Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 5 of 5
    Guest

Question برجاااااء المساعده

السلام عليكم و رحمة الله ، رمضان مبارك و عساكم بخيررر
    لو سمحتووو عندي مشكلتين :
    ١ - انتاج الحريم و المصانع ما نزلو اكتر من يوم عندي متفرقين
    ٢ - هجوم العصابات بيحصل عليا هجوم ومافيش حد صادفتو ولا شوفت اي حد و تقريبا عصابه واحده الي بتعمل كدا و كل شويه بتغير اسمها

شكرااااا ،،

وعليكم السلام
    بالنسبة للانتاج هو فعلا فى مشاكل بتحصل وبيكون فى تأخير فى التحديثات بس الانتاج بينزل بعدها اوتوماتيك
    يعنى حتى لو اتأخر شوية هيجيلك مش هيضيع عليك , وفعلا ظاهر عندى انك لحد يوم 45 وصلك الانتاج بتاعك
    يعنى اللى ناقص بس انتاج يوم 46 اللى احنا لسة فيه دلوقثى , وهينزل قريب للكل ماتقلقش

بالنسبة لهجوم العصابات حاول تكون اسرع من كدة فى الخمارة املى طاقتك واخرج على طول ومحدش هيلحق يضربك
    ممكن كمان تفعل الاصوات من ملفك الشخصى عشان لو قابلت حد تسمع صوت زى انذار وتخرج من الراف اسرع لو ما لحقتش تشوفه

بالتوفيق
    TheCrims.com Crew
    Abuse Team

Guest

مشكوووووور ع الرد ، معلش تعبتك معايا بس تعقيب سريع ، انا ما بتاخر ف النادي الليلي و بطلع بسرعه دا حتي انا مبحاولش اضرب حد ولا بستني حد يظهرلي ، بس فعلا ف هجومات بتحصل عليا من غير ما اشوف المهاجم بالذات هجوم العصابات و زي ما شرحت لحضرتك تقريبا عصابه واحده الي بتعمل كدا و تهجم من غير ما تظهرلي ف الخماره ، ف حبيت اسال بيحصل تاخير ف تسجيل خروجي ف الخماره و بيحصل الهجوم و انا اساسا بكون ف السرقه او ف التمرين ،
    شكرا ،، و اسف ع الاطاله

هو الهجوم مش شرط يحصل وانت لسة فى الخماره , انت ممكن تخرج منها وتروح تسرق او تعمل تمرين بس الهجوم يكون مرفوع من الاول
    فتلاقى نفسك اتضربت وانت مش فى الخماره , كمان مش شرط ان الهجوم يكون مرفوع عليك انت ممكن اترفع على حد تانى معاك فى العصابة
    لأن انا ظاهر عندى ان العصابة اللى قصدك عليها رفعت هجوم عليك مرة واحدة , باقى الضربات بتكون على حد تانى من عصابتك
    TheCrims.com Crew
    Abuse Team

Guest

مشكوووووووور ، معلش تعبتك معايا