Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Results 1 to 10 of 10
    Guest

Default هل يوجد طريقه انى احول فلوس كاشات

اولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ثانيا
    هل يوجد طريقه اقدر احول بيها فلوسى او كاشاتى من يوزر ليوزر اخر سواء كان بتاعى او يوزر لصاحبى المهم اقدر احول
    ولو فى هيبقى ازاى
    وشكرا

Guest

معلش الموضوع طلع مرتين اسف مره تانيه وياريت الاول يتمسح
    وهو اصلا مش بيفتح بيطلع صفحه بيضاء
    واسف مره تانيه
    سلام

w 3lekom el salam w ra7mat Allah w brakatoh

momken tshof el mawdo3 da : http://forum7.thecrims.com/viewtopic.php?t=48199

Guest

والله التوبيك ده مش بيفتح معاى
    بيطلعلى صفحه بيضاء ومش بيفتح
    ياريت الحل

Guest

الحاجة الوحيدة اللي تخليك تدي فلوس من يوزر ليوزر ان يكون عنده خمارة أو ديسكو والأسعار فيها بالحد الأقصى واليوزر اللي عاوز يساعد يدخل يشرب منها لكن ده حل بطيء أوي بس مفيش غيره ومفيش أي طريقة تانية مباشرة تقدر تحول بيها فلوس

Guest

هى فكره برضه بس اساسا الواحد يقصد مبالغ عاليه يعنى يعدى المليون اما الفكره دى هتبقى مبالغ بسيطه
    بس على العموم الف شكر

Guest

Quote Originally Posted by asseeer
    هى فكره برضه بس اساسا الواحد يقصد مبالغ عاليه يعنى يعدى المليون اما الفكره دى هتبقى مبالغ بسيطه
    بس على العموم الف شكر

لا يا مان دى حكايه خطيره جدا ومستحيل تحصل عشان انا ممكن اعمل اكتر من 10 يوزرات واخليهم يعملوا كل واحد مليار واحولهم ليوزرى الاساسى شوف بقى احسبها هتكون كام يعنى هنكون من الاوائل

انت لو كنت فكرت فى الاقتراح ده كنت جوبت على نفسك انا عايزك تشوف الاول اى الاستفاده من الاقتراح وايه اضراره

Guest

المشكله فى حاجه يااول ان انا اليوز اللى عاوز احوله هجيبله فلوس منين عشان اشترى مخدرات واخلى اليوزرات التانيه تدفعها فى الخمارات
    مهو لو كان معاى اصلا مكنتش قولت الموضوع ده ولا ايييه

Quote Originally Posted by asseeer
    المشكله فى حاجه يااول ان انا اليوز اللى عاوز احوله هجيبله فلوس منين عشان اشترى مخدرات واخلى اليوزرات التانيه تدفعها فى الخمارات
    مهو لو كان معاى اصلا مكنتش قولت الموضوع ده ولا ايييه
    الحوار انك بتجيب مصانع وبتنتج مخدرات وبتحطها ببارك باعلى الاسعار
    انت اساسا هتسرق بكل اليوزرات وهتملي طاقتها كلها من بار واحد هو البار بتاع اليوزر اللي عايز تحوله الفلوس
    طبعا المخدرات من المصانع
    بالفلوس هتشتري حاجتين اول حاجة مخدرات من بار اليوزر الاساسي عشان تجيب بيها طاقة عشان تسرق و سكيلز عشان تحلب اليوزرات في الاساسي عشان يعلى من كلو
    وكده كده الاساسي شغال سرقة يعني بيعمل احترام من الهوا ومن الحلب هيبقي جوا عندو مليان مش هوا يعني هيبقي عندو سكيلز
    موضوع المخدرات ده بيبقي عملية بطئية وبتاخد وقت لو عايز تسرع تحويل الفلوس شوية ان الرابيتس تبقي مدمنة عشان تاخد بكميات اكبر
    اسلم حل ان بكل الفلوس بتاعة الرابتس تشتري مخدرات السفن الجاية و سكيلزات عشان المخدرات هتفيدك وقت ما يبقي مفيش النوع ده عند التاجر فالاساسي هيشتري ويبيع وقت السفينة و السكيلز هتحطها في الاساسي اللي هيخليك تجيب مصانع اكتر وتنتج مخدرات اكتر وبالتالي في وقت السفن هترفع احترام اكتر
    اظن شرح العملية بتاعة تحويل الفلوس واضح وسهل ومفهوم
    غير اني قلتلك على طريقة اللعب بشكل عام
    انت بقي تقعد تغير فيها على حسب طريقة لعبك والطريقة اللي تريحك وتزود عليها بمخيلتك

Guest

والله ياافيونا اولا الف شكر على التوضيح
    انت وضحتلى حجات مكنتش واضحه عندى والف شكر
    ا