Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Guest

    Default Contul meu este banat

    Buna ziua, sunt BombaySapphirE si azi cand sa ma loghez pe cont vad ca este banat pentru conturi multiple, nu joc cu alt cont, joc singur si stiu sa respect o regula. Mentionez ca am jucat si runda trecuta putin sa vad ce s-a mai schimbat deoarece nu mai jucasem din runda 40-42, nu stiam de regula cu multi account si gresala mea a fost ca nu m-am uitat peste regulament inainte...eu sunt student la academie militara si aici stau la camin iar internetul care ne este furnizat este comun pentru toata lumea, automat acelasi ip, un coleg de camera vroia sa joace si el si i-am dat o adresa de mail de-a mea apoi si-a creat si el un cont, bineinteles ca am fost prinsi imediat si conturile ne-au fost blocate. Nu am mai raportat problema deoarece intrasem spre sfarsitul rundei..mai erau vreo 10 zile crims parca si am zis ca incep din nou runda urmatoare din prima zi, ceea ce am si facut, i-am spus colegului de camera sa nu mai intre pe joc cand o sa incep sa joc din nou, dar din curiozitate si-a facut cont si runda aceasta, dar a jucat o sigura data si atunci nu mai mult de 30 de minute, ceea ce se si vede deoarece are 300 respect si a fost activ o singura data. Ceea ce vreau sa spun este ca eu nu folosesc mai multe conturi iar celalalt cont gasit pe acelasi ip cu contul meu, este un coleg de camera, suntem 2 persoane diferite si se vede ca eu sunt activ aproape in fiecare zi iar el a intrat o singura data. Va rog sa reluati cazul nostru si sa analizati inca odata deoarece eu nu folosesc multi account! Va multumesc anticipat!

  2. #2
    Guest

    Default

    Problemele legate de orice ban nu se discut pe forum,te rog foloseste support center data viitoate.
    De data asta am sa te ajut de aici daca ai stat sa scrii o carte intreaga.
    O sa iti trimit un PM pe forum cat de curand posibil.

 

 

Posting Permissions