Hei gangsterit,

Kesä on täällä ja lomaa tarvitaan selvästi. Tästä syystä uusi ominaisuutemme ei ole vielä täällä, olen pahoillani, mutta koska meillä on nyt lyhyet kierrokset, kehittäjämme on käytännössä mahdotonta liikkua yhtä nopeasti kuin kierrokset menevät.
Teemme joitain muutoksia, jotka ovat mielestäni tarpeellisia. Selitän ne sinulle alla


Muutokset:

Bingo-kohde antaa nyt vähemmän lippuja, 500, mutta se antaa 3 kertaa enemmän rahaa aktivoituna. Se on lisäystä viime kierroksella tekemämme 2,5 muutoksesta. Ymmärrämme, että kohde oli edelleen epäolennainen, ja haluamme muuttaa sen
Aloittaessasi tämän kierroksen, jos ryöstelet jengissä, johon sinulla ei ole luottamusta, et enää saa jengipisteitä, jengi, jossa ryöstelet, saa pisteitä, mutta sinä et. Tämä on ensimmäinen askel parista, jonka aion yrittää saada ihmiset perustamaan omat jenginsä ja luomaan kilpailua jengien välille.
Tulevissa muutoksissa jengi menettää pisteitä sen perusteella, kuinka monta EI-LUOTETTUA IHMISTÄ sillä on.
Tällä hetkellä uskon, että minkä tahansa ryöstön suorittamiseen vaadittavien pelaajien määrä on melko pieni, mutta voisimme säätää sitä hieman enemmän, jotta voidaan vastata joihinkin huolenaiheisiin, jotka liittyvät ryöstettävien pelaajien määrään tiettyinä aikoina.
Tämän kierroksen aloittaminen Jos ryöstelet jengissä, johon sinulla ei ole luottamusta, saat 5 % vähemmän rahaa ryöstöä kohden. - Tämä on meillä ollut aiemmin, mutta se oli korkeampi prosenttiosuus. Mielestäni ryöstön jengissä, jossa sinuun ei luoteta, ei pitäisi antaa sinulle samaa rahaa.
Mielestäni entisenä pelaajana top1-kansainvälisten voittojen voittaminen tarkoittaa aina, että takanasi on hyvä jengi.
Tulevilla kierroksilla meidän on otettava huomioon myös pelaajien määrä.
Muutokset sääntöihin ja kieltoihin: Tästä kierroksesta alkaen bannaamme pysyvästi säännön 3, tilien jakamisen osalta. Minulle on selvää, että ihmiset käyttävät tätä väärin ilman pelkoa seurauksista, eikä 2 vs 7 pelaaminen ole ok.
Toinen muutos sääntöihin. Kun ne on estetty pysyvästi, kaikki tilit estetään, olivatpa ne aktiivisia tai ei-aktiivisia, kupit tai ei kuppia. Pysyvällä kiellolla on seurauksia tästä lähtien.


Kuten aina, jos sinulla on palautetta ja ideoita, kirjoita minulle osoitteeseen [email protected]