Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    50

    Default Upp till 1min svarstid

    Hej!

    Jag grubblar över varför det är upp till 1 min svarstid när man klickar på något ex. Stötar, langaren, nattliv osv. ...Innan sidan kommer upp?
    Det händer ganska ofta och stör verkligen flowet man har när man tex ska köra stötar.

    Det är tidigt på morgonen nu och det står Inloggade: 591
    Det är ju omöjligt att servern är överbelastad eller så är ljuger den siffran helt och hållet?

    Det är ju år 2012 nu och crims har ju funnits hur länge som helst - är ni fattiglappar eller har ni inte råd med bra servrar som funkar?
    Har Lokala Värrstingar varit framme eller nåt

    Hursomhelst kära kriminella kolleger vore sååååå skönt servrarna rullade på så där blixtsnabbt det kunde vara för några år sedan *kram*

    Mvh.
    ///Soulmachine!

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Hej! Jag är inne nu och testar och det flyter på bra, runt 750 spelare online. Om du får problem igen så gör gärna såhär:
    Högerklicka i din webbläsare på sidan och välj "Visa källa" eller motsvarande. Då ser du html-koden för sidan. Rulla ner längst ner på sidan så ser du något som liknar detta:

    <!--S:11-->
    </body>
    </html>

    S:11 säger vilket servernummer du är inne på. Kopiera detta och vilken tid det var och skriv här igen så skall jag kolla vad som står på. Det är tyvärr så att denna anti DDOS-lösning som vi kör slöar ner spelet betydligt. Jag håller på med en AJAX-version som kan testas på beta.thecrims.com men den är inte helt klar än.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Sweden
    Posts
    50

    Default

    Hej Memox!

    Det fungerar/har fungerat ganska bra nu.

    Det var bara en viss morgon typ mellan 09-12 som det var väldigt segt men nu har jag inte stött på några större problem sista tiden.

    Kommer göra som du sa, ifall det händer igen.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •