Tjena killar & tjejer.


Detta är ändringarna för runda 117.

Ändringar av Distrikt -

* Nya distriktet Silicon Valley ger investeringsbonus (inkluderar investeringar efter dag 80)
* Vi har lagt till 10 nya gator för varje distrikt
* AP som krävs för att komma åt varje distrikt eller en gata sänktes med 25%
* Vi har sänkt mängden statistik du förlorar på distrikt från 2% till 1% **
* Båtdistriktet ger nu 1%

Ändringar för Hallick -

* Pimp var det enda yrket som hade det lätt när det gällde att levela upp, för dem inte hade några stats kvar. Vi har nu balanserat det.
* Ny hooker-händelse: Hallick's enda händelse gav honom mer pengar, vi balanserade nu det med en händelse som kommer att komma mellan 1 och 10 gånger i rundan och kommer att träffa 20% av sin produktion.

Ändringar för Aktiemäklare och Aktiemarknaden -

* Att försöka köpa aktier som är slutsåld kostar dig en transaktion.
* Mäklaren får ytterligare en byggplats.
* Alla yrken förutom Mäklare kommer nu att ha bara 2 aktiemarknadstransaktioner istället för 6.

Ändringar till Affärsman -

*Ökad byggnads producering bonus på 10%.. Som vi alla vet Affärsmän är lite speciell, alla dessa bonusar appliceras till basproduktionen, och det är därför vi tror att det behöver ett litet tryck.

Ändringar för VIP -

* Vip 3 är nu 15 EURO.
Notera: Detta är priset för runda 117.
* Vip paket kommer nu ge bonus för singel och gäng rån. Samma procent som för horor och byggnader.
* Top 1 - 5 Vinnare kommer få VIP 3 paket som en bonus belöning.

Övriga ändringar -

* Vi har tagit bort priset i krediter för topp mördare ... Jag bestämde mig för det första att jag inte vill godkänna användningen av fusk. Jag tar tillbaka priset när jag ser en förändring inom det området.
* VI har ökat mängden krediter som mördare måste betala för att fly från fängelset.
* Vi har ändrat hur statistiken distribueras. All statistik kommer att fördelas lika till exempel om du tar 100 statistik: 25 Intel, 25 Str, 25 Char och 25 Tol
* Mängden gängpoäng du förlorar nu efter ett övergrepp är nu 2% för sårade och död.
* Vi reducerade timern i Nattklubbar från 15 till 8 sekunder
* Vi har ändrat förhållandet pengar / respekt nu du behöver 30.000 $ för att göra 1 respekt
* Slutspel startar dag 90
* Crazy Credit Days kommer att vara på dag 2

Fortsätt skicka feedback. Vi behöver det !!