Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 40 of 40
  1. #31
    Join Date
    May 2005
    Posts
    33

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    Jaha det tycker du?
    Jag tycker att det ska bli förändringar!!
    Jo du bekci det tycker du ja, precis som jag. MEN innan nån har uppfunnit ett sätt att lösa det på så kommer nog inte regleran att ändras.

    så det är bara till o börja gnugga geniknölarna.

  2. #32
    Guest

    Default

    Jag gillar TC, Det är kul att Råna 7-elevens med Mp:a och att dricka litervis med sprit så att man orkar fortsätta. Det känns som det går i spelets (tänkta!?) anda.
    Statsöverföring är inte kul (IMHO) och det var uppenbarligen inte tänkt att va inkluderat i spelets ursprungliga anda (eftersom det inte inkluderades förens omg. 11)
    Problemet som jag ser det är inte att det finns flera konton på samma IP utan att det är så sjukt mäktigt. Istället för att Göra det ännu mäktigare med statsöverföring, inavlad gang-rapeing mm så skulle man kunna försämra det, (aka "nerfa" för de som svänger sig med de termerna.)
    För att ändra på detta skulle man istället kunna ta bort statsöverföring och göra så att det blir mindre o mindre lönsammt att kötta ner samma flera gånger gubbe/gumma (alltså dockorna såväl som "huvudkaraktären") detta skulle även medföra något mindre utav "kötta-ner-dig-så-fort-du-kommer-ut-ur-akuten syndromet".

    Men att bilda gäng med sina dockor skulle fortfarande vara rätt mäktigt/"bra", visst, men man behöver ju inte göra situationen värre än den är.
    Gängstötar skulle man dock kunna kräva någon form utav "aktivkontroll" typ kanske spela något litet minispel/skriva in textmedelanden (så som antibotnontrolltexterna) fast på tid.

    -En nybörjares åsikt.

  3. #33
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Skurk

    -En nybörjares åsikt.
    Helt rätt i ^^

  4. #34
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    Jaha det tycker du?
    Jag tycker att det ska bli förändringar!!
    jaha lilla gubben, det ska det bli, din röst väger tyngst av allas!!!! knäböj er för eran nya mästare och sjung han en sång

    Innan du förlöjligar dig mer med dina åsikter, TÄNK EFTER. Hur ska det gå med denna IP spärren tänkte du? Att man får ha 1 account/IP? ok, smart. Och vad gör man med dom redan registrerade accounten då? Förklara (om du kan, vilket du inte kan)

    Vad gör en familj som vill spela? Ska man inte få spela i skolan, internet cafe eller hos en kompis?

    Förklara

  5. #35
    Guest

    Default

    Bra försök att spela översittare roteda, plus 3000000 respekt till dig!

    Jag håller med dig bekic, men tyvärr finns det ingen möjlighet att stoppa det. Vore ju rätt schyst om man bara kunde skriva det som en regel och sen se folk respektera det, men jag antar att det inte skulle funka nå vidare

  6. #36
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by woob
    Bra försök att spela översittare roteda, plus 3000000 respekt till dig!

    Jag håller med dig bekic, men tyvärr finns det ingen möjlighet att stoppa det. Vore ju rätt schyst om man bara kunde skriva det som en regel och sen se folk respektera det, men jag antar att det inte skulle funka nå vidare
    nej precis så det är. just därför dom har gjort så att man får ha multi-acc, lika regler för alla!
    skulle dom göra om reglerna så man inte skulle få ha mer än 1 acc, så måste dom ändra om en helvetes massa saker annrs skulle spelet suga mer än de redan gör hahaha =))

    god jul på er alla o sitt inte o slöa bort hela julen här nu FFS =))

  7. #37
    Guest

    Default

    jag vet inte hu jag kan slå över stats från min andra gubbe till den jag har mest respekt i kan ni hjälpa mej med det mvh rocky

  8. #38
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by rockyA
    jag vet inte hu jag kan slå över stats från min andra gubbe till den jag har mest respekt i kan ni hjälpa mej med det mvh rocky
    den som du vill ha statsen på ska ha mer styrka än den andres tollerans. räkna med vapen... dubbelt upp med statsen dör dockan.

  9. #39
    Guest

    Default Re: hur slår jag över stats till en annan gubbe

    Quote Originally Posted by StipeKakic
    läste här på forumet att man ska kunna slå över stats till en annan gubbe men stog inte hur så jag undrar hur man gör det.
    Tack för svar i förhand
    jag har nästan inga biljeter kan inte nån gjälpa mej med hur jag fixar mer elr slår över statsen från min gamla gubbe till min nya ??

  10. #40
    Guest

    Default Re: hur slår jag över stats till en annan gubbe

    Quote Originally Posted by rockyA
    Quote Originally Posted by StipeKakic
    läste här på forumet att man ska kunna slå över stats till en annan gubbe men stog inte hur så jag undrar hur man gör det.
    Tack för svar i förhand
    jag har nästan inga biljeter kan inte nån gjälpa mej med hur jag fixar mer elr slår över statsen från min gamla gubbe till min nya ??
    du får 6 biljetter varje tc dag, 24 per irl dygn. använd dom klokare =) hmm har iaf för mej att de va 6... hmm

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •