Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 54
  1. #11
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by turkaurelio
    congratulations n00bsss

    oppsss what am i doing here


    spamming i guess,



    spam ban







    thx

  2. #12
    Guest

    Default

    xaxaxaaxaxax Once agaian FIL in crew



    Sorry for english speak ...

  3. #13
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    athens,greece
    Posts
    198

    Default

    Quote Originally Posted by MaRcus
    xaxaxaaxaxax Once agaian FIL in crew



    Sorry for english speak ...
    no prob marcus thanks :P :P :P

  4. #14
    Guest

    Default Re: Neo aima sto Crew ;)

    Quote Originally Posted by Jeddruller
    Από χθες εγώ και ο κουκουλοφόρος αναλαμβάνουμε το modding, ότι βοηθεια κτλ. σε εμας έτσι;




    Congrats koyk
    re file sorry alla apoti kserw den exeis idea apo to game,ti help na dwseis dld pera apo to na sou pei kapoios oti eipe enas tourkos "fuc.k greece" kai na ton kaneis report?

    tosos kosmos kserei to game arketa kala de katalavainw giati valane esena...
    ama stravwses svise to post kai teleiwnei i kouventa,ama exeis oreksi gia dialogo mila...min peis oti to kanw gia ton koyk giati ama itan etsi 8a postara sto feedback sta agglika oxi edw pou eimaste metaksy mas

    FIL it

  5. #15
    Guest

    Default

    re file sorry alla apoti kserw den exeis idea apo to game,ti help na dwseis dld pera apo to na sou pei kapoios oti eipe enas tourkos "fuc.k greece" kai na ton kaneis report?
    Lathos 3ereis.

    tosos kosmos kserei to game arketa kala de katalavainw giati valane esena...

    Protathika apo pollous mod,opws kai o koyk.An exeis provlima mila me wendy.


    ama stravwses svise to post kai teleiwnei i kouventa,ama exeis oreksi gia dialogo mila...

    Eimai edw gia na apantaw


    min peis oti to kanw gia ton koyk giati ama itan etsi 8a postara sto feedback sta agglika oxi edw pou eimaste metaksy mas
    Dikia sou gnwmh



    FIL what?

  6. #16
    Guest

    Default

    apo crims eisai asxetos,epetrepse mou na kserw poios kserei to game kai poios oxi...min me anagkaseis na sto apodeiksw vazontas sou erwtimata...

    poia wendy? de milisa m aytous otan trwgame ta ban 8a paw na milisw gia sena? afinw to pronomio na milas me tin ka8e wendy se sena

    an einai proson to na postareis akatapaysta sto forum legontas mala.kies kai na glyfeis tous aurelious kai ton ka8e karagiozi tote symfwnw kaneis gia mod..8ewrw oti o mod prepei na ksereis crims kai yparxoun polloi pou kseroun crims 45267675637 fores kalytera apo sena (entos FIL kyriws,alla kai ektos)..

    den ais8anomai tin anagki na pw tpt gia na stiriksw kanenan koyk,oute m endiaferei na ginomai arestos m ayta pou lew...ayti einai i gnomi mou kai exw dikaiwma na tin pw
    EISAI ASXETOS SAN PAIKTHS KAI AKATALLHLOS GIA MOD.-

    p.soio einai to rekor sou sto tc kai se poion gyro?

    p.s:FIL THE GAME

    (not the forum)

  7. #17
    Guest

    Default

    Ayto pou prepei na kanw to kanw,den nomizw na xreiazomai bot gia na paw top 5 etsi?

    poia wendy? de milisa m aytous otan trwgame ta ban
    giati arage...

    an einai proson to na postareis akatapaysta sto forum legontas mala.kies kai na glyfeis tous aurelious kai ton ka8e karagiozi tote symfwnw kaneis gia mod..

    Den eglipsa kanena kai den i3era oti me ithelan sto crew, alla den eimai ypoxrewmenos na sta lew, etsi?

    Antithetos kapoios marcus ekane ta panta gia na min milhsw me thn wendy sto skype,enw itane ayth online m elege oti htane offline

    yparxoun polloi pou kseroun crims 45267675637 fores kalytera apo sena (entos FIL kyriws,alla kai ektos)..

    fovasai min den einai fil o mod, se katalavainw...

    den ais8anomai tin anagki na pw tpt gia na stiriksw kanenan koyk

    synexise etsi, gelaw

    EISAI ASXETOS SAN PAIKTHS KAI AKATALLHLOS GIA MOD
    Opws eipes, gnwmi sou!


    kane topic sto feedback gi ayto to thema an theleis

  8. #18
    Guest

    Default

    Nomizw de pianeis ti sou leei o xaris...Ontos de ksereis kai polla apo to game kai to paradextikes se mena.
    Twra na kaneis anafores se bot xwris na ksereis de xreiazetai gt aplws polla s afto to game den ine opws fainonte.(kai oso gia to top5 oute me bot de to pianeis)
    Mesa sto crew einai polloi san esena(pou den kseroun kala to game) opote prwsopika de me noiazei an eisai h den eisai,afto pou me noiazei einai na exoume sthn ellada kapoion pou kserei 2 pragmata parapanw gia to game.Twra an einai 25 mod gia ellada st @@ mou arkei na einai enas pou kserei.

    ps:Nomizeis oti mas noiazei na einai FIL alla kaneis lathos...

  9. #19
    Guest

    Default

    Γύρος 21

    5. FILtheSUMMER
    Επιχειρηματίας
    Σεβασμός: 4193010

    -----------------------------
    Γύρος 20


    4. devilsnake13
    Νταβατζής
    Σεβασμός: 2984220

    ------------------------------

    Γύρος 18


    2. FILability
    Νταβατζής
    Σεβασμός: 415765

    -------------------------------
    Γύρος 16
    1. xxxxFILxxxx
    Δολοφόνος
    Σεβασμός: 2509620

    --------------------------------
    Γύρος 15


    3. fransX
    Δολοφόνος
    Σεβασμός: 2963860

    --------------------------------

    Γύρος 11
    1. xarris
    Δολοφόνος
    Σεβασμός: 13838300



    3. fransXsouezass
    Δολοφόνος
    Σεβασμός: 10778900


    4. oOaRisOo
    Δολοφόνος
    Σεβασμός: 8217696


    5. famfaras
    Δολοφόνος
    Σεβασμός: 7655870

    -----------------------------------

    afou yio8eteis tin apopsi oti opoios trwei ban eixe bot fantazomai oti dexesai kai to anti8eto,oti opoios de trwei den eixe,swsta? pare loipon ta top5 pou itan xwris bot symfwna m ayta pou les..exeis kana scrshot apo to rekor sou twra na dw poso exeis ftasei? 5k,50k,800k,3kk? poso re paidi mou ,oso itan tespa apla na me diapseyseis..

    de milisa me wendy kai me kanenan allon giati poly apla tous exw gramenous sta arxidia mou olous kai variemai kai to glypsimo (esy?)

    den apantas tin apli erwtisi..les oti se i8elan sto crew? poios kai giati? apo pou se kserane?

    oti exeis me ton marcus ante pesto ston marcus ti mou to les emena?

    fovamai mipws den einai fil o mod e? ok..pesmou apla giati to fovamai ayto? ti kerdisame apo ton fil mod ektos apo ta creds olous aytous tous gyrous? 8elw apantisi tekmiriwmeni edw...

    GNWMH MOY: EISAI ENTELWS AKATALLHLOS GIA MOD..EISAI O 8RIAMVOS TWN DHMOSIWN SXESEWN KAI TOY GLYPSIMATOS.DEN EXEIS IDEA APO TO GAME..

    p.s1:aporia: poio narkwtiko symferei na valw na poulaw sta raves mou sto ksekinima ka8e gyrou gia na exw to megisto dynato kerdos?

    p.s2: pws mporw na kleidwsw ta ga se mia gang gia na eimai asfalis oti de 8a ginei kamia malakia?

    p.s3: sto feedback postarw mono gia 8emata pou me apasxoloun,to poios 8anai mod de me apasxolei ka8olou (eidika twra pou de paizw)

  10. #20
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by oOaRisOo
    Nomizw de pianeis ti sou leei o xaris...Ontos de ksereis kai polla apo to game kai to paradextikes se mena.


    (1:52 μμ) aRis: apo to game omws den exeis poly ebeiria e?
    (1:53 μμ) -=[101st*AA]=- A: oxi oso o koyk
    (1:53 μμ) -=[101st*AA]=- A: to afhsa gia ligo
    (1:53 μμ) -=[101st*AA]=- A: vasika sto new round tha pai3w

    Parapoihsh,fantazomai...oxi oso o koyk den simainei oti den 3erw katholou.


    den apantas tin apli erwtisi..les oti se i8elan sto crew? poios kai giati? apo pou se kserane?
    den eimai ypoxrewmenos na sou pw.

    GNWMH MOY: EISAI ENTELWS AKATALLHLOS GIA MOD..EISAI O 8RIAMVOS TWN DHMOSIWN SXESEWN KAI TOY GLYPSIMATOS.DEN EXEIS IDEA APO TO GAME..

    eipame, gnwmh sou.Den eglipsa kanenan, an sou aresei na oneireyesai, gousto sou.



    fantazomai oti dexesai kai to anti8eto,oti opoios de trwei den eixe,swsta?

    Lathos.



    p.s2: sto feedback postarw mono gia 8emata pou me apasxoloun,to poios 8anai mod de me apasxolei ka8olou (eidika twra pou de paizw)

    Fainetai.



    oso gia ta alla erwthmata, apantaw opote exw xrono.Opoiadipote aporia mporei na kalypsei kai o FILarakos sas.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •