Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 4 of 4

Angry واللهي حرااااااااااااااااااااام

يعني امبارح البان يروح والنهارده اجي افتح الاقيه بيفتح ويقفل يفتح ويقفل و اللهي ما عارف اه النيله اللي حصل جالي سؤال جيت اختار منه القطب الشمالي لاقيته بيقفل فتحت تاني لاقيته بيقل جيت افتح كمان مر قال بان 5 ايام كمان و انا اعمل بقيو اللهي حرام والكارت اللي كنت جاي اشحنهدهو اظبط حالي علشان ال5 ايام اللي خسرتهم الاقي نفسي حظ 5 ايام تاني ليه بقي؟؟؟ حرام واللهي ولا ادمن بيرد عليا من ال5 ايم الليفاتوا في الجعم لفني المره دي يا تقولوا هيتشال البتاع ده ولا خلاص اقول اللعبه دي كلها اخطاء و كفايه كده؟؟ ماهو حرام والله و اخوياو اللهي العظيم عمل ديليت لاكونت بتاعه شاله خالص من علي اللعبه

Guest

حاول تجرب متصفح ثاني ..

المشكله حصلت لغيرك على فكره مش انت الوحيد

ولا الفير فوكس ولا جوجل كروم ولا انترنت اكسبلورر وجربت من مكان تاني خالص اي بي تاني مافيش حل؟؟ عايز اشتكي مش عارف

لما حسابك بيدخل و بيطلع .. يبقى فى حسابات تانيه مسجلة و بتلعب من نفس الأى بى اللى حضرتك بتدخل منه .. عشان كده بيخليك تطلع اوتوماتيك .

إتأكد ان مفيش حد تانى بيستخدم اللعبه غير أكونت أو حساب واحد بس .. سواء كانت وصلة نت بقى أو غيره
    طالما انت لغيت الحساب بتاع اخوك زى ما قلت .. جرب تشيل كل المتصفحات بالكوكيز و كل متعلقاتها و تنزلهم على جهازك من الأول .

حضرتك مشتكيتش لأى حد ولا حتى كلمت أى منظم من المنظمين العرب .. بالتالى من فضلك متقولش ان مفيش حد بيرد عليك من الأدمن العرب .
    طريقة الشكوى لازم تبقى عارف انها عن طريق مركز الدعم الفنى .. انا تقديرا لحالتك اللى فيها رديت عليك وفهمتك اللى المفروض يتعمل .

لو فى أى مشكلة تانيه كلمنى فى نفس الموضوع و حتلاقينى برد عليك ان شاء الله فى خلال 24 ساعه .

بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew