Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Guest

    Default Gammalt account.

    Hej!

    Jag har inte lirat på ett tag nu men skulle för några månader sen logga in för att få behålla mitt gamla account tills de att jag kände för o lira igen, men nu va de så illa så jag hade glömt mitt lösen.

    Tänkte inte något mer på det försen jag hittade en gammal fil med lösenord, men då visade de sig att accountet var bortplockat vilket är helt rätt och riktigt.

    Men jag tänkte ändå höra ifall de finns nån möjlighet att få tillbaka mitt gamla account?
    Jag tror jag kan plocka fram gamla account numret om de skulle vara till någon hjälp?
    Hette även DoH6 på det accountet.

    Om det skulle vara möjligt att få tillbaka det gamla acoountet så skulle jag gärna ta det tills nästa runda, eftersom att jag redan har börjat spela upp mitt nuvarande account.

    Sen så en sista grej, jag satt på en camping i Frankrike när jag startade mitt nuvarande acc, där av har jag blivit fransos.

    Mvh DoH6.

  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2,907

    Default

    Hej och välkommen tillbaka till TC! Det går tyvärr inte att återställa gamla konton utan de är raderade för alltid. Däremot har jag uppdaterat landet på ditt konto så nu skall du tillhöra Sverige igen.
    TheCrims.com Crew
    Developer
    Support Center

  3. #3
    Guest

    Default

    Ah typiskt! Tack för snabbt svar och korrigering av flaga då varje fall.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •