Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
  1. #1

    Default Hej, en polare behöver lite hjälp...

    Hejsan! Memox , en kompis har trubbel med sin inloggning på crims. Han har glömt lösenordet på mejlet han gjorde kontot på.. Han har alltid haft samma lösenord på thecrims ,han kunde ju ej byta lösenordet eftersom han kunde inte gå in på sitt mejl.
    Han har spelat för ca 4-5 runder sen och allting fungerade perfekt men sedan slutade han spela... Sen förra rundan så började problem att uppstå... Alltså han har samma kontonamn och lösenord på thecrims.. inga ändringar har skett.

    När han försöker logga in så får han upp det meddelande som man får när man skriver in fel användarnamn/lösenord .
    Varför kan han inte logga in ?
    Jag har haft liknande problem för 1-2 runder sedan... Jag kunde inte logga in på mitt konto fast jag inte gjorde några ändringar... samma lösenord/användarnamn som innan...Sedan tryckte jag på '' glömt lösenord'' så skrev jag in samma lösenord som jag hade sen innan och då fungerade det.

    Hans kontonamn på thecrims är: BOOM
    id - 4611234

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Quote Originally Posted by DavidRULLZ View Post
    Hejsan! Memox , en kompis har trubbel med sin inloggning på crims. Han har glömt lösenordet på mejlet han gjorde kontot på.. Han har alltid haft samma lösenord på thecrims ,han kunde ju ej byta lösenordet eftersom han kunde inte gå in på sitt mejl.
    Han har spelat för ca 4-5 runder sen och allting fungerade perfekt men sedan slutade han spela... Sen förra rundan så började problem att uppstå... Alltså han har samma kontonamn och lösenord på thecrims.. inga ändringar har skett.

    När han försöker logga in så får han upp det meddelande som man får när man skriver in fel användarnamn/lösenord .
    Varför kan han inte logga in ?
    Jag har haft liknande problem för 1-2 runder sedan... Jag kunde inte logga in på mitt konto fast jag inte gjorde några ändringar... samma lösenord/användarnamn som innan...Sedan tryckte jag på '' glömt lösenord'' så skrev jag in samma lösenord som jag hade sen innan och då fungerade det.

    Hans kontonamn på thecrims är: BOOM
    id - 4611234
    I januari så satte vi nya lösenord på alla konton som inte loggat in. Detta pga det intrångsförsök som vi blev utsatta för under december/januari. Be honom prova att "glömt lösenord" så får han ett nytt skickat till sin mail (om han nu kommer på sitt lösenord till mailkontot). Annars får han skicka en ticket till supporten så kan vi försöka hjälpa honom att återfå sitt konto.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3

    Default

    okej... är lite tveksam att han kommer på sitt lösenord..jag ska meddela honom att skicka en ticket till supporten / tack för hjälpen

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •