Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3

Hybrid View

Thumbs up الدورة رقم 104 روند ممتاز ولكن

الدورة رقم 104 الصراحه روند ممتاز وقلل الخيانات في اللعبه ولكن فيه نقطتين احب أاشر ليهم مع احترامي للجميع
    اولا مهمة الحاره الخاصه بالكيلز او القتل عموما انا عشان اخش اخد كيل بشخصيه غير الهيت مان الكيل بموت بدالها 5 فا دي صعبت المهمه جدا علي اي شخصيه غير القتال طبعا
    CREw ثاني هام مهمة الحاره الخاصه بقتل 5 من ال
    انا شايف انها تتشال مع احترامي للجميع طبعا طالما هما ممنوعين انهم يدو كيلز لاي حد من اللعبه

ولكم منا جزيل الشكر
    Last edited by xdafx; 10-30-2018 at 02:02 PM.

السلام عليكم

بخصوص أولا : انا متفق معاك بنسبة 100% ولكن ادارة اللعبه شايفه حاجه تانيه و هى ان المبدأ العام انه مش بالضرورة كل الاعيبة تبقى قادرة تخلص كل المهمات المطلوبة منها
    بمعنى لو واحد مش قادر انه يجيب عدد الضحايا المطلوب ممكن يلغى المهمة و يشوف اللى بعدها و هكذا
    كتير اتكلمت ف الموضوع ده ما بين تقليل عدد الضحايا المطلوب او حتى الغائها و لكن الاجابة دايما بتيجى بالرفض بسبب اللى شرحته فوق .
    نفس الموضوع ينطبق على المستويات الاجرامية . الفترة الجاية شغالين على محاولة زيادة صعوبة المستويات علشان مش مطلوب ان كل الاعيبة توصل للمستوى ال 13 بسهولة كما هو الحال حاليا.

بخصوص ثانيا : الموضوع بيختلف من شخصية للتانية . لو لغيناها ممكن قتال القتلة يزعل و انا عارف طبعا انها غير هامة لأى شخصية تانية و لكن الرد دايما من ادارة اللعبة بيكون ان اللى مش قادر يخلصها ممكن يلغيها
    زى ما قلت سابقا .. هى ممكن تكون المهمة غير هامة بالنسبة لأى شخصية ما عدا قتال القتلة عشان هو شغلته طول اليوم البحث عن الضحايا بما فيهم الكرو اللى بيلعبو خلال الدورة.

شكرا لوقتك و اقتراحاتك
    بالتوفيق

الف شكر علي الرد والافاده جزاكم الله كل خير