Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 40
  1. #11
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Loranga
    Quote Originally Posted by MaRcus
    Sparad till loranga ------------>
    Hehe.. vad får dig att tro att jag skulle kunna svara på en sådan fråga?

    Precis som BigHa påbörjade, Stipekakic. En förutsättning är att du har ett annat konto att slå över stats ifrån. Det enklaste sättet att slå över stats är att helt enkelt jämföra de 2 kontonas styrka och tolerans och att ha dom inställda som samma yrke (tex affärsman, lönnmördare etc). Se till att det kontot du vill klå ner inte blir mindre än hälften så stort, för då skickar du det till akuten

    Enkelt va?

    Då kan vi börja diskutera de lite knepigare sätten att slå över stats. Du kan kompensera det mindre kontot genom att ha på diverse vapen och rustningar så att det tål lite mer (och därmed kan föra över mera stats).

    Att rabbla siffror för dig tar jag mig inte för. Det bästa vore helt enkelt att du tar och skapar dig ett par dock-konton och testar dig fram litegrann och återkommer med frågor.

    Fast.. om jag får säga mitt så är det allra finaste sättet att bygga stats att använda sina dockor till gängmisshandel.. men det kräver en hel del räkning :P

    Lycka till och återkom gärna med frågor när dom väl kommer!

    ger gängmisshandel mest respekt?

  2. #12

    Default

    Njae.. det beror på situationen --> vilka konton du slår med och vilka konton du slår mot. När du slår gängmisshandel och vinner så får ni ca 3% av era offers stats att dela på sinsimellan.

    Jämför det med ca 5-10% av offrets stats du får om du vinner en 1 vs 1. Det som enligt mig är det fina i kråksången med gm är att det handlar mer om samarbete, att man kan dölja det hela samt att man kan göra det mera riskfritt än att behöva få tag på relation på en viss person och sedan slå med 1 vs 1. :P

  3. #13
    Guest

    Default

    kan man få respekt om man med en svagare gubbe attackerar en starkare och hur mycket får man?
    Tycker att det här är väldigt fult med att alla har massa gubbar som dom sänker stats på finns ju ingen utmaning längre
    1 gubbe räcker fattar inte överhuvudtaget varför man får ha fler?

  4. #14

    Default

    Ja man får ju stats av den svagare gubben och stats är tillika respekt + att du kan göra tuffare stötar.

    Hehe, håller inte riktigt med om att det inte är en utmaning. För att komma någon vart måste man fortfarande klura ut vilken väg man skall ta till målet

    En orsak till att man får ha fler än en gubbe är att det helt enkelt är omöjligt att kontrollera en halv miljon konton. Tex så vore det väl fel om två personer i samma familj (samma IP) inte fick spela på varsin gubbe? Ett annat exempel vore att någon spelade en gubbe ifrån sin dator hemifrån, en annan ifrån jobbet och en tredje ifrån ett internetcafé?

    Lycka till!

  5. #15
    Guest

    Default

    jo visst men att gå ut med att det är tillåtet att ha fler gubbar är en helt annan

  6. #16
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    jo visst men att gå ut med att det är tillåtet att ha fler gubbar är en helt annan
    tror dom gör de för att de ska vara mer rättvist, så att även dom som precis börjat spela får veta de.

  7. #17
    Guest

    Default

    tycker inte att detta ska vara acceptabel alls.
    Alltså tänk själva efter och ni kommer förstå hur dumt det egentligen är.
    Att ha egna gubbar som man slår ner för att fylla sin respekt snabbare vilket fjant.
    Det är därför vinnarna alltid har X antal miljoner i respekt efter rundorna orka hålla på att tävla i vem som kan göra flest gubbar för att sedan slå ner dem.

  8. #18
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by bekic
    tycker inte att detta ska vara acceptabel alls.
    Alltså tänk själva efter och ni kommer förstå hur dumt det egentligen är.
    Att ha egna gubbar som man slår ner för att fylla sin respekt snabbare vilket fjant.
    Det är därför vinnarna alltid har X antal miljoner i respekt efter rundorna orka hålla på att tävla i vem som kan göra flest gubbar för att sedan slå ner dem.
    handlar ju inte bara om att ha många gubbar, är mycket tänkande o räknande för att komma upp i så mycke resp. men jag håller med dej om att de hade vart bättre o rättvisare om man inte använde rabbits

  9. #19
    Guest

    Default

    Bra där slapp jag svara

  10. #20
    Guest

    Default

    så kan inte detta bara tas bort så blir det mycket roligare när alla bara har 1 gubber att spela med.

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •