Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 20 of 37 FirstFirst ... 10181920212230 ... LastLast
Results 191 to 200 of 362
    Guest

السلام عليكم
    لو سمحت انا عندي سؤالين :
    1- ليه اللعبه شغاله على فايرفوكس ومش شغاله على كروم عندي ؟؟؟...
    2- بالنسبه للشحن انا ظاهرلي الكلام ده وماجبليش الرساله اللي المفروض تظهر و اللي فيها الرقم اللي ابعت عليه زي ما انت مورينا الصور
    ولما جيت اعمل سكرين شوت بدل الكلام ده كله الصوره ما رضتش تترفع مش عار ليه برضه ...

English
    كيف يمكنني أن أدفع من خلال Fortumo؟

يعمل في كل الهواتف النقالة. لا يتطلب التسجيل.

اختر ماذا وبكم تود أن تشتري
    أدخل رقم هاتفك النقال
    تأكيد الشراء من خلال إرسال رسالة – SMS .
    يتم إضافة مبلغ الشراء إلى فاتورة هاتفك النقال أو خصمها من الحساب المدفوع مسبقا.

هذا الشراء لمرة واحدة فقط وليس للاشتراك المتكرر أو العضوية.
    لديك مشاكل مع عملية الشراء السابقة؟

يرجى استخدام رمز الدفع الخاص بك لإتمام عملية الدفع.

الدعم [email protected]

مزيد من المعلومات على s.fortumo.com, Privacy Policy, Terms of Use

جاري تهيئة الدفع ...

يرجى استخدام رمز الدفع الخاص بك لإتمام عملية الدفع.

اغلاق

إشتريت 55 credits بمبلغ 5.00 EGP
    55 credits مقابل 5.00 EGP

التكلفة ستضاف الى فاتورة هاتفك الجوال

Vodafone-ddd192f20876d9a02317944171c2bc7e
    Etisalat-286ab1f1a4ab045aec2d0a9d2f02d2d5
    Mobinil-0ea2b8c3aebd9e29251832b66c1d4f8a

مساعدة
    مزود خدمة Popcode KB
    تحميل معلومات الشراء
    جاري تهيئة الدفع ...

هل أنت متأكد من رغبتك في إلغاء عملية الدفع؟

عند غلق نافذة الدفع سوف يتم إلغاء عملية الدفع ويتعين عليك عندها البدء من جديد مرةً أخرى

نعم لا

السلام عليكم

بالنسبة للمتصفح فانت تقدر تعمل كلين للمتصف او للكوكيز والتيمب ولو لسة نفس المشكلة شيل البرنامج ونزل أصدار تانى منه ...لان اللعبة شغاله على كروم من غير اى مشكلة
    اما بالنسبة لموضوع الرصيد فلو عندك مشكلة تقدر تعمل تكت فى الدعم الفنى وممكن نسعدك عن طريقها
    وواضح من كلامك عن صفحة الرصيد انو المشكلة فى المتصفح
    بالتوفيق

Guest

انا مش عارف اغير اللغة بتاعة الموقع .. اعمل ايه ؟؟

السلام عليكم

ادخل على ميدان الدردشة هتلاقى العلم تحت خالص اختار العلم اللى ينسبك ودى عبارة عن اللغة

بالتوفيق

Default باقة المهمين

الفلوكه المشبوه الموجوده في المينا بتطلب المخدر باللغه الانجليزيه حتي لو انتا مستخدم اللغه العربيه ودي مشكله كبيره ولازم تتعدل لان مش من الطبيعي المستخدم العربي يحفظ كل انواع المخدر بالانجليزي والمشكله دي بتعمل تمييز بين اللاعبيين لان المستخدم العربي علشان يغير البروفايل للغه الانجليزيه او يترجم اسم المخدر يكون باقي اللاعبين سحبوا المخدر من التاجر

---------

حدث الاسعار ولعت في باقه المهمين يوم 39 ظهر بارتفاع البرشام وفي نفس الوقت للمستخدم العادي ظهرله ارتفاع البرشام ودا بمعني انه حدث محسوب وخلاص لباقه المهمين وكدا كدا هو مسموح لكل اللاعبين وكدا الحدث فقد اهميته وبقا مجرد عدد

---------

الفلوكه المشبوه اللي وصلت يوم 28طلبت نفس المخدر اللي هيتباع للسفينه يوم 33 وانا شايف انه من الافضل يبقا في تغيير لان الاغلب مش هيبيع للفلوكه واكيد هسيتني السفينه للمكسب الاكبر

---------

سعر الفلوكه المشبوه يكون الفرق بينه ويبن السوق اكتر من 2 او 3 علي الاقل

السلام عليكم

اولا ... موضوع الترجمة دا انا طلبت فعلا تغيرة علشان المشكلة دى انا شوفتها فى اكتر من مكان وجارى التنفيذ ان شاء الله
    ------------
    ثانيا ... موضوع الاسعار ولعت او رخصت دا بيكون عشوائى مش مرتبط بحاله معينه والكلام دا على كل اللعبة مش مقصود بالعكس دا امر طبيبعى لانها حاجة عشوائية فى السيرفر

----------------
    موضوع انو السفينة تاخد نفس اللى الفلوكة عاوزاه دى مش مشكلة خالص دى ترجع لمجهودك ما انت ممكن تقعد فى السوق وتلم كتير مش لازم يكون المخدر متوفر قدامك علشان تكسب بمنتهى السهولة كدا ... وبردة دى حاجة عشوائية غير مقصودة ودا طبيعى وعلى كل الللاعبين ولو معاك كمية من المخدر دا للسفينة الاصلية شوف اللى هتكسبك اكتر وبيع ليها

---------
    الفلوكة نسخة مصغرة من السفن يعنى مش المفروض انها تكسبك المكسب الكبير دا ومع ذلك فى المخدرات العالية بتلاقى فرق السعر معقول ودى بردة ترجع ليك على حساب انك تفضل فى السوق تنتظر ضخ المخدرات وتلم
    ----------
    بالتوفيق
    Last edited by SimBa; 06-20-2016 at 11:48 AM.

1- كنت عايز اعرف التبرع نسبته كام بالنسبه للاحترام بمعني لو اتبرعت بمليار هحصل علي كام احترام فى المقابل

2- هل لو انا اترددت علي خمار صاحبها قافل عمري ما هقابل حد في الخماره مهما اترددت عليها ومهما استخدمتها ؟

السلام عليكم
    1-التبراع فى العصابة لو سبت العلامة هتخسر نص الاحترام بس يعنى المليار ب100 الف احترام لو اتبرعت تخسر 50 الف احترام بس دا فى حالة انك سبت العلامة اما لو شلنها مش هتاخد حاجة خالص

2- لا طبعا ممكن تقابل حد عادى فيها لو عمل بحث على اسم الخمارة ممكن يخشها والمفروض انو الخمارة اللى صحبها قافل مشبتظهر برا بس لو حد عمل بحث هيلاقيها عادى وممكن يقابلك

Last edited by SimBa; 06-21-2016 at 10:26 AM.

Default لو سمحت موضوع التبرع للعصابه للترقيه ده صعب جداااااا

موضوع التبرع للعصابه علشان الترقيه بملبغ 300 مليون كبير جدا وصعب فهل ممكن حل الامر ده

السلام عليكم

الموضوع مش صعب خالص ركز فى التمارين شوية هتعمل قوة كويسة وتقدر تسرق سرقة كويسة او حتى خش سرقات اللعبة
    حاول تعمل كاش بسرعة وبكدا تقدر تحقق ال300 مليون بانتاج المصانع كمان
    وومكن تشوف الموضوع دا
    http://forum.thecrims.com/showthread...AC%D8%AF%D8%AF

بالتوفيق

Tags for this Thread