Jeg vil presentere en ny modell & ting som jeg kom opp med.

Denne ideen er ikke ny, jeg har alltid prøvd å finne en måte å beskytte nye spillere fra den nådeløse leiemorderen xDD... Nye spillere vil alltid se på denne skikkelse som en macro / skript bruker og det høres fornuftig ut.
En ny spiller som ikke kjenner noen i spillet vil ikke forstå hvordan det er mulig å dø under 1 sekund, i deres hode er det ikke mulig at en person kan bevege seg så fort uansett hvor mange år personen har brukt på spillet.

På den andre siden , så har vi leiemorder spilleren, den som ikke jukser, og han konstant klager på at det ikke er noen folk på nattklubbene, og at folk ikke burde være beskyttet av begrensninger og det å klare å drepe blir vanskeligere og vanskeligere selvom de klart klarer å oppnå 3000 drap iløpet av 40 TC dager.

jeg var alltid i midten... jeg må beskytte nye spillere fordi uten nye spillere ville dette spillet død ut ! Men på den andre siden så må jeg gi tilbake noe til disse spillerne som har holdt ut med spillet i så lang tid.

Dette bringer meg til følgende. Ingenting av hva dere leser her er bestemt... Alt kan endre seg, fra prosent til tidspunkter.
jeg hadde elsket å gitt min innputt på dette og værsåsnill å ta i betrakning, jeg er ikke her for å ødelegge for jegere ... heller ikke ødelegge leiemorder professjonen.. jeg prøver å finne midten som er etter min mening er uunngåelig med tanke på planene vi har for spillet.

Tilbake i tiden hadde jeg ingen idde hvor vi kunne ha tilfeldige bots som går inn og ut av nattklubber for å gjøre det mer interessant å hunte.

Nyhetens navn

Slakterhuset

30 nattklubber

10 nattklubber - her vil bots ha en start styrke på 2000 AP. Deres AP vil øke med 20% etter hver TC dag.
10 raves - her vil bots ha en start styrke på 10000 AP. Deres AP vil øke med 40% etter hver TC dag.
10 raves - her vil bots ha en start styyrke på 50000 AP. Deres AP vil øke med 50% etter hver TC dag.

Hver nattklub vil ha 1 bot som hører til det
Hver bot vil gå inn og ut av sitt eget nattklubb hvert 30 sekunder. intervallene bør sikkert være annerledes sånn at ikke alle bottene går inn og ut samtidig i nattklubbene
bottene bør forlate nattklubben etter 1.1 sekunder
Nattkklubbene vil ha navn og ikke noe begrensning ( vi kan bruke den gamle admin nattklubben .. EG: Aquarius )
Bør være tilgjengelig for alle professjoner

1 smack vil koste 1 billett
Soillere vil vinne og tape statestikk på de samme prosentene som før. Dette er noe jeg burde tenke over .....


Endringer til professjoner

når en skikkelse oppnår 100 drap vil den eneste måten å få drap på være her i denne arenaen.
Drap i normale nattklubber vil ikke telle lenger.