ده موضوعه منتهى . و بلاش نقاش فيه تانى .

اليوزرات اللى جنبها نجمة دى معناها إنها أون لاين ,, ز برجاء بلاش ردود تافهه او خارجه عن الموضوع عشان ميبقاش فى أى تصرف أخر .

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew