Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 3 of 3
  1. #1

    Cool Modo de caça - raves e boates

    Pessoal,
    bom dia!

    Não sei se todos são da epoca onde caçar era entrar nas raves pegar relação "vermalha com a vitima" depois ir em porrada e socar!
    atacar em gg - era a mesma coisa entra na rave pegar relação ir em porrada e socar...
    para correr de um ataque você tinha que fazer plasticas que ficava no HOSPITAL... onde teria sentido.


    Esse modo novo de caçar deu muita brexas para o pessoal usar programas de salvamento de movimentos... Acho que seria mais viável e ate mais emocionante se a forma de caçar volta-se a ser como era antes.

    Tem coisas que precisamos regredir para torná-las mais interessantes.

  2. #2

    Default

    Quote Originally Posted by SaNdRiNhOw View Post
    Pessoal,
    bom dia!

    Não sei se todos são da epoca onde caçar era entrar nas raves pegar relação "vermalha com a vitima" depois ir em porrada e socar!
    atacar em gg - era a mesma coisa entra na rave pegar relação ir em porrada e socar...
    para correr de um ataque você tinha que fazer plasticas que ficava no HOSPITAL... onde teria sentido.


    Esse modo novo de caçar deu muita brexas para o pessoal usar programas de salvamento de movimentos... Acho que seria mais viável e ate mais emocionante se a forma de caçar volta-se a ser como era antes.

    Tem coisas que precisamos regredir para torná-las mais interessantes.

    concordo, essa maneira ta um lixo, perdeu todo o tesão do jogo sem contar que so tem bot

    em vez de melhorar cagaram com o jogo!

    e o pior que os admin não estão nem ai para a nossa opinião podendo ver que não teve nenhuma satisfação do mesmo

    acho que eles estão apenas preocupado em arrecadar dinheiro vendendo creditos!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    861

    Default

    Hello All,

    First of all, that is a shame that you are thinking that bad about crew members.

    We are here to interact with you and to help you about game (of course, not about giving an advantage). We do not care about credits to sell that much. The most important part is to improve the game which we do like to play. Please do not forget that we were also players once before. And we will be players as well after we leave crew.

    So, you should be aware of that we are focused on our game like we all play.

    About assaults, I may agree with you because I used to like to hunt with Assault Page. But, developpers have decided to change it to fasten the game process and assault process.

    Please note that, we ,as abuse crew, are here to catch the cheaters and botters. If you believe that someone is too fast to smack you like a normal hunter, please make a report about them with their ID and please do not forget to mention the time when they smacked you.

    That will help us to find their suspicious actions on the game and we can do our best to keep the game clean.

    We do appreciate your cooperation with us however, we are also sorry to see some bad comments about us.

    I wish you all the best and good game.
    Your Sincerely
    ----------------
    eagleking52 / Tolga Gedik
    Game Manager
    Abuse Team Leader
    www.thecrims.com
    [email protected]
    https://discord.gg/kXhW4K229Z

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •