Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314
Results 131 to 134 of 134

اول حاجه محتاجه تطوير الشات و الرسايل
    يريت لما حد يتكلم فى الشات يطلع رقم واحد بالاحمر معناه ان فيه حد بيتكلم بدل مناس بتتكلم و محدش بيرد عليها
    الرسايل نفس النظام و يريت نفصل بين رسايل اللعبه و التقارير و الرسايل اللي بتيجي من شخص الحته دي حتخلي اللعبه اجتماعيه شويه بدل مكل واحد بيلعب مع نفسه
    ثانيا بالنسبه للقوي
    اللي هيا قوة السرقه
    قوة سرقة العصابه
    قوة الهجوم
    ياريت نخلي كل قوه خاصه بشخصيه معينه
    يعني قوة الهجوم خاصه بشخصية السفاح
    و السرقه للحرامي
    و سرقة العصابه تبقي تبع البوب الكبير و تظبطه الشخصيه دي تخلوها خاصه بانشاء عصابه و تخليها ليها لازمه شويه
    و تزود للشخصيات اللي ملهاش قوه قوه جديده
    يعني رجل الاعمال تعمله قوة تصنيع و كل مالقوه دي تزيد المصانع بتاعته تنتج اكتر و تكون القوه بتاعته مرتبطه بترقية الشخصيه مش لما اجي ارقي رجل الاعمال يقولي هات 10 الف قوه من اي نوع لاء كل شخصيه ليها قوه معينه
    نفس الكلام للديلر يبقه عنده قوة بيع
    و القواد عنده قوة ادرة مشاريع ليليه و حريم
    و هكذا كل واحد يتخصص في حاجه
    حنزود بقي خاصيه جديد و هيا الشغل و دي حتكون العامل الاساسي لزيادة القوه بعد المهارات يعني علشان تزود القوه بتاعتك لازم تزود مهارات اللي زي الذكاء و كده و خبره اللي هو الشغل و ده بيكون فيه لكل قوه شغل معين
    حيكون زي التمرين كده بوقت و كل يوم تشتغل و كل متشتغل بتترقا فى الشغل و تاخد بوينت زياده
    و البوينت بتاع الشغل ده بيتحط فى حسبت الرقم الاساسي بتاع القوه
    حيكون فيه لكل قوه معينه شغل يعني مثل قوة السرقة الفرديه مثلا يشتغل الاول نشال و بعد كده حرامي غسيل و هكذا يقعد يترقه فى الشغل بتاعه
    و الشغل بتاع رجل الاعمال يشتغل الاول عامل نظافه و بعد كده عامل لحد ميقعد يترقي و يبقي مدير مصنع طبعا كل مالترقيه بتزيد البوينت بتاع الشغلانه اللي بيعلي القوه بيزيد ارجو تكون الفكره وصلت
    بالنسبه للهجوم انا شايف ان الهجوم ملهوش اي ستين لازمه و لازم قصت الهجوم تتغير و يكون فيه بي في بي احسن من كده لكل الشخصيات لان اللعب بشخصية السفاح ممل جدا انك تقعد مستني اما حد يخش و تهجم عليه و اللي اتهجم عليه ينقص بوينت و مخلي اللعبه ممله للطرفين فيه افكار كتيره بموضوع الهجوم و فيه افكار كتير اوي لتطوير اللعبه دي بس ناخد موضوع موضوع الاول و ندخل علي اللي بعده يريت حد يبص علي موضوع الرسايل و الشات و موضوع القوه بتاعت كل شخصيه دي

فيه مشكله في بعض المهمات وهيه اني مش بقدر اشوف ارباحي لو خلصتها
    فبطبيعه الحال مش هاهتم او غيري هيهتم انه يخلصها
    خاصه لو ليها احتياجات معينه مش سهل تنفيذها
    زي مثلا اني استثمر 300 مليار في البنك بفايده 3%
    او الانضمام لتحالف وعمل هجمات عصابه بعدد معين
    او قتل 5 اشخاص في هجمات العصابه
    الحجات دي محتاج يتضافلها ارباحها عشان الناس تتشجع انها تخلص
    ------------------------------------------
    تاني حاجة ضروري يبقي فيه تفريق شوية بين الناس اللي اكتف والناس اللي مش بتفتح غير كل يومين او تلاته تلم التذاكر بالحبوب وتخلصها
    والناس اللي قاعدين طول الوقت اكتف مش بيجيلها حاجة زيادة بالعكس معرضين انهم يتهاجموا في الحياه الليليه اكتر
    وانته كدا بتدي افضليه للناس الاوفلاين بس انه ميلعبش او يستخدم تذاكره غير لما يضرب حبوب
    المفروض تتضاف زي كويستات يومين بيوم كرايمز عشان الناس تتحمس تقعد وقت اطول
    او علي الاقل الناس الاكتف تقدر تلاقي استفاده اكتر بكونها بتقعد اكتر ومعرضه للهجمات
    -------------------------------
    تالت حاجة المفروض الكورسات اللي بتتاخد في الدورة يبقي ممكن ازاله بعضها والبدء في كورس جديد
    يعني لو واحد مثلا اشترك بالغلط في كورس ما وملقاش الكورس ليه فايده كبيره ليه حسب شخصيته لما علي شوية
    يبقي عنده امكانيه انه يعيد كورس من جديد يديله امتيازات تانيه
    او ممكن بديل لكده مثلا عشان الواحد ميضيعش ايام كتير الواحد يبقي عنده قدره مره او مرتين في الدوره يلغي الكورس المكتمل او تحويله لكورس تاني مقابل عدد رصيد
    اعتقد دي حاجة ممكن تكون كويسه للاعبين وكمان للاداره
    ---------------------------------
    الحاجه اللي بعد كدا انا شايف ان مش فير ان موضوع المناطق يبقي متعلق بس بالفي اي بي
    وانهم يبقوا مخفيين عن الناس واجي اهاجم مكان انا شايفه فاضي ومقدرش احتله
    ضروري عشان التمييز ميحصلش بين الناس اللي بتشحن والناس اللي لا الدنيا تبقي واضحه للكل
    ومن الافضل كمان ان كل ارض يبقي واضح فيها لو لسه محدش احتلها هيه محتاجه قوه اد ايه عشان احتلها عشان انا كنت 90 الف قوه وهاجمت اول شخص عشان ادخل المناطق وبعد كدا خسرت مهارات كتير بسبب الهجمات لاني مش فاهم قوه الحاجة اللي بضربها
    -----------------------
    الحاجة الخامسه
    دخول المستشفي بقي بسبب الافراط في المخدرات لو بقي مدته النص هتبقي احسن بكتير لانه في الغالب الواحد بيعملها بالغلط
    مينفعش تتحسب زي اللي بيهاجمني وادخل المستشفي نفس الوقت
    -------------------------
    الحاجة السادسه
    وهي لازم اللعبه تعمل فيديوهات لكل شيء وطرق الاستفاده منه
    ودي انا ممكن اساهم واساعد واعمل فيديوهات ليها وارفعها يوتيوب بس دا لو فيه حاله ان فيه امكانيه انكم تضيفوها في الموقع والمنتدي في المساعده عشان الناس تستفاد لان فيه حجات كتير مش بلاقي ليها اجابه ومش كل الناس عندها امكانيه تساعد
    وعشان كمان منزودش الضغط علي فريق المساعده ويبقي وجودهم بس متعلق بالمشاكل مش للفهم
    --------------------------
    الحاجة السابعه وهيه قيمه العصابه
    لازم انا كواحد في عصابه انشط الهجمات في العصابه بأني ازود ارباح الهجمه لو اتعملت جوه عصابه 15% لو عصابه حقيقيه مثلا
    وممكن كمان تتضاف امكانيه وضع ثقه في شخص في التحالف الواحد يقدر انه يستخدم قوه الناس اللي قافله عشان يهاجم بقوتهم من غير ما يفتحوا
    يعني مثلا انا زعيم العصابه او اكتر واحد اكتف في العصابه
    انا بقي كل اللي معايا في العصابه او عدد منهم يظهر عندهم مربع ثقه بحيث انه يبقي عارف قوتهم ويعمل سرقات عصابه باسمهم
    مع الوضع في الاعتبار مثلا انه لو فشل في السرقه
    هو اللي يتحبس بأسمهم كلهم نظير انه محسبهاش كويس
    --------------------------
    الحاجة التامنه وهي المسابقه اليومين اللي مثلا يتضم فيها 1000-2000 سؤال حوالين اللعبه
    منهم السهل ومنهم الصعب وكل يوم كرايمز بينزل 3 اسئله منهم لو حليتهم بتكسب مكافئات معينه
    وانا برضو ممكن اساعدكم في موضوع الاسئله دي هتبقي حلوه والناس هتلاقي استفاده
    وممكن يبقي ليها ليمت اول 5 يجاوبوا ياخدوا المكافئه رصيد بقي او حبوب وممكن كمان يبقي فيه امكانيه اعمل تخطي لسؤال منهم ب5 رصيد
    المهم تكون القيمه الاجماليه للمكافئه مكافئه للرصيد
    ------------------------------------------
    الحجات دي هتفرق جامد واتمني تشتغلوا عليها عشان تطويرها هيطور اللعبه
    واعتقد دي مش حاجة صعب تنفيذها علي ارض الواقع مسأله وقت بس
    Last edited by Dishawy; 12-31-2022 at 04:46 PM.

مساء النور ياغالي احنا متواجدين في الدعم الفني ٢٤ ساعة تقدر تدخل في اي وقت السبورت وهتلاقينا بنرد عليك وبنساعدك وبالنسبه للاقتراحات الي نزلتها تقدر تدخل تفتح تيكيت وتكتب انجليزي المكترح بتاعك وهنعرضه علي الاداره في الخطط القادمه باذن الله
    regards
    ----------------
    AMiRKoKa
    Crew Member
    www.thecrims.com
    https://www.amirkoka.com/thecrims
    https://discord.gg/ZpQPqQTW

هستاذنك ياحبيبي تفتح تيكيت وتكتب كل المقتراحات دي وتكتبها انجليزي وهعرضهالك علي الاداره وانشاء الله تكون من ضمن الخطط القادمة انشاء الله
    regards
    ----------------
    AMiRKoKa
    Crew Member
    www.thecrims.com
    https://www.amirkoka.com/thecrims
    https://discord.gg/ZpQPqQTW