Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 40
  1. #21
    Guest

    Default

    άρχισες τα ποστς και πήρες φόρα πανάθεμα σε..γλυκάθηκες..χεχε :P :P :P ..off!!!!!!!!!!!

  2. #22
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by kounela6
    EKEI POU THA TON PAIRNETE STA TESSERA NA THUMASTE KAI EMENA.
    de se 8ymamai egw re file paei polys kairos pou ton epairnes sta tessera? exeis kamia foto proxeiri mipws na mas voi8iseis na se 8ymi8oume?

    FILakia polla

  3. #23
    Guest

    Default

    xaxaxa koyk eisai 8eos re file!!!

    A! kai bravo ston auto gia to top1 gr... ti allo 8a doun ta matia mou

  4. #24
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by koykoyloforos
    Quote Originally Posted by kounavis
    toulaxiston diathreite to epipedo sas kai thn psuxraimia sas kathws kai ton amimhto xarakthra sas.to nou sou koukoulofore giati arxizeis kai ginese kourastikos kai sto telos den tha sou meinei acc gia na mpaineis kai na vrizeis

    teneke kseganwte pios sou pe oti efaga ban? dn diathrw thn psuxraimia mou:
    1)gt blepw mlkies.. apodeikseis? "ti na tis kanete?.. eseis xereste pou fagame apla ban" gt polu apla dn mas pate.. gia to game milaw pada.. esy px apo round 13 arpazes ksilo k ebrizes.. ta ksexases? kairos na sta thumisw......
    2)blepw kateftheian 1o 1o anegefalo esena na mpeneis k na les tis mlkies xwirs na ksereis kan...... apla eides ban o xxxxFILxxxx k les parte ta mlkes.....
    oute kan ksereis poioi fagan ban k giati alla einai toso to epipedo sou pou to etheses ethniko zhthma.... mas "kseftilizete mas kanete"
    an deis estw k 1 prama na apoduknuei ayto pou ekanan ta ksana leme pros to paron skase k parakoloutha na matheneis!
    1.mexri twra den exw dei se kanena ban na vgazoun kapou se koinh thea apodeixeis gia to ban
    2.ennoeitai oti den xerw se poia apo ta pollapla sas acc erixan ban
    3.proswpika apo fil se atomiko epipedo den tis exw arpaxei ektos apo 1vs1.mono meso summorias ta exete kataferei auto kai me ladies
    4.POTE den exw vrisei kai an uposthrizeis to antitheto opws les kai esu apodeixe to
    5.o palios laikos giannopoulos exei pethanei pia kai mazi tou kai oi ttenekedes
    6.auto to rabbitaki h kounela pou vrizei an thumamai kala dikos sas einai opote arxisate thn klasikh istoria na rwtate kai na apantate monoi sas se ena forum
    7.to oti den sas paw sto game logw xarakthra ennoeite den xreiazete na mou to les esu
    8. to noobako tha sas to thumisw thn epomenh fora pou tha erthete pali na mou zhthsete stats eite amesa eite emmesa mesw allou
    9.to an tha sunexisw na paizw einai thema tou an tha exw xrono kai mono kai den sthrizete se ventetes(allwste se ena game omadikothtas h parea einai pou metraei)
    10. ethniko zhthma den to ekana egw alla eseis me paliotera legomena sas( o anthellinas einai xeiroteros apo ton xeno)
    11. auta pros to paron kai tha parakalousa otan mou apantate na apofeugete tis vrisies kai tis xudaiothtes katastrefoun ton dialogo

  5. #25
    Guest

    Default

    YOU CAN FIL IT .... esy to niwthes toso kairo ? tha to niwseis perisotero sth sunexeia pistepse me esy k ola ta tsirakia pou tha bgoun na poun mlkies..

    FILAKIA pros to paron...[/quote]

    an mporouses na mou exighseis poia einai ta tsirakia mou tha sou eimoun upoxreos.me ena acc epaixa se auto to round edwsa ola mou ta stats ston maf pou einai filos kai parola auta vgika kai 13 sthn ellada.oute kan se gang den eimoun ektos apo to telos sto kleisimo.den to epaixa pote arxigos agaph mou gia na exw tsirakia kai ortinatzes rwta opoion me gnwrizei sto game.kai epaixa mono kai mono giati eixa xrono gia skotwma kai oxi gia na prwteusw auto to afhnw se sas egw allwste noobakos eimai.

  6. #26
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MafReaper
    άρχισες τα ποστς και πήρες φόρα πανάθεμα σε..γλυκάθηκες..χεχε :P :P :P ..off!!!!!!!!!!!
    ase ase kairo eixa na asxolithw me to forum tou crims alla oi palies agapes den xexniountai.edw mexri kai o koukouloforos exei arxeio pote xekinhsa kai pote epaixa prwth fora kai lista me ta tsirakia mou.arage to kanoun auto se olous tous noob?

  7. #27
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by koykoyloforos
    k an eixes ligo mualo tha diabazes ta "ban cases" na deis gia ti prama milame....dn einai apla FIL amuale einai sumferonta.... apla sas enoxlei o endoxwrios apokleismos pou trwgate apo parth mas.. enw ton kseno ton apolambanete..... egw padws proswpika edw tha me na gelaw me thn parth sou! kane mou th xarh na sunexiseis na paizeis

    k

    kalh xwnepsh loipon



    FIL IS FAMILY........ respect...
    to oti tha protimousa na kerdisoun ellines (akoma kai eseis) nomizw oti to exete sumperanei gia auto kai sas edwsa kai congrats sthn arxh,me thn diafora omws tou antagwnismou kai ths isothtas.twra ti sumferonta mporei na paizontai opws les kai esu den ta xerw kai den mporw na fantastw ti to shmantiko tha mporouse na wfelithei kapoios kerdizontas 1 free web game.mipws exete dwsei perissoterh shmasia se auto to game apo oti tou axizei?kai xerw oti kai autoi pou einai ekei psila ston pinaka tis katataxhs kai autoi sigoura me kapoia voitheia exoun ftasei ekei.opote to zhthma einai poios klevei kalutera kai poios katafernei na mhn ton paroune xampari.apo thn stigmh pou sto game den sou epivalkete na paizeis mono me 1 acc proswpiko apokleiete kathe pithanothta na kerdisei kapoios timia.h autos me ta kalutera cheats tha epiviwsei h autos pou exei ton apleto xrono na paizei me apeira acc kai na kathete me tis wres mprosta sto pc tou

  8. #28

    Default

    iN ReaLitY iTs a gaMe.. liVe YouR liFe... LikE... A gAmE!

  9. #29
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by kounavis
    den mporw na fantastw ti to shmantiko tha mporouse na wfelithei kapoios kerdizontas 1 free web game
    The best international players this round is rewarded with:
    #1: $400
    #2: $300
    #3: $100
    #4: 300 credits
    #5: 200 credits

    an 8es metafrasi zita apo ton armodio fransX..min petaxteis kai mou peis an exoume anagki apo 100$ i 200$ .apla apantw stin aporia sou

    FIL

    p.sso gia tin kounela pou itan palia skymeni sta tessera opws leei an de to katalaves einai o filos sou o kremp..fantazomai oti 8a einai kai perifanos giati nas eklepse ayto to fovero kai tromero nick

  10. #30
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by xarris
    Quote Originally Posted by kounavis
    den mporw na fantastw ti to shmantiko tha mporouse na wfelithei kapoios kerdizontas 1 free web game
    The best international players this round is rewarded with:
    #1: $400
    #2: $300
    #3: $100
    #4: 300 credits
    #5: 200 credits

    an 8es metafrasi zita apo ton armodio fransX..min petaxteis kai mou peis an exoume anagki apo 100$ i 200$ .apla apantw stin aporia sou

    FIL

    p.sso gia tin kounela pou itan palia skymeni sta tessera opws leei an de to katalaves einai o filos sou o kremp..fantazomai oti 8a einai kai perifanos giati nas eklepse ayto to fovero kai tromero nick
    den tha mporousa na fantastw pote oti gia auta ta prizes tha mporouse pote na sththei oloklhrh kompina gia na kerdithoun.oxi oti exw to xrima me to kilo alla den einai kai kati toso tromero auta ta posa telospantwn.opws kai na exei thanks pou mou apanthses kosmia xarris.
    ante na arxisei o epomenos na akonisoume ta xifh mas pali se kanena rave.lol

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •