Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Guest

    Default Hur kan man jobba sig uppåt utan biljetter?

    Jag har slut på biljetter så jag kan inte gå inn på någon nattklubb längre!! måsste jag då vänta tills min stamina går upp eller kan jag fortsätta spela och jobba mej uppåt utan att vänta tills de blir en ny dag i spelet? snälla kan någon svara snabbt på min fråga!
    //Mvh David

  2. #2
    Guest

    Default

    Hejsan david , Du får 8 biljetter varje dag , Jag rekomenderar dig att spara och utnytja dom väll . . Tips är att inte göra så mycket singelstöTAR som jag förmodar att du gör



    ´Ha de fint .

  3. #3

    Default

    Ja det gäller att förvalta sina tickets väl. Alla konton får 100 tickets till en början och därefter 8 tickets per dag. Det du skulle kunna göra är att starta upp andra konton, bygga upp dom och därefter slå över stats till din huvudgubbe..

    Andra alternativ är att helt enkelt pyssla med småsaker på gubben som tex byggnader, horor, rave eller att vara social och skaffa dig kontakter i Crimstown Lycka till!

  4. #4
    Guest

    Default

    Flera konton och/eller bra kontakter är ett måste för att lyckas i TheCrims...

  5. #5
    Guest

    Default

    hur ska det hjälpa att ha flera konton?
    Är inte det förbjudet :S
    Undrar hur man kan gå upp i respekt snabbt med fler konton istället för 1

  6. #6

    Default

    Var i reglerna tycker du att det står att det är förbjudet att ha fler konton än ett?

  7. #7
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    hur ska det hjälpa att ha flera konton?
    Är inte det förbjudet :S
    Undrar hur man kan gå upp i respekt snabbt med fler konton istället för 1
    läs tråden "hur slår jag över stats till en annan gubbe"

    och nä de e inte förbjudet, borde dock vara de enlig min mening.

  8. #8
    Guest

    Default

    Båda ja och nej doh6 hade varigt rätt kul och etsta köra utan rabbs men tror nog det hade blivivgt rätt booooooooooring

  9. #9
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by MaRcus
    Båda ja och nej doh6 hade varigt rätt kul och etsta köra utan rabbs men tror nog det hade blivivgt rätt booooooooooring
    tror inte de skulle vara så booooring om alla körde utan rabbs... tvärtom skulle man få kämpa mer för sina stats genom ga osv..

  10. #10
    Guest

    Default

    det tycker jag med då skulle inte folk ha X 100,000 i respekt som dem har nu och det hade blivit mer utmanande

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •