kounavis wrote:
1.mexri twra den exw dei se kanena ban na vgazoun kapou se koinh thea apodeixeis gia to ban
2.ennoeitai oti den xerw se poia apo ta pollapla sas acc erixan ban
3.proswpika apo fil se atomiko epipedo den tis exw arpaxei ektos apo 1vs1.mono meso summorias ta exete kataferei auto kai me ladies
4.POTE den exw vrisei kai an uposthrizeis to antitheto opws les kai esu apodeixe to
5.o palios laikos giannopoulos exei pethanei pia kai mazi tou kai oi ttenekedes
6.auto to rabbitaki h kounela pou vrizei an thumamai kala dikos sas einai opote arxisate thn klasikh istoria na rwtate kai na apantate monoi sas se ena forum
7.to oti den sas paw sto game logw xarakthra ennoeite den xreiazete na mou to les esu
8. to noobako tha sas to thumisw thn epomenh fora pou tha erthete pali na mou zhthsete stats eite amesa eite emmesa mesw allou
9.to an tha sunexisw na paizw einai thema tou an tha exw xrono kai mono kai den sthrizete se ventetes(allwste se ena game omadikothtas h parea einai pou metraei)
10. ethniko zhthma den to ekana egw alla eseis me paliotera legomena sas( o anthellinas einai xeiroteros apo ton xeno)
11. auta pros to paron kai tha parakalousa otan mou apantate na apofeugete tis vrisies kai tis xudaiothtes katastrefoun ton dialogo[/quote]

1)Em vevaia pou na eblepes an se kapio ban exoun deiksei apodeikseiz afou to mualoudaki sou itan pos tha katafereis na kaneis ac... se katalabainw thelei megalh prospatheia..
2)pollapla account omg!! mhn to fwnazeis k mas pane mesa.. pw pw eseis k ta koritsopooula me 1 account o kathenas paizete e? malista an thes na sou kanw th lista pws paizete kanena problhma.. mou ta bazete k british antartic territory gia na mhn ta blepoun aytoi pou dn kseroun..
3)mono meso sumorias afou dn kanete psst na bgeite se rave mhn koitas twra pou ksetharepses esy k ekanes 160k k xesthke i forada sto alwni.. prepei na nai rekor e? nai re ladwnoume olo to crew gia na mas pei ta raves sas k mpenoume omadikws k sas pernoume partouza? wraia dn eiani ?emena mou aresei padws.. gia sena dn kserw!!
4)pote dn exeis brisei? -- an oxi shmera ayrio tha sou balw printscreen to antitheto an uparxei akomi
5)o giannopoulos nai oi tenekes oxi... gia ayto hmaste akomi i ellada etsi...
6)sygxarhthria sto filo sou ton kremp ton phres k thlefwno na ton enhmerwseis gia to ban? giati olos tyxaiws emfanisthke na mas kanei aera sta paparia...
7)asxoliasto apo to polu ksulo einai.. logiko na ksupnas k na ksenerwneis epeish eisai hospital apo " you have been attcked by FIL, you died! The gang memeber was attacked was XXXX "
ade re dn hksera oti kaneis agorapwlhsies k se stats... kane mou mia xarh tha xreiastw kana myrio gia ton next tha ta katafereis? sou uposxomai na mi sas ksanasteiloume dead.. alitheia!!
9)NAI k hmaste h kaluterh parea sygnwmh gia ayto!! dn to kana epithdes ayto alitheia! FIL the FAMILY in YOUR *SS.....
10) me thn paparhga exeis kamia sygeneia?
11)ksereis k apo dialogo mmmm diabasmeno paidi...otan thes dialogo kounavako gt kounavi eisai tha mpeneis k tha zhtas dialogo dn tha mpeneis na kathgoreis epeidh eisai kserokefalos k anideos..

FILAKIA...... FIL IS FAMILY!

ps: zhthsa otan eiste mpoukwmenoi na mhn apadate giati mporei na pnigeite.. e twra pate gyreuontas egw to kalo sas thelw...
ps2:dn exw me kapion proswpika edw mesa mhn parekshgoumaste..