Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 34 of 35 FirstFirst ... 2432333435 LastLast
Results 331 to 340 of 343
  1. #331

    Default

    اللاعب يقدر يضرب نفس اللاعب كام مرة في يوم كرايمز

  2. #332
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    1,898

    Default

    كل الشخصيات تقدر تضرب نفس الاعب فى نفس اليوم مرتين فقط . ما عدا شخصية قتال القتلة . يقدر يضرب نفس الشخص 3 مرات.

    ال 3 مرات دول شاملين سواء انت هجمت على الضحية او الضحية هى اللى هجمت عليك.
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

  3. #333

    Default عندى سؤال؟

    .. انا عندى استفسارات
    هو ليه فى المصانع مافيش فيها حشيش ولا بيسه
    وليه مافيش اى ربح من الخمارات ( الديسكو) ولا بيت الحريم

  4. #334
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    1,898

    Default

    الخمارات بيكون فيها نوع مخدر واحد فقط من اللعبه و مينفعش تضيف اى مخدر تانى. ( علشان الاعيبة بتعرف خمارات بعض المميزة بعدد معين من المخدرات و انواعها و يقدرو يبحثو عن الخمارات دى عشان يعملو عمليات قتل كمساعده من لاعبين اخرين ولكن بالطريقة دى احنا صعبنا الموضوع اكتر على النوعيه دى من الاعبين )

    من التغييرات ف الدورات الاخيرة انه تم الغاء اى عائد من الخمارات او بيوت الحريم ( ده لأن العائد بتاعهم كان تعبان جدا ولا يقارن باى عائد عنده سواء من استثمار او حريم او مخدرات او مصانع او حتى المناطق اللى تم اضافتها حديثا للعبه و بالتالى لا جدوى من وجودها اصلا )

    بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

  5. #335

    Default

    صباح الخير حابب استفسر عن مكونات المخدرات الي هي في خانه المصانع تحت خالص اقدر استفيد بيها ازاي ؟

  6. #336
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    1,898

    Default

    Quote Originally Posted by tamerx92000 View Post
    صباح الخير حابب استفسر عن مكونات المخدرات الي هي في خانه المصانع تحت خالص اقدر استفيد بيها ازاي ؟

    وعليكم السلام, تقدر تشوف الرد ده ( يخص موضوعين المزاد و مكونات المخدرات ) عشان تبقى فهمت الموضوع من أوله لأخره . كان موجود فى اول الصفحة رقم 9
    إحنا سايبين الاستفسارات دى و الردود عليها علشان نخلى الناس اللى عايزة تتعلم تقدر تلاقى اجابات لاسئله كتيرة بتدور فى ذهنها.
    بالتوفيق.
    Quote Originally Posted by Generozo View Post
    أهلا بيك معانا من جديد

    للامانة انا المفروض اعمل فيديو كامل عن موضوع المزاد و المعمل و كل حاجه خاصة بيهم لكن للاسف مش فاضى خالص . عموما ان شاء الله البوست ده حيكون شافى و كافى ليك و لأى حد مش عارف ايه هو المزاد او المعمل .

    المزاد هو المكان المسئول عن بيع مكونات المخدرات و اللى انت المفروض بتشتريها من خلال المزاد ده فى حالة أنك كسبته و مكونات المخدرات دى هى اللى انت بتستخدمها علشان تدخلها فى المعمل بتاعك وهو ما يسمى ب
    ( Laboratory ) عشان تنتج مخدرات نهائية تقدر تبيعها لتاجر المخدرات

    المعمل او ما يسمى ب ال Laboratory
    هو زى المصنع بالظبط وظيفته شرحتها لك ولكن مهم تعرف انك تقدر تعمل له ترقيه او تطوير علشان تخلى المعمل ده ينتج فى وقت أسرع و كمان ينتج كميات اكبر . المستوى الرابع هو اعلى مستوى لتطوير المعمل و كمان

    لمعلوماتك بس و هى ان طريقة حصولك على مكونات المخدرات ممكن تكون عن طريق عمل سرقات فردية معينة اللى بيكون موضح فيها ان المكسب هو مبلغ معين من الفلوس و كمية معينة من مكونات المخدرات أو عن طريق المزاد

    نرجع للمزاد - هو بينزل فى وقت معين و له موعد انتهاء معين . وفى شروط معينة كده لازم تبقى عارفها عشان تبقى صايع فى التعامل معاه

    المزايدة مرة واحده فقط للمزاد الواحد - يعنى لو حطيت مبلغ معين فى مزاد معين و لقيت حد تانى زود عليك سعر المزايدة مش حتقدر تزود انت كمان المزايدة
    المزايدة المسموح بها حتى تاريخ هذا البوست هى 5 مرات فى يوم كريمز الواحد - 5 مرات دى اقصد بيها 5 مزادات مختلفة لأن زى ما شرحت ف النقطة السابقة . كل مزاد ليه مزايدة واحده بس من كل لاعب

    طريقة حساب المزاد - ازاى تعرف اذا كان المزايدة اللى انت حتدخلها على المزاد كسبانه ولا خسرانه
    بسهولة ممكن تحسب كمية مكونات المخدرات اللى انت حتاخدها من المزاد و تحسب لما تدخلها فى المعمل عشان تصنعها و تطلع مخدرات نهائية و تشوف سعر المخدر النهائى عند تاجر المخدرات حيبقى بكم بعد البيع و بعد خصم نسبة تاجر المخدرات
    حتقارن بين سعر شراء مكونات المخدرات اللى حتشتريها و بين سعر بيع المخدرات النهائية بعد بيعها لتاجر المخدرات او للمركب و انت ساعتها حتعرف اذا كنت حتبقى كسبان ولا خسران

    أخيرا معلومة مهمة و محورية عشان متخسرش اى مزاد . خليك صايع و ادخل المزاد قبل انتهائة بثوانى و حط السعر اللى محدش يقدر يعلى عليك بيه و الا حيكون خسران
    امشى بالمثل اللى بيقول من يضحك أخيرا . يضحك كثيرا

    يارب يكون الموضوع كده واضح و مشروح بشكل كامل متكامل

    بالتوفيق
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

  7. #337

    Default

    انا لما بيتهجم عليا ممكن اخسر من اكونت اقل مني فى الاحترام ! ازاى ؟ هل الضرب بقوه الهجوم ولا بالاحترام ؟ وازاي اعلي قوه الهجوم عندي ؟

  8. #338
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    1,898

    Default

    Quote Originally Posted by tamerx92000 View Post
    انا لما بيتهجم عليا ممكن اخسر من اكونت اقل مني فى الاحترام ! ازاى ؟ هل الضرب بقوه الهجوم ولا بالاحترام ؟ وازاي اعلي قوه الهجوم عندي ؟

    الهجوم ملهوش علاقة بالاحترام إنما ليه علاقة بحاجتين

    1- الشخصية : قتال القتله هو اقوى شخصية لأنه بياخد قوة هجوم اعلى من اى شخصية تانيه
    2- التمارين: نوع التمارين هو اللى بيعلى قوة الهجوم بتاعتك لأنها مبنية على تمارين القوة فقط

    بالتالى لو عايز تبقى اقوى و اعلى فى قوة الهجوم بتاعتك . لازم تكون كل تمارينك قوة فقط بالاضافة الى اختيارك شخصية السفاح اللى بتديلك بونص اعلى . بالاضافه طبعا لشرائك اعلى درع و سلاح خاص بالهجوم . لأن دول كمان بيدخلو فى المعادلة الخاصة باحتساب قوة الهجوم.

    بالتوفيق.
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

  9. #339

    Default

    لو اشتريت باقة المهمين يوم 113 فى اللعبة وتنتهى الدورة 120 هل باقة المهمين حتكمل معايا الدورة اللى جاى ولا كل دورة تنتهى خلصت الباقة

  10. #340
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Saudi Arabia
    Posts
    1,898

    Default

    Quote Originally Posted by vodalife View Post
    لو اشتريت باقة المهمين يوم 113 فى اللعبة وتنتهى الدورة 120 هل باقة المهمين حتكمل معايا الدورة اللى جاى ولا كل دورة تنتهى خلصت الباقة

    تعديل . سابقا كانت باقة المهمين بتترحل معاك للدورة الجديدة عشان متخسرش اى احداث و لكن ده كلام قديم . لكن حاليا سعر باقة المهمين بيقل بعد اليوم 80 مقابل انها حتنتهى وتفقد كل مميزاتها بانتهاء الدورة
    تم تعديل الرد عشان اى حد يجى و يشوف البوست يبقى عنده الاجابة الصحيحة . الخطأ ده بسببى فعلا يا افندينا و حيتم تعويضك برصيد من حسابى الشخصى تواصل معانا فى مركز الدعم الفنى القسم العربى
    Last edited by Generozo; 10-12-2020 at 09:43 AM.
    Regards,
    Generozo
    Support & Abuse Member
    TheCrims.Com Crew

 

 

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •