Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube

Default Niesłuszny ban na rundę Freequed

You are banned
    Since you have been permanently banned you are not allowed to create a new account this round. However, feel free to play on the beta version at http://beta.thecrims.com

Need bebynho and memox in this topic, thanks!

Powitać

Oczekuję wyjaśnień za co dostałem perma na runde. Nick Freequed ID nie wiem bo mam bana.

Miałem popisane w profilu, że tc niestety nie jest juz takie jak kiedyś. Nie ma nowych graczy, cała topka jest w sumie ciągle ta sama z tysiącami kredytów na kontach które mają zdobyte mniej lub bardziej legalnymi źródłami. Owszem, napisałęm ze crewsi pomagają graczom... kurde, aż żal pisać, ze tak nie jest bo każdy kto ma/miał kontakt z jakimś crewsem wie jak jest no ale dobra. Niech będzie, że nie Napisałem także, że cała ta gra zamieniła sie w strikte PAY FOR WIN - VIP za pieniadze bo mało ludzi kupuje kredo a przynajmniej mniej niż dawniej - wiadomo. Inwestycje które po 104dniu sa kompeltnie nieopłacalne bo hakerzy sa co 4-8dni tc więc respa zbić sie nie da (już kij z tym zyskiem z inwestycji) ale chodzi o zbicie respa. Wiec nie mozna tak to trzeba wiecej kredytów wydawac na prezerwatywy o ile ktoś gra pod resp. I w sumie tyle

Dostałem pw od bebynho abym nie wpisywał w profilu tekstu 'crews help players' i wyczyscił mi cały profil - ok. Napisałem od nowa, ianczej tak jak chciał. Ani słowa o tym ,że crewsi pomagaja nie było. I co? Próbuje sie zalogowac a tutaj perm.

Wiec ja się pytam, za co dokąłdnie, który punkt regulaminu i czy to jest fair play w stosunku do IMPERIUM które dostało bana za używanie botów/skryptów na 2-3dni a ja za pisanie czegoś na profilu perma na całą runde? Serio?
    Oczywiście nikomu z ludzi z pl nie wydało się to kompeltnie podejrzane bo niby czemu... Ja dostaje perma za napisanie dwóch słów któe pozniej usunąłem i juz ich nie było gdy wleciał ban a inna wiara z IMPERIUM dostaje banika na kilka dni za uzywanie botów... Może od następnej rundy trzeba jednak skołowac bota/skrypt na accke skoro ban tylko na pare dni.

Oczekuje wyjaśnień od crew z pl i bebynho. Jeżeli potrzeba mogę to samo napisać po angielsku w angielskim wątku - to nie problem.

Reasumujac czuje sie niesłusznie zbanowany ba, czuje się strasznie nie fair w stosunku co do innych graczy którzy za uzywanie botów dostają bana na apre dni lub.. co pokazał niedawny filmik jak stryker hunci definitywnie z botem bo to niemożlwie aby w niecałą sekunde wykonać tyle klikniec mysza i ruchów aby ofiara nie zdazyła wykonac jednego ruchu i jednego klikniecia aby uciec sa wciąz bezkarni. Myślę, ze łątwo sprawdzić w logach kto kiedy dokladnie wszedł do klubu i keidy nastapił atak a dokladniej.. w ile czasu. Trzeba wydawac pieniadze na kredki i vipy aby czuć się bezkarnym, ponad prawem? Na bany na 2,3,4 czy tam nawet 7 dni zamiast permów?

Czekam na wyczerpujaca odpowiedź i licze na powrót do gry jeżeli nie to niestety ale zmuszony będe się pożegnać ze wszystkimi tutaj obecnymi bo to już bez sensu.

pozdrawiam

edit:

a i ogólnie, załącznik w tym tekscie a dokładniej od kliknij tutaj.. nie działa

Jeśli otrzymałeś bana i chcesz wnieść skarge, musisz wysłać ticket do departamentu Abuse Complaints za pomocą Centrum Supportu (Support centre). kliknij tutaj
    aby przejść do Centrum Supportu

edit 2:

wyczytałem teraz co napisał bebynho na forum w wątku który załozył dzisiaj rano:

That being said ABUSE was INSTRUCTED this morning to ban all PLAYERS THAT :

a). Create profiles that insult crew members and their work

b). Set up nicknames that insult crew members and their work.

jest to dość nowe, moge przyznać bez bicia, że nie miałem o tym pojęcia nim dostałem bana. Wiec tym bardziej czy to fair? Moim zdaniem jeszcze bardziej zdecydowanie nie. Zero czasu na reakcje i na zmianę. Widze, ze tekst na profilu moim i nie tylko wywołał wielką burzę aż na forum sie przeniosło. Czyli wszedł nowy punkt regulaminu aby zbanowac mi konto na którym.. nie było już nigdzie NIGDZIE napisane, ze crewsi pomagają - usunąłem to po informacji na pw od bebynho.

Co robimy dalej z tematem?
    Last edited by Freequed; 08-22-2019 at 03:24 AM.

well .. .it seems I got your attention and it seems you read my post... I am quite glad you did so.

Since Polish is not my strong language and I really really hate using google translate because it may change the context of a sentence I will be waiting for someone from Poland to translate to me in English what you want to say here.
    Meanwhile If you need an answer regarding your ban you are free to send a ticket to ABUSE Complaints or directly to me at [email protected]

have a good day

Ok so Vastiq wasted some time of his life and translated this in English for me, next time please try do it directly in English since from what I understand you can do that.

1 , before banning you I read your profile and it was the same, that is why I banned.
    2. true the ban was perma but I did change it because it made no sense to keep it that way.
    3. Regarding duration of bans, ALL ARE THE SAME FOR EVERYONE ... doesn't matter who you are. ABUSE has rules and they follow those.... clearly I will not post those here because there is no need for that.
    4. Like I said before If you have any issues what so ever about the game you can use the FORUM or support and trust me I will answer here or there ASAP.
    5. Using your profile to complain about things that I consider non sense or straight up lying is something that at this point I can't tolerate and that is, because I am here to defend the game and the crew when needed.
    6. The VIP situation was explained 2 3 times already and I think I made it quite clear why we HAD TO DO IT !!!!
    7. Crew is not helping anyone .. IF I or any of my CREW have 10 k credits on their accounts and they decide to give that to any player or players it is up to me or them to do so . BECAUSE THIS IS HOW WE GET PAID ::::: IT IS OUR SALARY... therefore I cant tell them what to do with their MONEY ...

The sad part is the we have been doing this for ages .. I am baffled how some of you still think it is an issue... next round you can ask me for crds and If I have I will give you some ... I get around 2.5 k per round.

I hope this answers all your questions, I will reduce your ban but next time please do me the favor and come directly to me with the issue and this goes for all of you because abuse will be banning for those type of profiles.