Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3

Thread: messi

Guest

Unhappy messi

لوسمحت يا جماعه رجعو اللعبه زي زمان او طوروها شويه في ناس كتير بتشتكي من حاجات ف اللعبه انا لما كنت بلعبها من كذا سنه مكنتش كده كان ف حاجات كتير الوقتي مش موجوده زي الحاجات دي اللي انا فاكرها من الحاجات دي كان ف حمايه كلب وروسي حاجات مش فاكر ايه تاني والباور او الطاقه كان في طريقتين مخدرات او حريم وف كمان تعويذات تحميك كانت موجوده وكان في حاره تعمل فيها شغل والاسلحه كانت بتتصلح من كتر السرقات او الهجوم الوقتي لما اشتري حريم الاحترام يقل خصوصا لما اشتري كميه المفروض تزيد والاهم من ده كله الناس بتشتكي من الاسلحه والدروع انا لما جيت اشتريت اغلى سلاح ودرع تقريبا ب2 مليار مش مهم الفلوس المهم انا لما اعلي نفسي ازيد احترام انا لما اشتريتهم احترامي نزل ف الاتنين حوالي 180000 احترام ده اسمها ظلم لان انا لما اشتري حاجات ذي دي احترامي يعلى 180000 مش ينزل العكس دي رساله مني ليكم من ناس كتير علشان اناعملت اللي عليا ارجو الرد بسرعه وتطوير اللعبه اسرع وشكراااااااااااااااااا

السلام عليكم

اولا شكرا علي متابعتك معانا

ثانيا اللعبة كل دورة بيحصل فيها تعديلات و تجديدات و حاجات كتير بتتغير و بتضاف حاجات جديدة و بيتشال الحاجات اللي ما كانش عليها اقبال كتير اللي تقريبا مابيبقاش ليها لزمة اوي

ثالثا انت المفروض قبل كل دورة تقرأ التجديدات كويس و تحسب كل حاجة و تشوف انت محتاج اية و مش محتاج اية يعني مثلا الاسلحة دي في ناس مش بتحتاجها و في ناس بتحتاجها و في ناس بتعرف تشتريها في وقت لما بيوصلو لدرجة ان الفلوس دي مش هتأثر في احترامهم اوي يعني مثلا يكون احترامهم ملايين و كدة.

بالتوفيق

All your dreams can come true, just if you have the courage to pursue them.

Guest

dobrze gada polac mu