أهلا بكل المجرمين و المجرمات

تغييرات الدورة رقم 124 كالأتى:

أولا: باقة المهمين

تم تقليل نقاط العصابة الاضافية اللى بتحصل عليها لو معاك باقة مهمين و أصبحت النسب الجديدة كالأتى

باقة 1 - 5%
باقة 2 - 10%
باقة 3 - 15%

* بداية من الدورة دى, كل أصحاب باقة المهمين حيقدرو يفعلو خاصية استئجار الحرامى كل يومين كريمز
* الحسابات الثانوية مش حتقدر تدخل فى المناطق

ثانيا: العصابات

حرب العصابات حتديلك 500 الف نقطة بدلا من 200 ألف فى حالة إن العصابة الضحية لم تقبل التحدى للدخول فى الحرب ضدك
لما تسيب العصابة مش حينهى النقاط اللى استثمرتها بالفعل سابقا
حرب الشوارع حتكون شغالة بداية من مستوى التطوير الهجوم رقم 6 بدلا من المستوى رقم 5

ثالثا : تغييرات فى اللعبة

سرقة بابا نويل حترجع تانى كأنها حدث عادى, كما هو الحال فى حدث ملك المخدرات او سرقة الاسطورة. حتكون متاحة بداية من يوم 10 فى اللعبة, حتحتاج قوة سرقة 50 ألف و حتديلك فلوس ما بين 7 الى 8 مليون كاش

تغيير خاص فقط بشخصية القاتل المحترف وهو إنه حياخد 30 نقطة صحة زيادة من بداية الدورة, حيوصل لـ 115 فى اجمالى نقاط الصحة فى المستوى رقم 2 و 165 نقطة صحة لو معاه باقة المهمين 3 - 220 نقطة صحة عند المستوى رقم 3

رابعا : التغييرات الخاصة بخاصية تأجير الحرامى

دلوقتى حتقدر تستخدم بعض التعويذات مع الحرامى اللى حتأجره ( تعويذة مدمن المكونات مش حتشتغل مع الحرامى المستأجر )

عدد التذاكر اللى حتقدر تستخدمها حتكون مربوطة بعدد الخواص المتاحة اللى انت عايز تستخدمها , لازم تبقى عارف انك تقدر تستخدم اكتر من تعويذة و أكثر من نوع تعويذة فى نفس الوقت
برجاء الضغط على الصورة الموجودة فى اللينك ده عشان تفهم اكتر

نصيحة مهمة . حاول دائما تستخدم عدد التعويذات بشكل متساوى مع الحرامى اللى حتستأجره عشان تقدر تتابع مكسبك و تحصر تذاكرك ومتخسرش تذاكر على الفاضى بدون عائد من التعويذات

مثال : لو كنت عايز استخدم الحرامى المستأجر و حستخدم معاه 1 تعويذة ذكاء و 3 من تعويذة بسكوتة الحظ و 2 من النظارات و كان الحرامى المستأجر مش حيقدر يسرق لى اكثر من 170 تذكرة , وقتها 2 من بسكوتة الحظ و 1 من النظارات اللى استخدمتهم مش حستفيد بيهم فى اى شئ

بالتالى . لو كنت ناوى تستخدم 2 تعويذة من اى نوع , لازم تستخدم 2 من اى نوع تعويذة اخرى لو كنت عايز تستخدم اكتر من نوع تعويذة فى نفس الوقت

لو كنت عايز تستخدم خاصية استئجار الحرامى , اجمالى التذاكر اللى حتستخدمها حتكون معرفة من خلال التعويذات

1 نظارة + 1 تعويذة ذكاء + 1 بسكوتة الحظ = حتقدر تسرق بحد اقصى 170 تذكرة
2 نظارة + 2 تعويذة ذكاء + 2 بسكوتة الحظ = حتقدر تسرق بحد اقصى 340 تذكرة
3 نظارة + 3 تعويذة ذكاء + 3 بسكوتة الحظ = حتقدر تسرق بحد اقصى 510 تذكرة
4 نظارة + 4 تعويذة ذكاء + 4 بسكوتة الحظ = حتقدر تسرق بحد اقصى 680 تذكرة
5 نظارة + 5 تعويذة ذكاء + 5 بسكوتة الحظ = حتقدر تسرق بحد اقصى 850 تذكرة
6 نظارة + 6 تعويذة ذكاء +6 بسكوتة الحظ = حتقدر تسرق بحد اقصى 1000 تذكرة و حيكون باقى 20 تذكرة باقية من التعويذة لو قمت بتفعيلها حتقدر تستخدمهم

لو سرقت اقل من 170 تذكرة , على سبيل المثال 150 تذكرة , حتلاقى التعويذة موجودة فى صفحة المعدات و حتكون شغالة حتى 20 تذكرة. حتقدر تفعلها و تستخدم ال 20 تذكرة بإيدك انت
لو سرقة 300 تذكرة و استخدمت 2 تعويذة . حيكون باقى ليك 40 تذكرة و حيكونو موجودين فى صفحة المعدات و تقدر تفعل التعويذة و تستخدمها لعدد التذاكر الباقى فقط

أتمنى يكون الموضوع واضح للجميع

بالتوفيق