Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 34
    Guest

Default وصل احترامك 300 الف او اكتر

بسم الله الرحمن الرحيم
    اولا: فى موضوع انك تعلى احترامك مثلا 300 الف لازم تنسى حاجه اسمها ضرب كل الموضوع انك تقضيها سرقه بس
    ثانيا :لازم تتعرف على حد يكون كويس عشان تلعب معاه مثلا انت ب 6يوزرات وهو ب 6يوزرات
    طريقه اللعب
    ابدا من بدايه الروند ب 3 يوزرات تخليهم يبدوا مع بعض لحد ما يوضلوا شحنه ونفس الكلام صحابك اللى هتلعب معاه هيكون بيلعب ب 3 وكل واحد فيكم يفضل يلعب ب 3 شحنه لحد ما يوصلهم مباحث وبعد كده يبدا اللعب مع بعض مباحث تفضلوا تسرقوا لحد ما توصلوا استيفن وكده بقى هتحتاجوا 1 عشان تسرقوا استيفن ممكن توقفوا اليوزرات ال6
    المباحث ويبدا كل واحد من جديد يسرق ب 3 ونفس الكلام
    وبكده كل واحد فيكم هيكون معاه 6 مباحث تجمعوهم وتسرقوا لحد ما توصلوا استيفن وهكذا لحد ما توصلوا كابون
    ويبدا بعد كده تزويد الاحترام بسرعه جدا عشان تكون من الاول على مصر فى بدايه الروند اسرق لحد ما تخلص التذاكر اول باول
    وبعد كده توصلوا يوزراتك لحد ما تجيبوا احترام كويس وفلوس كتيره وتبدا فى عمل يوزراك الاساسى تشترى بفلوس 5 يوزرات امكانيات وتضرب يوزر واحد وتخليه يعلى امكانيات هوبعده كده تبدا سرقه من تانى وتعلى اليوزرات وتحلبها

Guest

ولازم تلعبوا انت الاثنين فقط وتكونوا واثقين فى بعض عشان ميحصلش هجوم عليكم مش بقى لما تلاقوا احترام عصابتكم كبيره تطمعهوا وتدخلوا ناس معاكم عشان السرقه تكون اسرع واحترام العصابه يزيد ويكون ترتيب دول

يا شباب الكابتن جرين كان بيعلق على الموضوع وانا بقله اهو الدليل شوف اهو انا زدت عن 300 الف ايه رايك واحد اهو زياده ممكن يخليك الاول على العالم لو زدت عن الاول على العالم ب 1 احترام بس

Guest

LoL
    Ya3ny Enta 3ose TFhmney Enk Ta3rf Tgeeb 300 ALf Recspet Belly ELsr2a Sa3ba Showya Da Sucka Elly Kan Mesh Stop sr2a Gab 250 alf recspet we kan elklam da a5ar elround
    yh3am Must Eldrugs Lazam ELdarUGS Yh Ged3aaaaaaan :@
    madam a7na y3tbar a5ar elround we enta 150 alf recspet a3mlha lenfsk elawel

Guest

Walahy MoMken Tewsal 300k Men ser2et AC only da Mn gher Drugs khales enta tgeeb bulding (( el mohem zaka2ak may2elesh 3an 5k )) we te2afel el bulding di lwa7daha 7ate3melak respect 7elw ma3a el ser2a Momken te3ady el 300k Kaman >>> user Volcano beta3y ana masaraftlhosh wala tkt walahy wala tkt el respect da bulding bas we lesa fe entag tany fel bulding el 3aMalya sahla ya GaMa3a Bas Ne3Mel eh ba2a

Guest

Quote Originally Posted by CaptaInGreen
    LoL
    Ya3ny Enta 3ose TFhmney Enk Ta3rf Tgeeb 300 ALf Recspet Belly ELsr2a Sa3ba Showya Da Sucka Elly Kan Mesh Stop sr2a Gab 250 alf recspet we kan elklam da a5ar elround
    yh3am Must Eldrugs Lazam ELdarUGS Yh Ged3aaaaaaan :@
    madam a7na y3tbar a5ar elround we enta 150 alf recspet a3mlha lenfsk elawel
    احب اقولك يا جرين موضوع احترامى ده 160 الف مس لعب انا بتسلى وكمان مس بسرق انا بضرب ولو بسرق
    بس هجيب احترام زى منا قولت عشان الروند فى 183 يوم يعنى
    1464 تذكره

قول مس هتلعب الا ب 1400 تذكره يعنى تعمل 4200 سرقه والسرقه قول مس هتجيب الا 500 الف كل مره وسوف بقى ممكن انت تجيب مليون كذا مره بس خليها 500 الف يعنى تعمل احترام 210 الف من غير بيع مخدرات ولا مزز وكمان ايه انا قولت انت هتلعب ب 6 يوزرات وهتحلبهم يعنى كده كده هتكبر امكانياتك وكمان شغال سرقه بس شوف انت بقى هيوصل كام

Guest

ento bttklmo enna b2ayna bots
    KliczeK kan 3ndo 7a2 lma al en elmsryeen wla elbots edeelo 10 userat capone w shoof hy3mel eh
    crims msh ser2a bs w hwoa dh elzka2 w elfun

Guest

كمان يا جماعه انا قولت 6 يوزرات فى الشرح هتلعب بيهم وده اقل عدد شوف انتم بقى ممكن تلعبوا بكام

Guest

Quote Originally Posted by AWAEL
    كمان يا جماعه انا قولت 6 يوزرات فى الشرح هتلعب بيهم وده اقل عدد شوف انتم بقى ممكن تلعبوا بكام
    mfhmtneesh ana asdee elmwdooo3 msh ser2a bs

Guest

Quote Originally Posted by AFUNA
    طيب وضح يعنى ايه مش فاهمك

Guest

Quote Originally Posted by AFUNA
    طيب وضح يعنى ايه مش فاهمك
    I mean en ell3b kolo msh ser2a w bs fee building , milk , drugs , ships , hookers w assaults
    dee heya elee bt3mel elgame fun aktar