Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 2 of 2
    Guest

Cool ممكن حل هذه المسألة

في شريط جانبي بيظهر بتعليق اموت انا واعيد السنة في الحياة الليلية الشريط دة بيتكرر لدرجة اني مبشوفش الطاقة الي وصلتني واللعبة محددة خمسة عشر 15 ثانية عشان اجمع طاقة وانا غلبان بنضرب فالنادي الليلي الخاص بيا ياتمنعو الشريط يااما الهجمات تكون من نفس الاحترام يااما انا الي هقلل الضغط الكتير بس انا جهازي الكومبيوتر قديم والطاقة لما بتنزل تقرير بتيجي متتاخر ممكن تشوفو حل او تعملو خصائص للتقارير

السلام عليكم

بخصوص سؤالك عن الرسالة اللى بتظهر لما بتاخد مخدرات عشان ترفع الطاقة بتاعتك

حابب اعرفك إن 15 ثانية ده وقت طويل جدا للاعب عشان يقدر ياخد مخدرات من الخمارة بتاعته و حوضحلك ليه

الرسالة دى . المفروض انها بتظهرلك فى كل مرة بتاخد فيها مخدرات ف الخمارة
    يعنى لو دخلت الخمارة مرة واحده و فى خلال ال 15 ثانية دول اصبحت 100 طاقة بعد 4 تعاملات حتلاقى الرسالة دى طلعتلك 4 مرات زى ما قلت . بس و ليه تخليها تظهرلك لعدد مرات كتير . لما ممكن تخليها تظهر لك مرة واحده بس عشان تبقى دى اول خطوة انك تبقى محترف و تحافظ على نفسك من المجرمين قتالين القتلة

بص ياريت تلاحظ الأتى

1- كل ما كان الوقت اللى بتقضية فى الخمارة أقل . كل ما كان نسبة الخطورة عليك اصبحت اقل بردو
    2- بدل ما تفضل تاخد من مخدر واحد او من عدة مخدرات فى نفس الزيارة بكميات مختلفة لحد ما تصل ل 100 طاقة . ليه متفكرش انك تدخل تاخد مخدر معين بكمية معينة عشان يرفع الطاقة بتاعتك 100% مرة واحده و بالشكل ده حتدخل و تخرج من الخمارة فى وقت اقل من لو كنت قاعد جوا لمدة 15 ثانية و ده بيعرضك للضرب من اى قتال بيدور فى الخمارات على ضحية.

مثال - 12 هيروين = 100% طاقة
    يعنى لو عملت خمارة و حطيت فيها هيروين فقط . ممكن تدخل و انت طاقتك 0% و تقوم حاطط عدد 12 . حتلاقى الرسالة اللى مضايقاك طلعتلك مرة واحده فقط و بسرعه انت المفروض تخلع و تجرى من الخمارة بتاعتك عشان متلاقيش واحد ناططلك جوا اعمالا بالملحوظة رقم 1 اللى شرحتها سابقا
    تقدر تقرى عن المخدرات و تأثير عدد 1 من كل نوع مخدر على نسبة زيادة الطاقة من خلال دليل اللعبة .

ملحوظة تانيه : يفضل انك كل 3 او 4 دقايق تحذف الخمارة بتاعتك و تشترى خمارة او ديسكو من جديد . ذلك لأن السيرفرات بيتعملها نحديث كل شوية و لو الخمارة بتاعتك انت مغيرتهاش طبيعى جدا انها تظهر فى التحديث فى صفحة الحياة الليلية و ساعتها تبقى عرضة ان اى حد يدخل عليك خمارتك و يلسوعك
    الحل فى اللى قلته سابقا . تغيير الخمارة كل 3 دقايق

اتمنى يكون الرد شافى ووافى للموضوع بشكل عام . لو فى اى استفسار تانى ياريت تطرحة هنا .

بالتوفيق